دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
كسب سه عنوان برتر كشوري مسابقات فرهنگي توسط دانشگاهيان واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 04 شهریور 1400 ساعت 13:25

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد از كسب سه عنوان برتر كشوري در مسابقات سراسري دانشگاهيان توسط دو دانشجو و كارمند اين واحد دانشگاهي خبر داد

دكتر علي سليمان پور معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري آن اظهار كرد:جشنواره سراسري "رشد" ويژه كانونهاي فرهنگي و دانشجويي از مهر ماه سال 1399 شروع بكار كرد.

وي گفت: اين جشنواره در بخشهاي فرهنگ و تمدن- ديني و مذهبي – انقلاب اسلامي – اجتماعي – هنر و ادبيات و رسانه و فضاي مجازي با هدف ارزيابي و شناسايي استعدادها و كانونهاي برتر دانشجويي برگزار و برگزيدان هر بخش مشخص شد.

سليمان پور افزود: در اين جشنواره زهرا نعيمي در رشته داستان كوتا و فاطمه رحيمي در رشته پوستر به ترتيب حائز مقام هاي اول و دوم كشوري شدند.

معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد اظهار كرد: در راستاي اهميت استفاده از رسانه هاي مجازي به عنوان يكي از قطب هاي اثرگذار و بستري براي اجراي برنامه هاي فرهنگي، معاونت فرهنگي و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي به مناسبت چهلمين سالگرد دفاع مقدس و اولين سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليماني جشنواره سرسري "از حماسه تا حماسه" ويژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي، دانشجويان ،اساتيد و كاركنان را با هدف جريان سازي فرهنگي و توليد محتوا و سناشايي استعدادهاي در فضاي مجازي برگزار كرد.

سليمان پور با اشاره به كسب عنوان برتر كارمند واحد بجنورد در اين جشنواره افزود: موضوعات محوري اين جشنواره ( حماسه دفاع مقدس – اربعين حسيني- حماسه 13 آبان- حماسه 16 آذر – حماسه 9 دي و حماسه 22 بهمن ) بود. كه پس از داوري عيسي شعباني كارمند حوزه دانشجويي و فرهنگي حائز رتبه اول واحد و استان و رتبه دوم كشوري در اين جشنواره سراسري شد.

 
پيام تبريك رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي به مناسبت بزرگداشت روز كارمند PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 04 شهریور 1400 ساعت 12:44

دكتر محسن مرادي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي و واحد بجنورد با صدور پيامي روز چهارم شهريوماه روز كارمند را به تمامي كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي تبريك گفت.

در متن پيام آمده است:

با سلام و تحيت خدمت تمامي كاركنان خدوم و زحمت كش دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي

هفته اول شهریور ماه، یادآور شهادت مظلومانه ی شهیدان والامقام رجایی، باهنر و جمعی از یاران خدوم و باوفای انقلاب اسلامی است. کسانی که فارغ از اندیشه پست و مقام به خدمت برای مردم می اندیشیدند و جانشان را در راه خدمت به مردم فدا کرده و به مقام والای شهادت نائل آمدند و چه نیکوست که نام و خاطره ی این شهیدان، به نام «هفته ی دولت» پیوند خورده است، دولتمردانی که با ایمان، ساده زیستی و خدمت صادقانه برای همیشه بعنوان اسوه و نماد خدمتگزاری ماندگار شدند.

بی شک در این روزهایی که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد درحال مقابله و مبارزه با ویروس کرونا است، تلاش و مجاهدت کارمندان و پرسنل در بخش های مختلف ستادی، درمانی، بهداشتی، آموزشی، خدمات، پشتیبانی ، دانشجویی، فرهنگی و ... ستودنی است چرا که مسیر موفقیت و تعالی دانشگاه بدون حضور دلسوزانه ومسئولانه کارکنانی خدوم  هموار نمی شود و بدون تردید جایگاه امروز دانشگاه مرهون تلاش، پویایی نیروی انسانی کارامد است.

بدین‌وسیله ضمن تبریک روز کارمند از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ شما صمیمانه و مضاعف تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

محسن مرادي

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 09 شهریور 1400 ساعت 05:01
 
سرپرست واحد بجنورد عنوان كرد/ خودباوري و اعتماد به نفس امروز جوانان مرهون رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 04:28

 

 

سرپرست واحد بجنورد گفت: خودباوري و اعتماد به نفس امروز جوانان مرهون رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و جانفشانيهاي شهدا و ایثارگران است.

دكتر علي فيروزنيا سرپرست واحد بجنورد با توجه به قرار گرفتن در14 خرداد سالروز رحلت جانگداز رهبر كبير انقلاب در مراسم اختتاميه مسابقات علمي دانشجويي كه با حضور معاون هماهنگي خراسان شمالي، اساتيد، دانشجويان و كاركنان برگزار شد گفت: خودباوري و اعتماد به نفس امروز جوانان، دانشجويان و دانشمندان اين مرز و بوم مرهون رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و جانفشانيهاي شهدا و ایثارگران است

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 04:15
ادامه مطلب...
 
با حضور مسئولان انجام شد؛ آغاز کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 02 شهریور 1400 ساعت 12:40

نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشگاه آزاداسلامی استان با همیاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی در واحد بجنورد بطور رسمی شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد دكتر محسن مرادي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در آيين افتتاحيه مركز تجميعي واكسيناسيون واحد بجنورد ضمن قدرداني از معاون علوم پزشكي استان و كادر اجرايي دانشكده پرستاري و مامايي و معاونت دانشجويي و فرهنگي واحد اظهار كرد: خدا را شاكريم كه با افتتاح و شروع به كار مركز تجميعي واكسيناسيون دانشگاه برگ زريني در كارنامه اين واحد دانشگاهي ثبت خواهد شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد خاطرنشان كرد: در چند سال اخير، دانشگاه آزاد اسلامي به واسطه نقش آفريني خود در زمينه هاي گوناگون در فضاي اجتماعي توانسته است در حوزه هاي مختلف رسالت اجتماعي خود را به درستي ايفا كند.

مرادي افزود: با توجه به شرايط بحراني پيش آمده  و با توجه به دستور رياست عالي دانشگاه مبني بر مشاركت همه جانبه دانشگاهيان در طرح واكسيناسيون تمامي اقشار جامعه در بيشتر استان هاي كشور، دانشگاه آزاد اسلامي توانسته است اقدامات موثري در اين زمينه داشته باشد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي خاطرنشان كرد: از بين دانشگاه هاي آزاد اسلامي 31 استان 27 استان مركز تجميعي واكسيناسيون را در واحدهاي دانشگاهي  راه اندازي كرده است كه بعضي از استان ها به واسطه ظرفيت هاي موجود واحد دانشگاهي توانسته بيش از يك مركز را به اين امر اختصاص دهد كه اميدواريم با در اختيار قرار دادن ظرفيت هاي خوب دانشگاهي براي واكسيناسيون بتوايم به زودي شاهد ريشه كني اين ويروس منحوس باشيم.

 

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه 04 شهریور 1400 ساعت 13:28
ادامه مطلب...
 
آيين افتتاح مركز تجميعي واكسيناسيون دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 02 شهریور 1400 ساعت 06:17

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 02 شهریور 1400 ساعت 13:43
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL