دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
توسط رئیس دانشگاه صورت گرفت؛ قدردانی از بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 08:32

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی و واحد بجنورد به‌مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه‌زهرا (س) از بانوان شاغل در این دانشگاه قدردانی كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، محسن مرادی به‌مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه‌زهرا (س) با حضور در اتاق كاركنان خانم  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به‌صورت سرزده با اهدای گل و لوح سپاس از تلاش‌های بانوان در عرصه‌های آموزشی، دانشجويی، پژوهشی، فرهنگی و.... قدردانی كرد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی اظهار كرد: داشتن چند نقش همزمان مانند اشتغال بيرون از منزل، وظيفه خطير مادری و همسری قطعا وظايف سنگينی است كه بانوان با درايت و مديريت می‌توانند به تمام وظايف و مسئوليت‌های زندگی شخصی و اجتماعی رسيدگی كرده و ما قدردان تلاش‌های آنان هستیم.

به گزارش آنا، اين كار فرهنگی به همت معاونت دانشجويی و فرهنگی و مسئولان اين حوزه انجام گرفت و كاركنان از اينكه مسئولان سرزده به مناسبت چنين روز باشكوهی در محل كارشان حضور داشتند، قدردانی كردند.

 
در سفر به استان خراسان شمالی؛ جهان بین از دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای بجنورد و شیروان بازدید کرد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 08:28

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بر شکل گیری زنجیره تولید، توزیع و مصرف فرهنگی توسط خود دانشگاهیان تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خراسان شمالی از واحدهای بجنورد و شیروان بازدید و با گروه‌های مختلف دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی و روسای واحدها و مراکز استان، با اشاره به مولفه‌های کلیدی در تحقق فرهنگ اسلامی و انقلابی، گفت: برخی مولفه‌ها در فرهنگ باید به‌صورت داشبوردی مورد توجه قرار گیرد. اگر در جامعه دانشگاهی اعتماد به نفس ملی کاهش یابد و یا عقلانیت، کرامت، نگاه بلندمدت و روحیه مجاهدت و خلاقیت با مخاطره مواجه شود، گسترش فضای دینی و انقلابی با مشکل مواجه خواهد شد

ادامه مطلب...
 
قدردانی از بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد توسط رئيس دانشگاه PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 05:29

آخرین به روز رسانی در شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 05:48
ادامه مطلب...
 
بازدید دکتر جهان‌بین از دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 08:01

ادامه مطلب...
 
برگزاري آزمون پايان ترم اصول و فنون مامايي و اصول و مهارت پرستاري در واحد بجنورد+گزارش تصويري PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 06:45

 

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد از محل برگزاري آزمون پايان ترم اصول و فنون مامايي و اصول و مهارت پرستاري بازديد كرد.

 

دكتر رويا جاجونديان رئيس دانشكده پرستاري و مامايي واحد بجنورد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا درخصوص برگزاري اين آزمون  اظهار كرد: در اين روزهاي ناآرام كه جهادگران و سربازان سلامت در خط مقدم مراكز درماني به دفاع از هموطنانمان استوار ايستاده اند و الگوي استقامت و فداكاري را برايمان به تصوير كشيده اند، حضور دانشجويان پرستاري و مامايي در اين دانشكده و مشاركت فعال در كلاس هاي عملي و باليني سرآغاز دوره اي پر اميد و آكنده از تلاش در تاثيرگذاري اجتماعي است و بي شك در آينده نزديك با اراده اي استوار در مسير علم آموزي بر افتخارات سروقامتان حوزه سلامت خواهند افزود.

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 06:55
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL