دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دكتر مرادي گفت/ نظام آموزش فنی، حرفه‌ای و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی نويدبخش آينده مطلوب در زمينه اشتغال و مهارت آموزي دانش آموختگان است PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 22 فروردين 1400 ساعت 08:05

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد دكتر محسن مرادي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد در جلسه استقرار نظام نامه آموزش هاي فني و حرفه اي و مهارتي اظهار كرد: صدور بخشنامه ، نظام‌نامه «نظام آموزش فنی، حرفه‌ای و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی» كه توسط رياست عالي دانشگاه آزاد اسلامي ابلاغ شد نويدبخش آينده بسيار خوب و مطلوبي در زمينه هاي آموزشي، اشتغال و مهارت آموزي دانش آموختگان خواهد بود.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي خاطرنشان كرد: دانشگاه آزاد اسلامي با رويكرد حل مساله سعي دارد نقش موثرتري را در امر آموزش داشته باشد كه قطعا با تشكيل دانشگاه هاي مهارت آموزي مي توانيم نيروهاي جوان و زبده و متخصص را تربيت كنيم.

 

ادامه مطلب...
 
تقدیر رئیس فدراسیون ووشو از رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 18 فروردين 1400 ساعت 07:25

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد؛ امير صديقي، رئیس فدراسیون ووشو جمهوري اسلامي ايران با ارسال لوح تقدیری از رئیس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد به پاس برگزاري هشتمين دوره مسابقات قهرماني بزرگسالان بانوان كوراش كشور قدرداني كرد

در متن لوح آمده است:

جناب آقای دکتر محسن مرادي

رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي

با سلام و تحيات وافر الهي

ضمن تبريك فرارسيدن سال نو و اعياد شعبانيه از حمايت هاي جنابعالي در راستاي برگزاري  هشتمين دوره مسابقات قهرماني بزرگسالان بانوان كوراش كشور در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در سال 1399 كمال تقدير و تشكررا دارم و از خداوند متعال آرزوي سلامي و موفقيت روزافزون را در ظل توجهات حضرت ولي عصر خواستارم.

هشتمين دوره مسابقات قهرماني بزرگسالان بانوان كوراش كشور با عنوان بزرگداشت مدافعان سلامت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در روز 5 شنبه 21 اسفندماه با حضور 18 تیم در 8 وزن در سالن ورزشي شهيد فقيهي فر واحد بجنورد برگزار شد.

 

 
پيام تبريك رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت فرارسيدن سال جديد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 14 فروردين 1400 ساعت 05:05

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یا مقلب القلوب و الأبصار

یا مدبر الليل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

هم‌آوایی زیبای بهار طبیعت با ایام فرخنده و باسعادت ماه پرفضیلت شعبان که هر دو از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی و نشانه‌ای از قدرت لایزال الهی است را به جامعه دانشگاه آزاد اسلامي تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

آرزو میکنم دراین رویش سبز خداوندی، الطاف و نعمات او همواره شامل حال همه ما بشود. در آستانه فرارسیدن عید نوروز باستانی و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو، تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم محضر همه استادان، كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي مي نمايم.

از همراهی‌ها و پشتیبانی‌های خوب و دلگرم کننده همکاران تلاشگر اعم از استادان و کارکنان گرامی در همه حوزه‌ها و دانشجویان عزیز و خانواده‌های محترم آنان که دل در گرو پیشرفت این دانشگاه داشته و دارند، سپاسگزاری ویژه نمایم و از آستان حضرت باریتعالی مزید توفیقات سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی برایشان، خواستارم.

اميد است همه ما درسال جدید و در سایه توجه حضرت ولی عصر و توصیه های مقام معظم رهبری بیش از پیش تلاش نموده تا مرزهای پیشرفت علمی رادر این مرز و بوم در نوردیده و از پرچمداران توسعه علم در جهان باشیم.

از ایزد متعال برای همگان سالی خوش، توأم با موفقیت، بهروزی، سلامتي و پیشرفت مسئلت می نمایم.     

محسن مرادي رئيس

دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و استان خراسان شمالي

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 14 فروردين 1400 ساعت 05:16
 
در شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تأیید انتصاب رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان‌ خراسان شمالي و واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 18 فروردين 1400 ساعت 05:43

انتصاب رئيس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالي در جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی تأیید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌ها به ریاست دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

سعیدرضا عاملی در حاشیه این جلسه از انتخاب رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي خبر داد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: با تأیید کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی محسن مرادی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و واحد بجنورد تأیید و انتخاب شدند.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 18 فروردين 1400 ساعت 06:02
 
مرادی در گفت‌وگو با آنا: 7 محصول فناورانه علیه کرونا ساخته شد/ ایجاد سرای نوآوری گیاهان دارویی در سال 1400 PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 14 فروردين 1400 ساعت 04:34

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: 7 محصول فناورانه در قالب دستاوردهای مرکز رشد در دوره یکساله مبارزه با کرونا تولید کردیم که پرتودهنده ضدویروس DUV1، پرتودهنده ضدویروس DUV2 و دستگاه ضدعفونی هوشمند دست ازجمله آنهاست.

محسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در پاسخ به این پرسش که سال 99 را با شرایط کرونایی و مبارزه با این ویروس پشت سر گذاشتیم، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در این راستا چه دستاورد یا محصولاتی علیه این بیماری داشت؟ بیان کرد: با علم به این وضعیت سعی کردیم تا در راستای مبارزه با ویروس کرونا گام‌های اساسی برداریم و توانستیم هفت محصول در قالب دستاوردهای مرکز رشد و علیه بیماری کرونا تولید کنیم که پرتودهنده ضدویروس DUV1، پرتودهنده ضدویروس DUV2، دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند دست ازجمله این محصولات تولیدی هستند

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL