دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر طهرانچی "دانشکده آینده پژوهی و پیشرفت" در هر استان ایجاد شود/ دانشگاه باید به انتقال دانش و فناوری، صنایع نوآورانه و تحصیل توانمندساز توجه داشته باشد/ دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با تقاضای آینده پژوهانه و با کارکرد حل مسأله حرکت می کند PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 15:34

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در رویکرد جدید دانشگاه  آزاد اسلامی، این دانشگاه متناسب با تقاضای آینده پژوهانه و با کارکرد حل مسأله حرکت می کند

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی ظهر امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی، دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و دیگر اعضا در واحد بجنورد برگزار شد.

دکتر طهرانچی در ابتدای این جلسه با اشاره به تفاوت دانشگاه با دیگر نهادها و ادارات، گفت: فرق دانشگاه با سایر نهادها، سازمان ها و ادارات در این است که اگر دانشگاه را درست تنظیم کنیم و کارکرد آن صحیح باشد، 10سال دیگر استان تغییر خواهد کرد. اینکه مقام معظم رهبری دانشگاه را موتور پیشران پیشرفت می دانند، به علت اهمیت و تأثیرگذاری دانشگاه است

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 16:00
ادامه مطلب...
 
دفتر تقريب دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد افتتاح شد. PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 08 خرداد 1400 ساعت 12:33

با حضور جمعي از مسئولان استان خراسان شمالي دفتر تقريب دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد دكتر محسن مرادي در آيين افتتاحيه دفتر تقريب مذاهب اسلامي واحد بجنورد اظهار كرد: در بين كاركردهاي دانشگاه آزاد اسلامي در سال هاي اخير به كاركرد فرهنگي و توجه به دغدغه هاي اجتماعي مردم توجه ويژه اي شده است.

وي خاطرنشان كرد: تاكنون 9 دفتر تقريب مذاهب اسلامي در استان هاي كشور راه اندازي شده است كه اين موضوع اميدبخش توجه جدي دانشگاه به تقريب مذاهب اسلامي را نشان مي دهد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد اظهار كرد: در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد 120 دانشجوي اهل تسنن در حال تحصيل هستند و 3 نفر از كاركنان و استادان اهل تسنن نير در اين واحد دانشگاهي مشغول به خدمت هستند.

وي گفت: اعتقاد بر اين است كه دانشگاه آزاد اسلامي اگر بخواهد در فضاي اجتماعي نقش آفريني كند بايد به اين رسالت ويژه خود يعني تقريب و وحدت توجه ويژه داشته باشد.

ادامه مطلب...
 
گلباران مزار شهدا به مناسبت بزرگداشت سوم خردادماه با حضور مسئولان استاني PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 خرداد 1400 ساعت 05:39

ادامه مطلب...
 
آيين افتتاح دفتر تقريب مذاهب اسلامي در دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 08 خرداد 1400 ساعت 03:23

ادامه مطلب...
 
دكتر مرادي عنوان كرد: بازنشستگان گنجينه هاي خرد هستند/ بازنشستگي تغييرات خوشايندي را به همراه دارد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت 09:46

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد گفت: بازنشستگان گنجينه هاي خرد هستند كه مي توانند دانشگاه را در بزنگاه هاي امروز ياري رسانند

به گزارش روابط عمومي واحد بجنورد دكتر محسن مرادي در مراسم تجليل از بازنشستگان و خيرين اين واحد دانشگاهي اظهاركرد: بازنشستگان گنجينه هاي خرد هستند كه مي توانند دانشگاه را در بزنگاه هاي امروز ياري رسانند و مجموعه بزرگ دانشگاه قطعا مي تواند از تجارب ارزنده شما به عنوان گنجينه اي گرانبها مي تواند بهره مند شود.

رئيس دانشگاه آزد اسلامي خراسان شمالي افزود: شما بازنشستگان محترم، دانشگاه را خانه خود بدانيد تا ساير همكاران فعال در دانشگاه از حضورتان در امور مختلف بهره مند شوند.

مرادي خاطرنشان كرد: ما خادمان عرصه علم و فناوري مي توانيم به پشتوانه و همت شما اندكي از دين خود را نسبت به جامعه ادا كنيم و قطعا تلاش هاي شبانه روزي شما عاملي بوده است تا مجموعه بزرگ دانشگاهي به خوبي ايفاي نقش كند و به عنوان مجموعه اي علمي خدمات ارزنده اي را براي مردم استان و جامعه ارائه دهد.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت 09:51
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL