دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
گزارش تصويري همايش تخصصي رهيافت هاي نوين در صنعت برق PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 19 ارديبهشت 1394 ساعت 05:24

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 19 ارديبهشت 1394 ساعت 05:31
ادامه مطلب...
 
افزايش 23 رشته جديد كارشناسي و كارداني در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 18 مرداد 1400 ساعت 08:24

معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از افزايش 23 رشته جدید در مقطع کارشناسی و كارداني اين واحد دانشگاهي خبر داد.

دكتر حامد خراساني معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از پذیرش دانشجو در 23 رشته جدید اين واحد دانشگاهي در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار كرد: در واحد بجنورد 23 رشته  جديد در دوره هاي كارشناسي  و كارداني پيوسته و ناپيوسته آماده پذیرش دانشجو برای نیمسال اول سال تحصيلي 1400 است.

معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد خاطرنشان كرد: با تصویب این 23 رشته جديد شمار رشته‌های مقطع کار‌شناسی و كارداني پيوسته و ناپيوسته اين واحد دانشگاهي به 77رشته رسیده است.

خراساني درباره نحوه ثبت نام اوليه در سايت معاونت سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي اظهار كرد: داوطلبان برای ثبت‌نام اوليه  بدون آزمون( با سوابق تحصيلي) می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org با تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام خود را به صورت الکترونیکی انجام داده و پس از دريافت کد رهگیری ثبت‌نام با مراجعه حضوري به واحد بجنورد و ارائه مدارك مورد نياز ثبت نام نهايي خود را انجام دهند.

 

ادامه مطلب...
 
با حضور دکتر سروری مجد نوزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی برگزار شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 04:35

نوزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با حضور مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد بجنورد، نوزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی به ریاست دکتر علی سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها و معین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی در واحد بجنورد برگزار شد.

دکتر سروری مجد در این جلسه با تبریک روز مباهله گفت: ارزش روز مباهله کمتر از عید غدیر نیست و به تعبیر قرآن کریم و نزول آیه «انفسنا» حضرت علی (ع) جان پیامبر است

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید دانشگاه حل مسئله باشد، به عبارتی باید نیازهای هر استان شناسایی شود و با نیازسنجی درست رشته های متناسب با استان ها دایر شود. مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی پیگیریهای بسیار خوبی برای ایجاد رشته های جدید داشته اند

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آموزش مجازی در این دانشگاه زودتر از دانشگاه های دولتی در زمان شیوع کرونا آغاز شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در زمان شیوع کرونا در تولید و توزیع محصولات ضدعفونی و ماسک در شهرها و حتی روستاها خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است

ادامه مطلب...
 
برگزاري نخستين دوره مسابقه فكر باز در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 ساعت 09:55

 براي نخستين بار مسابقه دانشجويي "فكر باز" به همت معاونت پژوهش و فناوري براي دانشجويان مهندسي عمران و برق واحد بجنورد برگزار شد

الهام تفضلي مديرگروه رشته رياضي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: براي نخستين بار مسابقه دانشجویی فکر باز به همت معاوت پژوهش و فناوري و گروه رياضي و فيزيك دانشگاه برگزار شد كه 20 تيم در قالب گروه هاي دو يا سه نفره با يكديگر به رقابت پرداختند.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 ساعت 04:02
ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري نوزدهمين جلسه هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 04:22

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL