دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
9 دی؛ آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 07 دی 1399 ساعت 05:32

ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه 99 دانشگاه آزاد اسلامی از سه شنبه 9 دی ماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش براساس سوابق تحصیلی نیم سال دوم تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از سه شنبه 9 دی ماه آغاز می شود.

داوطلبان می توانند از روز سه‌شنبه 9 دی با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به نشانی http://azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط، با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

 
دكتر پيغامي عنوان كرد/ آينده پژوهي و حفظ تاريخ گذشتگان دو نكته مهم در بيانيه گام دوم انقلاب است PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 01 دی 1399 ساعت 07:39

عضو هيات علمي دانشگاه امام صادق (ع) گفت: در هر رشته و تخصصي كه هستيم حافظه هاي تاريخي را بايد جدي بگيريم و در زمينه هاي مختلف نسبت به آينده نگري توجه و اهتمام ويژه اي داشته باشيم.

دكتر عادل پيغامي عضو هيات علمي دانشگاه امام صادق (ع) در نشست بايسته هاي گام دوم انقلاب در پيوند حوزه و دانشگاه اظهار كرد: بيانيه گام دوم انقلاب داراي دو بخش است؛ بخشي كه مربوط به رواياتي از گذشته است و بخش ديگر 7 محور و توصيه در آن گنجانده شده است.

پيغامي افزود: آنچه که در گام دوم انقلاب حضرت آقا به آن اشاره کردند؛ همین نگاه به گذشته و گذشته نگری بود؛ اما آنچه را که مقام معظم رهبري ما را به آن متوجه می کنند؛ بحث آینده‌پژوهی است كه همين نگاه به آينده بسيار حائز اهميت است.

عضو هيئت علمي دانشگاه آمام صادق(ع) خاطرنشان كرد: در بخش اول بيانيه گام دوم انقلاب 15 الي 16 روايت تاريخي وجود دارد كه جوانان امروز به آن روايات و به تاريخ گذشتگان نياز مبرم دارند.

ادامه مطلب...
 
بازديد سرزده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي از بيمارستان ها به مناسبت ولادت حضرت زينب(س) PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 30 آذر 1399 ساعت 10:21

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 30 آذر 1399 ساعت 10:36
ادامه مطلب...
 
به مناسبت روز پرستار صورت گرفت/ بازدید سرزده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي از بيمارستان هاي بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 30 آذر 1399 ساعت 10:38

به مناسبت روز پرستار رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي با حضور در 5 مركز درماني شهر بجنورد از مدافعان سلامت قدرداني كرد

به گزارش روابط عمومي واحد بجنورد به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زينب(س)؛ دكتر محسن مرادي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد با حضور در بيمارستان هاي بجنورد روز پرستار را به مدافعان سلامت در بیمارستان ها تبریک گفت.

در این بازدید حجت الاسلام رحيمي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد استان خراسان شمالي، دكترمريم محمودي معاون دانشجويي فرهنگي، دكتر رويا جاجونديان رئيس دانشكده پرستاري و مامايي، مريم حصاري مقدم عضو هيات علمي گروه پرستاري و مدير آموزش، سميرا بشيريان عضو هيات علمي گروه پرستاري و عيسي شعباني مدير دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد رئيس دانشگاه را همراهی كردند.

از نکات قابل توجه این دیدار، ابراز خرسندی پرستارانی بود که با افتخار خود را دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد مي دانستند.

در اين ديدار سرزده دكتر مرادي تابلوي خوشنويسي با اشعاري از دكتر محمود اكرامي فر، كيان رباني و مهدي رستمي با مضمون حماسه آفرينان عرصه سلامت و اثر خوشنويسي خليل رستمي بجنوردي استاد فوق ممتاز و كارمند واحد بجنورد، شاخه نبات متبرك به آستان قدس رضوي و شاخه گلي را به رسم يادبود به روساي بيمارستان ها و كادر درمان اهدا كرد.

 
فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 29 آذر 1399 ساعت 10:02

مهلت ثبت‌نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردا (یکشنبه 30 آذرماه) پایان می یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که از سه شنبه 25 آذرماه آغاز شده بود تا فردا (یکشنبه 30 آذرماه) ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به سامانه www.sanjesh.org مراجعه کنند.

پذیرش دانشجو با این شیوه صرفاً جهت نیمسال دوم سال تحصیلی است و تنها رشته محل هایی در این قالب پذیرش دارد که براساس ظرفیت پذیرش مندرج در دفترچه راهنمای سال 99 تکمیل نشده و فاقد داوطلب مردود است.

همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در سامانه www.sanjesh.org منتشر شده است.

داوطلبان درخصوص هرگونه سوال یا ابهام در زمینه ثبت نام الکترونیکی در دوره پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد، به سامانه پاسخگویی مجازی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

 
<< ابتدا < قبلی 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL