دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
برگزاري همايش ياد ياران در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 12 مهر 1394 ساعت 08:13

همایش بزرگ یاد یاران با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمين حسين يوسفي فر رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي  در واحد بجنورد برگزار شد .

در همايش بزرگ ياد ياران که با حضور بسيجيان، اساتيد، كاركنان، دانشجويان و مسئولين دانشگاه هاي استان خراسان شمالي برگزار شد حجه الاسلام والمسلمين حسين يوسفي فر رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي با اشاره به ويژگي هاي شهداي هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا اهل كتاب خدا، اهل بيت و توسل بودند. آنها در شبهاي عمليات با توسل به ائمه و مادرشان حضرت فاطمه زهرا(س) برگه شهادت را امضاء مي گرفتند.

ادامه مطلب...
 
پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات اعطایی به دانشجویان واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 05 بهمن 1394 ساعت 10:13

 

صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به منظور کمک در پرداخت شهریه دانشجویان بیش از ۶ میلیاد ریال وام دانشجویی اختصاص داد.

حمیدرضا آخرتی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: اعطای انواع وام‌ها و تسهیلات توسط صندوق رفاه به دانشجویان، گامی موثر در جهت ارتقای سطح رفاهی دانشجویان است که در این راستا صندوق رفاه دانشجویی واحد بجنورد برحسب مقررات و آئین نامه‌های مربوطه، وام‌هایی را در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به دانشجویان اختصاص داده است.

 

ادامه مطلب...
 
برگزاري نهمين كنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها- توسعه ملي در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 16 شهریور 1396 ساعت 14:13

 

نهمين كنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها- توسعه ملي در واحد بجنورد با حضور پژوهشگران و اساتيد علم تحليل پوششي داده ها برگزار شد.

 

دكتر علي فيروزنيا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و استان خراسان شمالي در مراسم افتتاحیه نهمين کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها-توسعه ملي در بجنورد اظهار داشت: «یکی از آیتم های تبدیل دولت الکترونیک به هوشمند، موضوع بحث در این همایش علمی است که از نتایج آن، افزایش سطح رفاه مردم، بکارگیری علوم دانش بنیان و ارزیابی عملکرد دولت با ارائه روش های علمی است.»

 

 

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه 16 شهریور 1396 ساعت 14:20
ادامه مطلب...
 
جايزه انتخاب كتاب سال در دانشگاه آزاد اسلامي با عنوان ابن سينا PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 06 بهمن 1394 ساعت 09:46

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار آنا،‌ با اعلام این خبر افزود : جایزه کتاب سال یکی از نوآوری هایی است که به دستور دکتر سیدطه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه و پیگیری قرار گرفته و خوشبختانه برنامه های مرتبط، روند مطلوبی را طی می کند.
دکتر کرم اله دانش فرد ادامه داد: تمامی اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند کتاب های چاپی و دیجیتالی خود را تا پانزدهم بهمن به دبیرخانه جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی تهران، میدان پونک، انتهای بلوار اشرفی اصفهانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، ساختمان علوم پایه، طبقه اول، اتاق 121 بفرستند.
وی اضافه کرد :  تارنمای www.ebnesina-bookaward.iau.ir نیز به همین منظور راه اندازی شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آن از تازه ترین خبرهای مربوط به دومین جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی آگاه شوند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از محورهای مورد نظر هیأت داوران برای انتخاب آثار برتر، تازگی و دانشگاهی بودن کتاب هاست، وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ نویسندگی و کتابخوانی، توجه به نویسندگان دانشگاهی به عنوان سرمایه های انسانی، تقویت انتشار کتاب در دانشگاه، برقراری ارتباط دانشگاه با جامعه به منظور رشد فرهنگ کتابخوانی، ترویج ارزش های اخلاقی و انسانی با نگرش نیاز عمومی به علم و دانش، تشویق و ایجاد انگیزه برای نویسندگان جوان دانشجو، افزایش میزان ارتباط نوقلمان با پیشکسوتان عرصه قلم و معرفی آثار ممتاز نویسندگان عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی از جمله هدف های مهم اهدای دومین جایزه کتاب سال به شمار می آید.
دکتر دانش فرد اظهار داشت:

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 06 بهمن 1394 ساعت 09:49
ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري نشست هيات رئيسه واحد بجنورد با مديران گروه هاي آموزشي PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 آبان 1395 ساعت 07:48

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 03 آبان 1395 ساعت 07:54
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL