دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
گزارش تصويري نشست بصيرتي به مناسبت گراميداشت 9 دي و اولين سالگرد شهادت شهيد حاج قاسم سليماني و اربعين شهادت دانشمند هسته اي شهيد محسن فخري زاده PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 07:19

ادامه مطلب...
 
مرادی اعلام کرد؛ آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برای ارائه خدمات آموزشی به کارکنان بانک PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 14 دی 1399 ساعت 07:32

 

در دو ديدار جداگانه، مسئولان بانك هاي تجارت و صادرات با سرپرست واحد بجنورد راهكارهاي همكاري، تقويت تعامل مشترك و دوجانبه و اعطاي تسهيلات بانكي مورد بررسي قرار دادند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد دكتر محسن مرادي سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي و واحد بجنورد و جمعي از مسئولان اين واحد دانشگاهي در دو نشست پياپي با مسئولان و معاونان امور شعب بانك تجارت و بانك صادرات ديدار و گفت وگو كرد.

در اين نشست ها راهكارهاي همكاري، تقويت تعامل مشترك و دوجانبه و اعطاي تسهيلات بانكي از جمله وام دانشجويي، وام كاركنان و استادان در قالب خريد مسكن، وام تعميرات مسكن و كارت اعتباري مورد بررسي قرار گرفت.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 06:07
ادامه مطلب...
 
خراسانی‌طرقی خبر داد؛ راه‌اندازی نشریه‌ تربیت بدنی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 07 دی 1399 ساعت 10:16

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: این دانشگاه راه‌اندازی نشریه‌ای جدید در عرصه تربیت بدنی را در دستور کار خود قرار داده و مکاتبات اولیه برای اخذ مجوز را انجام داده است.

دكتر حامد خراساني طرقي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا اظهار كرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد دو نشریه پژوهشنامه تربیتی و پژوهشنامه تاریخ با قدمت بیش از ده سال و به شکل فصلنامه پژوهشی منتشر می شود كه سبز بودن وضعیت هر دو فصلنامه در سامانه ارزیابی نشریات نشان از تلاش مستمر دست اندرکاران نشریات فوق در انتشار کیفی و منظم شماره های نشریه است.

خراساني طرقي با بيان اين خبر خاطرنشان كرد: همين سبز بودن وضعیت هر دو فصلنامه  تربيتي و تاريخ در هشتمين دوره ارزیابی نشریات مورد تشویق معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 08 دی 1399 ساعت 04:44
ادامه مطلب...
 
پیام تسلیت در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 13 دی 1399 ساعت 06:10

بسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

ارتحال عالم ربانی، روحانی متفكر و عاليقدر و مجتهد مهذب حضرت آیت الله شیخ محمدتقی مصباح یزدی بنیانگذار موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

ايشان الگوي علم و اسوه اخلاق و نمونه بارز وفاداری به نظام و رهبری بودند که در طول عمر پر برکت خود خدمات فراوانی را به انقلاب ارائه كردند.

ارتحال ملكوتي اين عالم رباني را به محضر شریف حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، مراجع عظام تقلید به ویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاتهم، حوزه های علمیه و شاگردان ایشان و عموم ملت شریف ایران و بیت مکّرم و محترم آن مرحوم، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران الهی را مسئلت می نمایيم.

 
پيام تبريك پژوهشگران برتر حوزه دانشجويي PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 07 دی 1399 ساعت 09:14

بسمه تعالی

اگر ژرف یابی و پژوهش گری نباشد، نتیجه اش یکجا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.

(مقام معظم رهبری، مد ظله العالی)

سرکار خانم دکتر مهسا دانش و دکتر فاطمه اسمعیلی نژاد

افتخار آفرینی شما را به عنوان پژوهشگر برتر حوزه دانشجویی خراسان شمالی را تبریک می گوییم. ان شاء الله با پشتوانه ایمان و اراده محکم و روح خود باوری مانند همیشه شاهد موفقیت های روز افزون تان باشیم.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

 
<< ابتدا < قبلی 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL