دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
در نشست مشترک مسئولان دانشگاه و ورزش عنوان شد؛ فرصتی به نام پرورش اسب اصیل ترکمن | از ایجاد واحدهای درسی تا سرمایه‌گذاری و اشتغال PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 08:58

دكتر غلامرضا كاظمي عنوان كرد: استان خراسان شمالي با توجه به موقعيت جغرافيايي، آب و هوايي و تنوع زيستي مي تواند در پرورش اسب اصيل تركمن پيشتاز باشد و فرصت شغلي و سرمايه گذاري را براي اين استان فراهم سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در جمع مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد اظهار كرد: با توجه به شناختي كه از پتانسيل و ظرفيت و علاقه مردم استان خراسان شمالي دارم اين استان مي تواند خاستگاه پرورش اسب اصيل تركمن باشد و در توسعه اقتصادي استان نقش بسزايي را داشته باشد.

وي افزود: استان خراسان شمالي با توجه به موقعيت جغرافيايي و آب و هوايي و تنوع زيستي مي تواند در پرورش اسب اصيل تركمن پيشتاز باشد و فرصت شغلي و سرمايه گذاري را براي اين استان فراهم سازد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي با توجه به راهكارهاي ايجاد علاقه در بين جوانان براي جذب در رشته سواركاري گفت: يكي از راهكارهاي ايجاد علاقه به رشته سواركاري در بين ورزشكاران ايجاد واحدهاي درسي در دانشگاه ها در رشته هاي تخصصي به ويژه علوم ورزشي است تا با گذراندن دروس مرتبط، تخصصي تر با اين رشته آشنا شوند.

كاظمي تصريح كرد: با توجه به اينكه رشته قايقراني در اين استان نيز از رشد قابل قبولي در بين رشته ها ي برخوردار است و داراي مقام هاي ارزنده در ميادين ورزشي است اين رشته نيز مي تواند جز واحدهاي درسي دانشگاهيان قرار گيرد.

آخرین به روز رسانی در شنبه 03 مهر 1400 ساعت 10:02
ادامه مطلب...
 
اولين جشنواره كارآفرينان برتر دانشگاهي و دهمين جشنواره كارآفرينان برتر استان خراسان شمالي" PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 12 آبان 1394 ساعت 08:56

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 12 آبان 1394 ساعت 11:39
 
معاون پژوهش و فناوری واحد بجنورد در گفت‌وگو با آنا خبر داد/ جشنواره کارآفرینان دانشگاهی خراسان شمالی 25 آبان برگزار می‌شود؛ معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 09 آبان 1394 ساعت 09:54

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برگزاری جشنواره سه‌روزه کارآفرینان دانشگاهی خراسان شمالی از 25 تا 27 آبان جاری در این جشنواره خبر داد.

دکتر محمد ضمیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: جشنواره استانی کارآفرینی دانشگاهی با حضور فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های آزاد خراسان شمالی در سه محور صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره کارآفرینان دانشگاهی با هدف شناسایی و تشویق فارغ‌التحصیلان و دانشجویان کارآفرین، الگوسازی برای جوانان و دانشجویان ایرانی، توسعه کارآفرینی جوانان به عنوان یک حوزه علمی و اجرایی و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان جوانان برگزار می‌شود.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 12 آبان 1394 ساعت 07:52
ادامه مطلب...
 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد خواستار شد؛ لزوم ارتقای کیفیت خدمات اداری، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 09:07

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي گفت: تعمیق روحیه فرهنگی و توسعه آموزه‌های دینی و ایجاد محیط مناسب براي رشد جوانان مي تواند تاثير بسزايي در تقويت روحيه معنوي و فرهنگي دانشجويان و جذب مخاطب داشته باشد

 

دكتر غلامرضا كاظمي سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در جمع مسئولان و كاركنان دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي ضمن قدرداني از فعاليت هاي فرهنگي دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه اظهار كرد: تعمیق روحیه فرهنگی و توسعه آموزه‌های دینی و ایجاد محیط مناسب براي رشد جوانان مي تواند تاثير بسزايي در تقويت روحيه معنوي و فرهنگي دانشجويان و جذب مخاطب داشته باشد و تعاملات خوب اين نهاد با قشر دانشگاهي بسيار ارزشمند و فاخر است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي افزود: در امور اجرايي اگر بحث انقلاب و امام (ره) نباشد دچار خسران خواهيم شد.

رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي با اشاره به ظايف دفتر نهاد اظهار كرد: توسعه و تعمیق آگاهیها و علائق اسلامی دانشجویان و دانشگاهیان و تبیین ارزشهای اسلامی، ایجاد و گسترش فضای معنوی و اسلامی در دانشگاهها و رشد فضائل اخلاقی در دانشگاهیان ، رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه، حمایت و هدایت فکری تشکلهای دانشجوئی و دانشگاهی، حاکمیت بخشیدن به ارزشهای اسلامی و انقلابی در سطوح اجرائی و علمی، مقابله با ترویج عقائد و افکار انحرافی و هجوم فرهنگی و تقویت روح خود باوری و استقلال فکری، تقویت پیوند حوزه و دانشگاه از وظايف اصلي دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه است.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 09:12
ادامه مطلب...
 
کاظمی عنوان کرد؛ تأثیر گسترش آموزه‌های دینی بر تقویت روحیه معنوی دانشجویان PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 07:34

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي گفت: تكريم ارباب رجوع، سعه صدر، خوش رويي، همدلي، آراستگي ظاهري، پاسخگويي درست و به جا بايد سرلوحه كارمان قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در بجنورد دكتر غلامرضا كاظمي در نشست صمیمی جداگانه با کارکنان دو حوزه رياست و حراست و حفاظت فيزيكي ضمن قدردانی از زحمات كاركنان اظهار كرد: برطرف كردن مشكلات و دغدغه كاركنان و مجموعه خانواده دانشگاه باعث تقويت انگيزه براي انجام امور محوله به نحو احسن خواهد شد.

سرپرست واحد بجنورد افزود: بايد تمامي مجموعه دست به دست هم داده تا بتوانيم در زمان پذيرش و جذب دانشجو به بهترين نحو عمل كنيم و اين زماني ميسر خواهد شد كه تمامي كاركنان و استادان در هر حوزه كاري دلسوزانه و به جد پيگير مسائل و رفع چالش هاي دانشجويان باشند

وي همکاری کلیه کارکنان دانشگاه را در راستای ارتقای کیفی و دستیابی به جايگاه واقعی دانشگاه موثر دانست و خاطرنشان كرد: تكريم ارباب رجوع، سعه صدر، خوش رويي، همدلي، آراستگي ظاهري، پاسخگويي درست و به جا بايد سرلوحه كارمان قرار گيرد تا بتوانيم در فضايي صميمي بيش از پيش عملكرد بهتر و شايسته تري را داشته باشيم.

در ادامه جلسات دكتر كاظمي خواستار ارائه پیشنهادات موثر در رفع مشکلات از سوی کارکنان، تلاش در جهت ارتقاء کیفیت خدمات اداری، آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و التزام به رعایت اخلاق حرفه ایی در این مجموعه شد و كاركنان دو حوزه مشکلات، نقطه نظرات و مطالبات و سئوالات خود را در بخش های گوناگون مطرح و به بیان پیشنهادات خود در زمینه ی حل معضلات و مسائل جاری دانشگاه پرداختند.

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 09:13
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL