دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
گزارش تصويري مراسم تجليل از خيرين و بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت 05:29

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت 05:55
ادامه مطلب...
 
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت 05:26

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران حوزه روابط عمومی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

«بسمه تعالی 

27 اردیبهشت، فرارسیدن روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران گرامی، خدوم و دلسوز حوزه روابط عمومی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت می گویم. 

نامگذاری روزی به نام «ارتباطات و روابط‌عمومی» گویای اهمیت و جایگاه آن در دنیای معاصر است و از این رو، فرصت مغتنمی است تا روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ضمن تقویت جایگاه و رسالت خود، زمینه ارتباط منسجم و کارآمدی را  با افکارعمومی و جامعه هدف فراهم کنند.

ادامه مطلب...
 
گفت‌وگوی متفاوت آنا با دکتری تخصصی ریاضی محض؛ اعداد ریاضی شعبده‌بازان قهاری هستند/ امضای دانشجویان پای معادلات دیفرانسیل /مسئله‌ای ریاضی که استاد صبور را جان به لب کرد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت 07:15

دکتری تخصصی ریاضی محض با بیان اینکه اعداد ریاضی شعبده‌باز قهاری هستند، خاطره‌ای از کلاس‌های خود را یادآور شد و عنوان کرد: دانشجویانم را با امضا به درس معادلات دیفرانسیل علاقه‌مند کردم.مریم میرزاخانی، ریاضی‌دان ایرانی و نخستین زنی که موفق به دریافت مدال فیلدز اتحادیه جهانی ریاضیات (IMU) در سال ۲۰۱۴ شده بود، در سن ۴۰ سالگی پس از ۴ سال مبارزه‌ با بیماری سرطان، از دنیا رفت؛ اما نام او در تاریخ ریاضیات جاودانه شد.

روز جهانی "زنان در ریاضیات"  در سال ۲۰۱۹ میلادی برای نخستین بار در جهان و همزمان با سالروز تولد مریم میرزاخانی (۱۲ می مقارن با ۲۲ اردیبهشت) گرامی داشته می‌شود.

۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) فرصت شادی‌بخشی برای جامعه ریاضی است تا زنان ریاضیدان را گرامی بدارد. این گرامیداشت هرساله در سراسر جهان برگزار می‌شود. هدف از نام‌گذاری روز جهانی زنان در ریاضیات، الهام‌بخشی به زنان سراسر جهان برای گرامیداشت دستاوردهای آن‌ها در ریاضی است تا بدین وسیله بتواند زمینه‌ای را برای ایجاد فضای کاری مناسب، لذت‌بخش و همگانی فراهم کند. "

به بهانه روز جهاني زن در رياضيات و تبريك اين روز خبرنگار خبرگزاري آنا در بجننورد به سراغ يكي از محبوب ترين استادان گروه رياضي رفته و گپ و گفتي درباره اين رشته داشته اند

دكتر الهام تفضلي دکترای تخصصی ریاضی محض، گرایش آنالیز تابعی. دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه فردوسی مشهد است كه با صبر وحوصله هميشگي و لبي خندان به سوال هاي ما پاسخ داده اند.

شما براي ايجاد انگيزه يادگيري رياضي چه روش هايي را در پيش گرفته ايد؟

فکر می کنم دانشجویان برای آن که بتوانند با موضوع درس ارتباط بگیرند باید ابتدا بدانند که آن چه می آموزند به چه کارشان می آید که حتما در دروس ریاضی پاسخ شایسته ای برای این سوال وجود دارد، شاید دم دست ترین آن آموختنِ مهارتِ یافتنِ استراژی درست و راه حل مناسب برای نگارشِ پایانی خوش، بر داستان های ریز و درشتی است که هر روز در زندگی همه ما اتفاق می افتد.

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت 03:53
ادامه مطلب...
 
با صدور پیامی دکتر طهرانچی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را به مدیران و کارکنان پرتلاش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت 05:07

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را به مدیران و کارکنان روابط عمومی استان ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با حمد و ستایش به محضر باری‌تعالی و درود بر پیامبرخاتم(ص) و اهل بیت ‏کرامش ‏که چراغ راه بشریتند

27 اردیبهشت، روز جهانی "ارتباطات و روابط عمومی" یادآور مجاهدان پرتلاش عرصه شفافیت، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است که نقش بی بدیلی در ترسیم درست و صحیحی از رویدادها و واقعیت های سازمانها و نهادها دارند.

اهمیت و ضرورت ارتباطات، زمانی مشخص می شود که رابطه مستقیم آن با زندگی انسان شناخته شود. به واقع بشر بدون زندگی اجتماعی که عامل ارتباطات متنوع و گوناگون است، منزوی خواهد شد، بنابراین درک این واقعیت زمانی میسر می شود که رابطه دو سویه آن به خوبی شناخته شود. عصر حاضر مظهر دگرگونی اطلاعات و پیچیدگی ارتباطات است که جهان پیرامونی تحت تاثیر انقلاب فناوری ارتباط جمعی قرار گرفته است؛ در این فضای در هم تنیده، لحظه ها معنا پیدا کرده، زیرا بشر امروزی در چنین موقعیتی زندگی می کند

ادامه مطلب...
 
مرادی تشریح کرد؛ جزئیات تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با اتاق اصناف خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت 04:14

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد جزئیات تفاهم‌نامه همکاری این واحد دانشگاهی را با اتاق اصناف استان خراسان‌شمالی تشریح کرد.

محسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بجنورد درباره جزئیات تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با اتاق اصناف استان خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی اعضای واحدهای صنفی استان از تحصیلات عالی دانشگاهی برخوردار نیستند؛ این واحد دانشگاهی می‌تواند این خلأ تحصیلی را پرکند. برای دانشگاه این امکان وجود دارد تا دوره‌های منتهی به مدرک ویژه روسای اتحادیه‌ها و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی را طراحی کند تا افراد با انعطاف‌پذیری بیشتری از تحصیلات دانشگاهی برخوردار باشند.

وی افزود: مراکز آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی می‌توانند دوره‌های خاصی را برای اصناف و کسبه در زمینه مهارت‌آموزی برگزار کنند و دانشگاه‌ها با این کار در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود بیش از گذشته مؤثر خواهند بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد درباره آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های این واحد دانشگاهی گفت: این واحد دانشگاهی از ظرفیت خوبی در زمینه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های تخصصی برخوردار است که استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی توسط اصناف و مجموعه هیئت رئیسه و کمیته‌های تخصصی می‌تواند ارتباط مؤثرتر و بهتری را با جامعه ایجاد کند

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL