دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
پیام تبریک مدیر کل حراست دانشگاه هاي آزاد اسلامی استان خراسان شمالي به سرتیپ دوم پاسدار اسماعيل فرجي فرمانده جديد سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 04:21

سيد جواد محجوب، مدیر کل حراست، دانشگاه هاي آزاد اسلامی استان خراسان شمالي   طی پیامی خطاب به سرتیپ دوم پاسدار اسماعيل فرجي ارتقا درجه وی را به سرتیپ دومی و انتصاب به عنوان فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالي را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم"  

فرمانده محترم  سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالي ، برادر گرامی جناب سرتیپ دوم پاسدار اسماعيل فرجي

سلام علیکم؛

با احترام و تحیات، برخود فرض ميدانم مراتب تبريك و تهنيت خود را نسبت به ارتقای درجه حضرتعالي به  سرتيپ دومي و انتصاب به عنوان فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالي که نشانگر رفتار جهادي و شایستگی و لیاقت شما در عرصه ها و صحنه های خطیر خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامی است را اعلام نموده و از درگاه الهی آرزوی توفیق و سربلندی برای حضرتعالي در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات فرماندهی معظم کل قوا ، امام خامنه اي عزيز (مدظله العالی) در سنگر جدید خدمت را مسئلت دارم.

همچنين بار ديگر از زحمات و تلاش هاي مخلصانه و جهادي "برادر پاسدار ، سردار ابوالقاسم چمن" تشكر نموده و انتصاب ايشان به سمت معاون اجرايي سپاه پاسداران كه نشان از شايستگي و لياقت ايشان دارد را صميمانه تبريك و تهنيت گفته و دوام توفيقات ايشان را از خداوند منان خواستارم.

 
رشته هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 08:08

 
پيام رييس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت انتصاب فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 09 مرداد 1400 ساعت 08:20

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و خراسان شمالي با ارسال پيامي انتصاب فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی را تبريك گفت.

در متن پيام آمده است:

سرتیپ دوم پاسدار جناب آقاي اسماعیل فرجي
سلام علیکم
خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه ای معنوی گران سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می گردد.
انتصاب شایسته حضرت عالی را به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی که حاکی از لیاقت، شایستگی و حسن سوابق خدمتی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی  است را به شما و مردم شهید پرور استان خراسان شمالي تبریک و تهنیت عرض مي كنم و از خداوند منان مسئلت دارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی) در انجام ماموریت های محوله و پیشبرد اهداف عالی موفق و موید باشید و از زحمات سردار بزرگوار جناب آقاي ابوالقاسم چمن که فرماندهی لایق، خستگی ناپذیر، توانمند و با تجربه بوده اند قدردانی می نمايم.

دكتر محسن مرادي

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و استان خراسان شمالي

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 04:45
 
گزارش تصويري برگزاري آزمون آسكي گروه پرستاري واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 10 مرداد 1400 ساعت 06:41

ادامه مطلب...
 
مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته مهر ماه دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 09 مرداد 1400 ساعت 06:39

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی ناپیوسته وکاردانی پیوسته مهر ماه ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته نیمسال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، تا شنبه 30 مرداد ماه  تمدید شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با  تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

در ادامه مطلب مي توانيد رشته هاي تحصيلي كاشناسي ناپيوسته و كارداني پيوسته واحد بجنورد را با كدرشته تحصيلي ملاحظه كنيد

 

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL