دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 07:51

انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تا جمعه ۲۶ شهریور تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تا روز جمعه ۲۶ شهریورماه تمدید شد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان تا ساعت 24 روز جمعه 26 شهریور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می شود  ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ کنند

 
دکتر عطارزاده تشریح کرد: نحوه ثبت درخواست انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰ توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 06:38

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی فرآیند ثبت درخواست انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول 1401-1400، گفت: انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول که توسط سامانه آموزشیار انجام می‌شود، از روز شنبه 13 شهریور آغاز شده و تا 25 شهریور ادامه دارد. سوم تا هفتم مهرماه نیز به عنوان بازه زمانی حذف و اضافه دانشجویان تعیین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه زمان‌بندی و بازه‌های مجاز انتخاب واحد استانی، امکان ورود سایر دانشجویان به سامانه، خارج از تقویم زمان‌بندی اعلام شده، امکان‌پذیر نیست. این محدودیت به منظور سهولت در انتخاب واحد دانشجویان در نظر گرفته شده است. سایر دانشجویان در صورت نیاز به درخواست‌های سیستمی برای امور آموزشی، فرآیند فارغ‌التحصیلی، پرداخت شهریه و...  می‌توانند از ساعت 22 هر شب لغایت 6 صبح روز بعد به سامانه آموزشیار مراجعه کنند

 

ادامه مطلب...
 
امضای تفاهم‌نامه همکاری واحد بجنورد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 16 تیر 1394 ساعت 07:49

به منظور اطلاع رساني و ترويج فرهنگ تعاون و توسعه همكاري هاي علمي، پژوهشي و فناوري و در راستاي ارتباط پايا و سازمان يافته، تفاهم نامه همكاري ميان واحد بجنورد و وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي به امضاء رسيد.

دكتر علي فيروزنيا دبير هيات امناي خراسان شمالي با اشاره به سابقه همكاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان خراسان شمالي گفت: تشكيل شركت هاي تعاوني با همكاري اعضاي هيات علمي و دانشجويان مي تواند حركتي به سوي ارتباط دانشگاه با صنايع، سازمان و ايجاد شركت هاي تعاوني دانش بنيان باشد.

دبير هيات امناي خراسان شمالي خاطر نشان كرد: دانشگاه ها مي توانند با افزایش آگاهی و اطلاع رساني فعاليت دانشجويان را به سوی تاسیس شركت هاي تعاونی‌ دانش بنیان هدایت کند

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 16 تیر 1394 ساعت 09:18
ادامه مطلب...
 
انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۹ شهریور ماه ادامه دارد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 06:32

انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تا روز جمعه ۱۹ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش تا روز جمعه 19 شهریور ماه با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می شود،  ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

 
چهارشنبه 10 شهریور،آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی+ رشته هاي كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 05:26

انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی از فردا چهارشنبه 10 شهریور آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکزسنجش،پذیرش وفارغ التحصیلی آن دسته ازداوطلبان شرکت کننده درآزمون کارشناسی ارشد سال 1400 که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشورمجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی می باشند می توانند با استفاده از کددسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش از فردا چهارشنبه 10 شهریور لغایت ساعت 24 روز جمعه 19  شهریور ماه  با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش ،پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرسwww.azmoon.org    نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

به داوطلبان توصیه می شود،  ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل ، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ نمایند.

روابط عمومی مرکزسنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL