دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
برگزاری كارگاه تخصصي طيف سنجي جذب اتمي(Atomic Absorption Spectroscopy) PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 07:33

 

كارگاه آموزشي طيف سنجي جذب اتمي در واحد بجنورد(  Atomic Absorption Spectroscopy) با هدف معرفي تكنيك AAS  در حال برگزاری مي باشد.

 دكتر محمد ضميريان معاون پژوهش و فناوري واحد بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري آنا در بجنورد با اشاره به برگزاري كارگاه آموزشي طيف سنجي جذب اتمي( AAS) گفت: كارگاه آموزشي طيف سنجي در دو بخش تئوري و عملي با حضور دكتر روح ا... كاشانكي دبير كارگروه آناليز عنصري ستاد فناوري نانو كشور و دكتر مليحه صمدي كاظمي عضو هيات علمي گروه شيمي واحد بجنورد برگزار مي گردد.

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 13:10
ادامه مطلب...
 
جزئیات جدید برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز و دفاع رساله‌های دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 10:35
معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی، «متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز / دفاع رساله های دکتری تخصصی» را ابلاغ کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمایی معاون علوم،‌ مهندسی و کشاورزی و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی، «متمم بخشنامه برگزاری جلسات پیش دفاع متمرکز/دفاع رساله های دکتری تخصصی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل که در راستای یکپارچه‌سازی ارائه مجوزهای دفاع دانشجویان دکتری تخصصی ابلاغ شده، ارائه گاهی قبولی در آزمون زبان (معتبر طبق بخشنامه‌های مصوب) دانشگاه، ارائه پذیرش یا چاپ مقاله معتبر مطابق با آیین نامه سال ورود دانشجو (مقاله موظفی دفاع) با تأیید استاد راهنما، مشاور و مدیر گروه، ارائه گواهی قبولی در آزمون جامع، تأیید رساله توسط استاد راهنما، مشاور و شورای گروه و بارگذاری و ثبت اطلاعات توسط دانشجو در سامانه پژوهشیار و طی مراحل لازم برای رسیدن به مرحله پنجم، جهت بارگذاری در سامانه پژوهشیار الزامی است.

دانشجویانی که تا تاریخ 99/10/15 پذیرش یا چاپ مقاله معتبر مطابق با بخشنامه‌های سال ورود خود (مقاله موظفی دفاع) را اخذ کرده باشند و کفایت دستاوردهای رساله به تأیید استاد راهنما، مشاور و شورای گروه رسیده و در سامانه پژوهشیار ثبت و اخذ کد شده باشد، می توانند حداکثر تا تاریخ 99/12/20 از رساله خود دفاع کنند.

همچنین دانشجویانی که در اولین دوره پیش دفاع متمرکز، کفایت دستاوردهای علمی را دریافت نکرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اصلاحات رساله طبق نظر هیأت تخصصی اقدام کرده و پس از تأیید مدیر هیأت تخصصی، مطابق با شرایط بخشنامه‌های سال ورود خود (داشتن مقاله موظفی دفاع) پس از ثبت‌نام نیمسال دوم 1400-1399 و بدون پرداخت شهریه، تا 1400/1/31 از رساله خود دفاع کنند، در غیر این صورت باید در پیش دفاع متمرکز بعدی شرکت کنند.

در این دستورالعمل تأکید شده است

ادامه مطلب...
 
عطرافشاني مزار شهداي گمنام دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 09:37

به گزارش روابط عمومي واحد بجنورد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس هیأت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور بر سرمزار دو شهيد گمنام دانشگاه با امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

در این مراسم دانشگاهیان با نثار فاتحه و اهدای گل به مزار شهدا، یاد و خاطرات شهدا را گرامی داشتند.

 
به منظور آشنایی با دانشگاهیان صورت گرفت؛ بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ شمالی از واحد شیروان PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 10:30

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ شمالی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان از بخش‌های مختلف آن بازدید و با کارکنان دانشگاه و امام‌جمعه شیروان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شیروان، غلامرضا کاظمی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ شمالی و واحد بجنورد با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان از بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، اداری، املاک این دانشگاه و مرکز آموزشی و فرهنگی سمای شیروان بازدید و با کارکنان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی دیدار کرد.

در جذب دانشجو روند رو به رشدی داشتیم

علی مرجانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان در جلسه‌ای که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی و واحد بجنورد، حمید حاتمی‌ رئیس دبیرخانه هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی، سیدجواد محجوب مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی و بجنورد، مهدی سرایدار رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما و همکاران واحد شیروان برگزار شد، گفت: در چهار تا پنج سال اخیر یک روند کامل جذب دانشجو با کیفیت پایین داشتیم که از سال گذشته با همت همکاران با افزایش ۲۰ درصدی مواجه شدیم و امیدوار هستیم امسال با یک جذب خوب آمار را تقویت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان به گسترش خدمات مرکز آموزش کوتاه‌مدت اشاره و دو برنامه درآمدزایی را پیش‌بینی کرد، سپس بحث توسعه امکانات و رویکرد بهره‌برداری از مزرعه دانشگاه با خرید دستگاه‌های مکانیزه را یادآور شد و کشت گیاهان دارویی را نوید داد.

مرجانی آمار مختصری از مرکز آموزشی و فرهنگی سما ارائه داد و بیان کرد: با حضور سرایدار، سما رشد خیلی خوبی را پیش‌رو دارد و با افزایش دانش‌آموز و شهریه مواجه شدیم، فقط با مشکل کمبود فضا برای مقاطع دبیرستان روبه‌رو هستیم.

وی با توجه به ادغام مجموعه آموزشکده سما و تشکیل دانشکده فنی و مهارتی را نوید داد و پیشنهاد گشایش دانشکده تجارت الکترونیکی به عنوان زیرساخت شهر الکترونیک و گشایش مؤسسه حقوقی را مطرح کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ شمالی و واحد بجنورد به اتفاق دانشگاهیان واحد شیروان بعد از زیارت قبور شهدای گمنام دانشگاه به دیدار امام جمعه شیروان رفتند

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 03 مهر 1400 ساعت 10:01
ادامه مطلب...
 
دكتر ضميريان در نشست خبري جشنواره كارآفريني گفت: رسالت مهم دانشگاه ها رسيدن به نسل سوم و چهارم يعني نسل کارآفرینی، ثروت آفريني و فن آفرینی است. PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 05:10

معاون پژوهش و فناوري واحد بجنورد اظهار كرد: رسالت مهم دانشگاه ها گذر از نسل اول و دوم يعني آموزش و پژوهش و رسيدن به نسل سوم و چهارم کارآفرینی، ثروت آفريني و فن آفرینی مي باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دكتر محمد ضمیریان، معاون پژوهش و فناوری واحد بجنورد در نشست خبري کنگره اولین جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی و دهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان خراسان شمالي گفت: رسالت مهم دانشگاه ها گذر از نسل اول و دوم دانشگاه ها يعني آموزش و پژوهش و رسيدن به نسل سوم و چهارم کارآفرینی، ثروت آفريني و فن آفرینی مي باشد.

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 05:28
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL