دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
حجت‌الاسلام يوسفی‌فر: فكر و عمل سردار سليمانی مطابق با ولی‌فقيه پيش می‌رفت PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 07:12

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی گفت: سردار سليمانی سرباز ولایت و گوش به فرمان ولایت بود، به‌طوری‌که فكر و عملش مطابق با ولی‌فقيه پيش می‌رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در بجنورد حجت الاسلام والمسلمين حسين يوسفي فر در جمع كاركنان و استادان بسيجي واحد بجنورد با اشاره به ويژگي هاي برجسته سردار سليماني اظهار كرد: يكي از ويژگي بارز و برجسته سردار سليماني ولايت مداري ايشان بود؛ حاج قاسم سليماني سرباز ولایت و گوش به فرمان ولایت بود به عبارتي تمامي فكر و عملش مطابق با ولي فقيه پيش مي رفت كه همين خصوصيت بارز سردار با آيت اله مصباح يزدي بسيار مشترك بود و مي توان گفت سردار سليماني مالك ولايت و آيت الله مصباح يزدي عمار ولايت بود.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 09:09
ادامه مطلب...
 
نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 05:03

نتایج ثبت نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد 1399 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبانی که در پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند، می توانند برای مشاهده نتیجه خود به سایت آن سازمان به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان می توانند در روزهای دوشنبه 22 دی ماه لغایت چهارشنبه 24 دی ماه 99 با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس http://sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه نمایند.

 
امام جمعه بجنورد عنوان كرد: ولايت شيرازه كتاب دين است/مخالفت با ولايت به معني مخالفت با دستورات الهي است. PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 16 دی 1399 ساعت 07:50

نماينده ولي فقيه در  استان خراسان شمالي گفت: ولايت شيرازه كتاب دين است و مخالفت و ستيز با ولايت به معناي مخالفت با قرآن و دستورات الهي است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد؛ حجت الاسلامي و المسلمين رضا نوري نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي در نشست بصيرتي به مناسبت گراميداشت 9 دي و اولين سالگرد شهادت شهيد حاج قاسم سليماني و اربعين شهادت دانشمند هسته اي شهيد محسن فخري زاده در جمع استادان دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي اظهار كرد: ولايت شيرازه كتاب دين است و مخالفت و ستيز با ولايت به معناي مخالفت با قرآن و دستورات الهي است.

امام جمعه بجنورد گفت: واژه ولايتمداري از زماني كه آدمي خلق شده است وجود دارد كه از همان ابتدا دو ولايت يعني ولايت و حاكميت خدا و ولايت و حاكميت شيطان وجود داشته است.

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 16 دی 1399 ساعت 09:15
ادامه مطلب...
 
رئیس صندوق رفاه دانشجویان تشریح کرد جزئیات اعطای تسهیلات شهریه پس از فراغت از تحصیل وزارت علوم به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 16 دی 1399 ساعت 09:10

رئیس صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا اول بهمن ماه سال 1399 از تسهیلات شهریه قرض الحسنه بعد از فراغت از تحصیل وزارت علوم استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدهادی سیدفضلی رئیس صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا آغاز نیم سال دوم تحصیلی 1400-1399 (اول بهمن ماه سال 1399)، از دو منبع (بانک مهرایران و اعتبارات مصوب صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، مطابق با ابلاغ بخشنامه و تعیین سهمیه واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، از تسهیلات شهریه قرض الحسنه بعد از فراغت از تحصیل از محل منابع تخصیصی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استفاده کنند.

ادامه مطلب...
 
محمودی در گفتگو با آنا: درجه سرای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد ارتقا یافت/ برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی در روزهای کرونایی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 16 دی 1399 ساعت 06:22

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از ارتقای درجه سرای دانشجویی دختران این دانشگاه خبر داد.

مریم‌السادات محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بجنورد اظهار كرد که درجه سرای دانشجویی دختران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در بازرسی دقیق نمایندگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با كسب امتیاز ۹۴,۳۸ از ۲ به یک ارتقا پیدا کرد.

وی با اشاره به زمان راه‌اندازی خوابگاه دانشجویی دختران خاطرنشان كرد: سرای دانشجویی دختران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با مساحت ۵ هزار و ۷۱۰ مجموعه عرصه و بنا مقابل در شرقی در محوطه‌ای مستقل، سال ۸۴ به بهره‌برداری رسید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: سرای دانشجویی دختران این دانشگاه دارای ۹۰ اتاق با ظرفیت ۵۳۰ نفر در پنج طبقه دایر شده كه دارای امكاناتی مانند نمازخانه، کافی‌نت، اتاق مشاوره، کتابخانه، اتاق ورزش، بوفه، اتاق اتو، سالن مطالعه در هر طبقه، انبار، اتاق ملاقات، آلاچیق و فضای سبز در محوطه خوابگاه، وسایل ورزش همگانی، دفتر نهاد نمایندگی رهبری، پایگاه بسیج خواهران است.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 16 دی 1399 ساعت 06:38
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL