دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
برگزاري دوره ملي بينش مطهر با محوريت آثار شهيد مرتضي مطهري PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 06 بهمن 1399 ساعت 10:23

دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می کند

"دوره ملی بینش مطهر"

تاریخ برگزاری دوره ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

تاریخ شروع ثبت نام ۴ الی ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

ثبت نام با مراجعه به وب سایت

binesh.iauec.ac.ir

 
طی دستورالعملی اعلام شد جزئیات افزایش مدت زمان درخواست سنوات ارفاقی و معرفی دانشجویان مشمول PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 04 بهمن 1399 ساعت 08:23

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، جزئیات افزایش مدت زمان درخواست سنوات ارفاقی و معرفی دانشجویان مشمول را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل افزایش مدت زمان درخواست سنوات ارفاقی و معرفی دانشجویان مشمول را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و آموزشکده های دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: به منظور تکریم دانشجویان مشمول وظیفه عمومی در دوران همه گیری ویروس کرونا، تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان وظیفه عمومی منعقد شده که براساس آن، مدت ارائه درخواست سنوات ارفاقی و مهلت معرفی و ثبت آن در سامانه، برای دانشجویان مشمول نظام وظیفه، از 3 ماه به 6 ماه افزایش پیدا کرد.

بر این اساس، استفاده از مهلت دوم معرفی برای مشمولان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری(به شرط فارغ‌التحصیلی) برای ترم اول تا 30 دی ماه و برای ترم دوم تا 31 مردادماه، از سوی سازمان وظیفه عمومی اعلام شده است.

 

 
در واحد بجنورد صورت گرفت؛ همایش پیاده روی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 29 دی 1399 ساعت 06:27

همایش پیاده روی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان، كاركنان و استادان واحد بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگار خبرگزاري آنا از بجنورد همایش پیاده روی سردار دل‌ها به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با آرمانهای این شهید والامقام در واحد بجنورد برگزار شد.

در اين همايش رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد و جمعي از كاركنان و استادان حرکت خود را از مزار دو شهيد گمنام واحد بجنورد آغاز كردند و پس از پیمودن مسیر با قرار گرفتن در كنار مزار شهداي 8 سال دفاع مقدس و شهداي گمنام آرمیده در معصوم زاده  با نثار فاتحه اي با امام شهدا و آرمانهای شهداي جان بركف تجدید میثاق كردند.

در پايان اين مراسم با حضور مسئولان دانشگاه به قيد قرعه 10 نفر از حاضران در پياده روي و همچنين برگزيدگان برتر مسابقه دارت در بخش بانوان و آقايان كه به مناسبت هفته بسيج برگزار شده بود با اهدا كارت هديه تجليل شدند.

 

ادامه مطلب...
 
روايت رتبه 12 كنكور كه در عمليات كربلاي 4 شربت شهادت را نوشيد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 30 دی 1399 ساعت 06:28

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد گفت: مادران شهدا اسوه هاي صبري هستند كه از بزرگترين سرمايه زندگي شان در راه خدا و حفظ ارزش ها و آرمان هاي اين مرز و بوم گذشتند و اين كاري است بزرگ كه قطعا از هر كسي برنمي آيد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري  آنا از بجنورد دكتر محسن مرادي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد در ديدار با مادر شهيدان مرتضي و مجتبي نظم بجنوردي اظهار كرد: مادران شهدا اسوه هاي صبري هستند كه از بزرگترين سرمايه زندگي شان كه همان فرزندانشان هستند در راه خدا و حفظ ارزش ها و آرمان هاي اين مرز و بوم گذشتند و اين كاري است بزرگ كه قطعا از هر كسي برنمي آيد.

مرادي افزود: قطعا شهداي ما در دامان مادراني ارزشي و صبور تربيت شده اند كه توانسته اند در كنار يادگيري تعاليم ديني مادران خود مجاهدت، ايستادگي، دفاع از خاك كشور و ايثارگري را در خود پرورش دهند و ما هميشه قدردان مادران صبور، مقاوم و والامقام هستيم.

ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري همایش پیاده‌روی «سردار دل‌ها» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 27 دی 1399 ساعت 08:28

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL