دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 08:25

ثبت نام پذیرفته شدگان پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا شنبه (4 بهمن) تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام پذیرفته شدگان پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که از روز 22 دی ماه آغاز شده بود تا شنبه (4 بهمن) ادامه دارد.

داوطلبانی که در پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند، می توانند برای مشاهده نتیجه خود به سایت آن سازمان به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان می توانند تا روز شنبه 4 بهمن ماه 99 با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته شدگان می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس http://sanjesh.iau.ir قرار گرفته است، مراجعه کنند

 

 
سیدفضلی خبر داد اعطای تسهیلات 600 میلیون ریالی به کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 08:06

مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اعطای تسهیلات 600 میلیون ریالی به کارمندان و اعضای هیات علمی خبر داد.

سیدهادی سیدفضلی مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، از اعطای تسهیلات 600 میلیون ریالی به کارکنان و اعضای هیات این دانشگاه خبر داد و گفت: براساس الحاقیه تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی، سقف تسهیلات وام 40 میلیون تومانی کارکنان دانشگاه با همان نرخ و مدت بازپرداخت، به 60 میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: پیش از اجرای این الحاقیه، سقف تسهیلات اعتباری بانک ملی به صورت پلکانی برای کارمندان قرارداد کارمعین 20 میلیون تومان، کارمندان رسمی 40 میلیون تومان و اعضای هیات علمی 60 میلیون تومان بود. در راستای ارائه تسهیلات رفاهی به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، سقف تسهیلات پرداختی به تمامی کارمندان اعم از قراردادی و رسمی به 60 میلیون تومان افزایش یافته است

ادامه مطلب...
 
در نشست هم‌اندیشی استادان تأکید شد؛ لزوم برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی ویژه مدرسان درس آشنایی با دفاع مقدس PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 21 دی 1399 ساعت 06:28

برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی ویژه مدرسان درس آشنایی با دفاع مقدس در نشست هم‌اندیشی استادان درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد نشست هم انديشي استادان درس آشنايي با دفاع مقدس با حضور محسن مرادي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد برگزار شد.

در اين نشست جايگاه و اهميت درس دفاع مقدس در بين دانشجويان و استفاده از روش هاي تدريس متنوع همچون پژوهش و مصاحبه با سرداران و فرماندهان هشت سال دوران دفاع مقدس و ارائه آن توسط دانشجويان به صورت حضوري و مجازي براي ايجاد انگيزه بيشتر در بين دانشجويان مورد بررسي قرار گرفت.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 21 دی 1399 ساعت 07:20
ادامه مطلب...
 
ديدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد با خانواده شهيد مدافع حرم PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 21 دی 1399 ساعت 07:21

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد به همراه جمعي از مسئولان دانشگاه با خانواده اولين شهيد مدافع حرم استان خراسان شمالي ديدار كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دكتر محسن مرادي رئيس واحد بجنورد در ديدار با خانواده شهيد مدافع حرم اظهار كرد: شهيد فيروز حميدي زاده عضوي از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي بود و حال خانواده اين شهيد بزرگوار بايد بدانند كه اعضاي اين خانواده  بزرگ دانشگاهي همواره در كنارتان خواهند بود و در زمينه هاي مختلف از هيچ كمكي دريغ نخواهد كرد و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار شایسته ای برای خانواده شهدا و ایثارگران باشیم.

دبير هيات امناي استان خراسان شمالي خاطرنشان كرد: شهيد فيروز حميدي زاده دانشجويي بود كه با توجه به خاطرات بازگو شده از هم رزمان و دوستانش نمادي از صبر و صلابت و استقامت بود كه با روحيه ايثارگري و از خودگذشتگي كه داشت به آرزوي ديرينه خود يعني شهادت در راه حضرت فاطمه زهرا(س) نائل آمد.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 21 دی 1399 ساعت 07:28
ادامه مطلب...
 
با ابلاغ دستورالعملی جزئیات برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد+جدول PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 07:19

جزئیات برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم (بهمن ماه) سال 1399 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ایمان عطارزاده مجری طرح توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل «برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه نیمسال دوم - بهمن ماه 1399 دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده های دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل؛ انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم توسط سامانه آموزشیار انجام می شود و از 11 تا 30 بهمن ماه ادامه دارد.

همچنین حذف و اضافه نیمسال دوم از تاریخ 9 تا 14 اسفندماه انجام خواهد شد.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب واحد در نیمسال دوم سال جاری باید به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه نیمسال دوم - بهمن ماه 1399 دانشگاه آزاد اسلامی به شرح جداول زیر است

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL