دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
اطلاعيه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 06:26

ثبت‌نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از 25 آذرماه آغاز و تا روز یکشنبه 30 آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا درخصوص پذیرش براساس سوابق تحصیلی جهت مقطع کارشناسی ارشد نیمسال دوم 1400-1399 و مصوبات جلسات 15 و 16 شورای سنجش و پذیرش دانشجو، به اطلاع می رساند که این مرحله از پذیرش دانشجو به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور جهت کلیه زیرنظام ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد گرفت.

پذیرش دانشجو با این شیوه صرفاً جهت نیمسال دوم سال تحصیلی است و تنها رشته محل هایی در این قالب پذیرش خواهند داشت که براساس ظرفیت پذیرش مندرج در دفترچه راهنمای سال 99 تکمیل نشده و فاقد داوطلب مردود می باشد.ثبت نام این دوره از روز سه شنبه 25 آذرماه آغاز و تا روز یکشنبه 30 آذرماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در تاریخ فوق به سامانه www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با آغاز ثبت نام توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

داوطلبان درخصوص هرگونه سوال یا ابهام در زمینه ثبت نام الکترونیکی در دوره پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد، به سامانه پاسخگویی مجازی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالي و بجنورد در جهت تکمیل ظرفیت برخی رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد بر اساس مجوز شورای گسترش وزارت علوم برای بهمن ۱۳۹۹ بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می توانند از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ آذرماه به سامانه سنجش و آموزش کشور به آدرس:

www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در ادامه مطلب رشته ها درج شده است:  

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 09:09
ادامه مطلب...
 
در مسیر نخبه‌پروری ۳۷/ پورعمران‌ در گفتگوی تفصیلی با آنا: دستگاه فشارسنج شریانی با بهره‌گیری از موج‌های پالس اختراع شد/ پیشنهادهایی برای ارتقای باشگاه پژوهشگران جوان PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 آذر 1399 ساعت 07:47

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: طرح تحقیقاتی مصوب این باشگاه با عنوان دستگاه فشارسنج شریانی و استفاده از دو موج پالس و بدون به‌کارگیری کاف منجر به اختراع شد.

به نقل از خبرنگار خبرگزاري آنا؛باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرای سیاست‌های جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در زمینه برنامه‌ریزی برای جذب نخبگان و پرورش و هدایت دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد به‌عنوان نخستین مركز شناسایی، جذب، پرورش، هدایت و حمایت پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاهی سال ۱۳۷۷ راه‌اندازی شد.

اکنون دفاتر باشگاه در بیش از ۳۰۰ واحد دانشگاهی و ۱۰۰ آموزشکده سما در حال انجام مأموریت شناسایی، هدایت و فعال‌سازی فعالیت‌های خودجوش دانش‌آموزی، دانشجویی و ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری پژوهشی و پرورش دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد دانشگاه آزاد اسلامی است.

ادامه مطلب...
 
دکتر طهرانچی در ویژه برنامه روز دانشجو: ۱۶آذر نماد وجهه فرهنگ دانشگاه ایران اسلامی است/ لزوم توجه به آموزش اجتماعی در فضای مجازی/ دانشگاه باید موجب ارتقای دانش، بینش و نگرش دانشجویان شود PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت 05:47

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 16 آذر نماد وجهه فرهنگ دانشگاه ایران اسلامی است و برای همین 16 آذر را نقطه عطف دانشگاه در ایران می‌دانیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو که یکشنبه شب (16 آذرماه) به صورت مجازی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد علمی، گفت: شهدای جهاد علمی فخر جامعه دانشگاهی هستند و شهید گرانقدر محسن فخری‌زاده در میان این شهدا بسان خورشیدی در این منظومه قرار دارد. علم و دانشگاه در کشور ما پس از انقلاب اسلامی هویت دیگری یافت و ثمراتی همچنان شهیدان فخری‌زاده، علی محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی روشن داشت

 

ادامه مطلب...
 
در رساله دانش‌آموخته دکتری مهندسی علوم باغبانی بررسی شد؛ کاربرد فیتوشیمایی و مولکولی در تنوع ژنتیکی اکوتیپ‌¬های گیاه دارویی شنبلیله PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 آذر 1399 ساعت 06:42

دانش‌آموخته دکتری تخصصی رشته مهندسی علوم باغبانی، کاربرد فیتوشیمایی و مولکولی در تنوع ژنتیکی اکوتیپ‌­های گیاه دارویی شنبلیله را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا؛ ندا اسمعیلی‌نژاد حصاروئیه دانشجوی دکتری رشته مهندسی علوم باغبانی (گرایش فیزیولوژی و اصلاح گیاهان دارویی، ادویه‌ای و عطری) دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از رساله خود با عنوان «ارزیابی تنوع ژنتیکی اکوتیپ‌­های گیاه دارویی شنبلیله (Trigonella monantha C. A. Mey.) بانک ژن گیاهی ملی ایران براساس صفات مورفولوژیکی، فیتوشیمیایی و مولکولی» با موفقیت دفاع کرد.

فرنگیس قنواتی و فؤاد مرادی به‌عنوان استادان راهنما و جهانگیر عباسی کوهپالکانی و مجید رحیمی‌زاده به‌عنوان استادان مشاور به‌عنوان استادان راهنما در جلسه دفاع این رساله حضور داشتند.

ادامه مطلب...
 
پیام تبریک دکتر مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به مناسبت روز دانشجو PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 16 آذر 1399 ساعت 05:55

به گزارش روابط عمومی ، دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد در پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو را به جامعه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی تبریک گفت.
متن پیام تبریک به این شرح است:
بسمه تعالی
شانزدهم آذر ماه یادآور حضور مقتدرانه دانشجویان استکبار ستیز و عدالتجویی است که نام و یادشان در حماسه های ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.
دانشجویان مبارزی  که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و فریاد ضداستکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند و در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند.
اینجانب فرا رسیدن روز دانشجو را به دانشجویان عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم دانشجویان با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری و بهره گیری از استعدادها و توانمندیهای ارزنده خود و همچنین استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه حضور تاثیرگذار خود را در عرصه های مختلف به منصه ظهور بگذرارند و با حضوری فعالانه و با تکیه بر همت شایسته و والای خود زمینه ساز توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور ايران اسلامی باشند.

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت 05:29
 
<< ابتدا < قبلی 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL