دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع/ نحوه حضور کارکنان واحدها و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از 15 تا 19 آذرماه اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 13 آذر 1399 ساعت 14:06

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی نحوه حضور کارکنان در واحدها و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را در هفته پیش رو (از 15 تا 19 آذرماه) اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی نحوه حضور کارکنان واحدها و سازمان مرکزی در محل کار در هفته پیش رو را اعلام کرد.

باعنایت به اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به شرایط خاص کرونا در هر استان به ترتیب (قرمز، نارنجی و زرد) موارد ذیل جهت اطلاع همکاران اعلام می گردد.

مناطق قرمز: حضور کارکنان به صورت یک سوم است. آن دسته از کارکنانی که بیماری خاص دارند، می توانند از تعطیلات اعلامی استفاده کنند.
مناطق نارنجی: حضور کارکنان به صورت یک دوم است.

مناطق زرد: حضور کارکنان به صورت دو سوم می باشد.

بر این اساس؛ حضور تمامی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از 15 آذر لغایت 19 آذرماه بر پایه یک دوم (به صورت زوج و فرد) 3 روز حضور و 2 روز دورکاری با نظر مدیر مربوطه اعلام می گردد.

اولویت دورکاری با همکاران خانم دارای فرزند خردسال و یا دارای بیماری های زمینه ای است.

کارکنان حوزه بهداشتی و درمانی و حفاظت فیزیکی از این امر مستثنی و حضورشان کمافی السابق مطابق روال قبل ادامه خواهد داشت. همچنین همه موارد فوق باید با هماهنگی مدیران ارشد مجموعه باشد.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت 05:29
 
پیام تسلیت جامعه دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالي در پی ترور و شهادت رئیس سازمان پژوهش و نو اوری وزارت دفاع و دانشمند خدوم و برجسته صنعت هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 08 آذر 1399 ساعت 07:23

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ  فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبديلًا/ سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

شهادت هنر مردان خداست؛ خبر شهادت مظلومانه دانشمند برجسته صنعت هسته‌ای و حوزه نظامی کشور جناب آقای دكتر محسن فخری زاده قلوب ملت مسلمان ما را بیش از پیش جریحه‌دار كرد و ایران اسلامی بار دیگر در سوگ یکی از فرزندان عزیز خود نشسته است.

شهادت این مدیر توانا و شایسته در آستانه دهمین سالگرد شهادت یکی دیگر از افتخار آفرینان صنعت هسته ای کشور گرچه تلخ و ضربه سنگینی به جامعه علمی - پژوهشی و دفاعی کشور است، اما دشمنان این مرز و بوم بدانند راهی را که شهدا آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد و قطعا این شهادت ها مایه رویش و ظهور دانشمندان و جوانان انقلابی در تمامي عرصه هاي علمي، نظامي و پژوهشي و فناوري خواهد بود و پیروزی نهایی از آن جبهه حق و ایران اسلامی است و شکست و عاقبتی تلخ در انتظار دشمنان فرومايه است.

هیات رییسه، اعضای هیات علمی، کارکنان  و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالي ضمن محکومیت این ترور ناجوانمردانه، شهادت دانشمند برجسته و قهرمان علمي و مجاهد في سبيل الله را محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض كرده و اعلام می دارد که با حرکت علمی و جهادی خود، راه این شهید سرافراز را ادامه خواهد داشت.  

 

 
سرپرست صندوق رفاه دانشجویان خبر داد: امکان ثبت انواع وام های شهریه دانشجویان در سامانه آموزشیار بدون اخذ ضمانت نامه و وثیقه PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 01 آذر 1399 ساعت 06:24

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان می توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی خود در سامانه آموزشیار نسبت به ثبت درخواست تسهیلات بدون ارائه تضامین و وثایق اقدام کنند.

سیدهادی سیدفضلی مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن خیر مقدم به پذیرفته شدگان جدید در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و آرزوی موفقیت برای دانشجویان، گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران سامانه آموزشیار و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، زیرساخت های لازم به منظور ثبت درخواست و پیگیری انواع وام های ارزان قیمت و قرض الحسنه (منابع داخلی صندوق رفاه دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و انواع تسهیلات بانکی) فراهم شده است

 

ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري برگزاري شوراي اداري دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي با حضور مهندس احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 06 آذر 1399 ساعت 10:02

 

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه 06 آذر 1399 ساعت 10:25
ادامه مطلب...
 
اطلاعيه مصوبه ستاد ملي و استاني مقابله با كرونا PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 01 آذر 1399 ساعت 06:19

 
<< ابتدا < قبلی 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL