دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
ركاب زني سمائيان بجنورد با شعار هواي پاك، مردم سالم ، جامعه بانشاط PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 02 آبان 1396 ساعت 08:32

دانش آموزان سما بجنورد با شعار "هواي پاك، مردم سالم، جامعه بانشاط" در پيست اختصاصي دوچرخه سواري فرودگاه بجنورد ركاب زدند.

حجت الاسلام والمسلمين محمود حق بجانب معاون دانشگاه و رئيس مركز آموزشي و فرهنگي سما بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: « دانش آموزان سما بجنورد به منظور گسترش ورزش همگاني، ايجاد شور و نشاط اجتماعي، مشاركت در كارگروهي و ارتقاي سطح سلامت سمائيان و با شعار "هواي پاك، مردم سالم، جامعه بانشاط" مسير اختصاصي پيست دوچرخه سواري فرودگاه بجنورد را ركاب زدند.»

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 02 آبان 1396 ساعت 08:37
ادامه مطلب...
 
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد: «خانواده»، نخستین عامل‌ مؤثر در ایجاد انگیزه‌ مطالعه‌ و کتابخوانی‌ در کودکان‌ PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 07:09

مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد «خانواده» را نخستین عامل‌ مؤثر در ایجاد انگیزه‌ مطالعه‌ و کتابخوانی‌ در کودکان‌ عنوان کرد و گفت: صبر و حوصله و خوش‌رویی از صفات مهم و بارز یک کتابدار است.

عالم کتاب و کتابخوانی، عالمی است همیشه‌بهاری؛ با کتاب می‌توان مهمان دقایق روشن و تاریک تاریخ شد. کتاب آیینه‌ای است تمام‌نما از تجربه‌ها، آموخته‌ها، دانستنی‌ها و علوم مختلف گذشتگان و هدیه‌ای است گران‌بها که به دست آیندگان خواهد رسید؛ بر ماست که تلاش‌ها و آموخته های گذشتگان را ارج نهیم و در پیشبرد جامعه از تمام علوم و فنون بهره بریم.

با نزدیک شدن به هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی فراهم شد که به کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بزرگ‌ترین کتابخانه استان خراسان شمالی رفته و با تبریک هفته کتاب و کتابداری با مسئول کتابخانه این واحد دانشگاهی گفت‌وگویی داشته باشیم.

ادامه مطلب...
 
بازدید نمایندگان وزارت بهداشت و معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 ساعت 09:03

هیات ارزيابي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عضو كميته شوراي آموزش پرستاري و مامايي دانشگاه آزاد اسلامي با حضور در واحد بجنورد از دانشکده پرستاري و مامايي اين واحد دانشگاهي بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري‌ آنا، در راستاي طرح تحول آموزش و به‌منظور ارتقاي كيفيت آموزشي علوم پزشكي و تأمین بهترين كيفيت سلامت جامعه هیات ارزشیابی دبیرخانه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دانشکده پرستاري و مامايي از این دانشکده بازدید و با دانشجویان و استادان رشته پرستاري به گفت‌وگو پرداختند.

 

ادامه مطلب...
 
بازديد رئيس و معاون آموزش وتحصيلات تكميلي واحد بجنورد از برگزاري امتحانات پايان ترم تحصيلي PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 30 دی 1396 ساعت 06:34

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 30 دی 1396 ساعت 06:47
ادامه مطلب...
 
مدرس دانشگاه عنوان كرد: تغيير زيستي، هيجاني و شناختي سه تغيير عمده دوره نوجواني PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 ارديبهشت 1397 ساعت 10:40

مشاور خانواده گفت: «در دوره نوجواني سه تغيير عمده زيستي، هيجاني و شناختي اتفاق می‌افتد بنابراين والدين بايد شناخت كامل و كافي براي رويارويي با رفتارهاي فرزند خود در اين دوره داشته باشند.»

دكتر زهرا وداديان مشاور و مدرس دانشگاه در حاشيه برگزاري كارگاه آموزشي والدگري مبتني بر هدف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا اظهار كرد: «دوره نوجواني دوره تغييرات است و نوجوان از نظر خلق‌وخو و رفتار در نوسان است و ممكن است با هر محركي واكنش نشان دهد بنابراين می‌توان گفت اولين دوره‌ای است كه والدين با چالش‌های مختلفي روبرو می‌شوند.»

وداديان خاطرنشان كرد: «در دنياي امروز با توجه به تغيير ارتباطات افراد، پیشرفت‌های تكنولوژي و ارتباطي باورها، سبک‌فکری و زندگي، ارزش‌ها و ... تنوع زيادي پیداکرده و سبك والدگري نيز متفاوت شده است.»

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL