دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دانشجويان واحد بجنورد نقره اي شدند PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 11:13

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا تیم جودوي واحد بجنورد در مسابقات سراسري دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در سكوي دوم جاي گرفت.

 

مسابقات سراسري دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي که با شرکت 27 تیم به ميزباني واحد دزفول برگزار شد احمد جفاكش مقدم جودكار  وزن 100 كيلوگرم مدال طلا و محمد محمدی بریمانلو جودوکار در وزن 66 كيلوگرم به علت آسیب دیدگی در دیدار فینال مدال نقره این مسابقات را کسب کردند و تيم دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در مجموع با كسب مدال ها و امتيازات، پس از دانشگاه آزاد اسلامي تهران در جايگاه دوم قرار گرفت.

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 11:19
ادامه مطلب...
 
قهرماني دانشجوي واحد بجنورد در پنجمين دوره مسابقات آسيايي كوراش PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 06:33

 

حامد رشيدي دانشجوي تربيت بدني واحد بجنورد در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کوراش جوانان زیر ۲۰ سال آسیا گردن آويز طلا را از آن خود كرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا حامد رشيدي دانشجوي تربيت بدني واحد بجنورد در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کوراش جوانان زیر ۲۰ سال كه به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد برگزار شده بود توانست در وزن 100+ كيلوگرم  با غلبه بر محمد شهباز گردن آيز طلاي اين وزن را از آن خود كند.

رشيدي پيش از اين در خردادماه سال جاري در پنجمین دوره مسابقات جودو كارگران جهان كه در لتوني برگزار شد توانست در وزن 100- كيلوگرم با كسب مقام قهرماني گردن آويز طلاي اين دوره از مسابقات را از آن خود نمايد

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 23 دی 1399 ساعت 05:52
ادامه مطلب...
 
برپايي نمايشگاه تخصصي كتاب در واحد بجنورد با بيش از 1000 عنوان كتاب PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 04 آذر 1394 ساعت 06:39

 

به همت حوزه معاونت پژوهشي و فناوري در محل دائمي نمايشگاه هاي اين واحد دانشگاهي نمايشگاه تخصصي كتاب برپا شد.

دكتر محمد ضميريان معاون پژوهشي و فناوري واحد بجنورد در حاشيه برپايي نمايشگاه كتاب گفت: سهولت دسترسي دانشجويان به منابع درسي و علمي مورد نياز، آشنايي با تازه هاي نشر كتاب، از مهمترين اهداف اينگونه نمايشگاه هامي باشد، زيرا اينگونه نمايشگاه ها فرصت مناسبي را براي دانشجويان فراهم مي آورد تا کتاب‌های تخصصي و درسي خود را با قیمت مناسب از ناشرین مختلف تهیه کنند.

 

ادامه مطلب...
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 03 مهر 1400 ساعت 09:54

دکتر طهرانچی با صدور پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، آغاز سال تحصیلی 1401-1400 را به  استادان، دانشجویان، دانش آموزان و کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسمه تعالی 

با حمد و ستایش به محضر باری‌تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‌‏اند

آغاز سال تحصیلی 1401-1400 را به تمامی استادان گرانقدر، دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز و کارکنان خدوم خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ‏تبریک و تهنیت می‌‏گویم.

شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی مقارن شده است؛ این ایام و یاد و نام همه شهدای دشت کربلا و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و امیدوارم به تأسی از سیره زندگی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سال تحصیلی جدید را در فضایی معنوی آغاز کنیم

ادامه مطلب...
 
پيام تبريك سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 03 مهر 1400 ساعت 06:29

دکتر غلامرضا كاظمي سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان واحدهاي دانشگاهي استان تبریک گفت. در متن پيام آمده است:

به نام آنکه جان را فکرت آموخت   چراغ دانش اندر دل برافروخت

کتابِ عشق را جز یک ورق نیست  درآن هم واژه‌ای جز نامِ حق نیست

آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان، تلاشگران عرصه علم و دانش و فرهنگ، به ویژه دانشجویان ورودي جديد صمیمانه تبریک عرض می کنم و حضورتان را در جمع خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي تبريك عرض مي كنم؛ امیدوارم به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) سال تحصیلی جدید توأم با رشد و بالندگی در تمام عرصه های علمی و فرهنگی باشد.

امیدوارم در طول سال تحصیلی جديد، دانشجویان گرامي با توكل بر خداوند متعال و تاسي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري و با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با استادان، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیط دانشگاهي استوارتر به فعالیت علمی پرداخته و حضور تأثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به منصه ظهور گذاريد.

اميد است با شتاب‏ گیری روند واکسیناسیون در كل كشور در آينده اي نزديك شاهد بازگشايي دانشگاه هاي سراسر كشور باشيم و محيط علمي مراكز آموزش عالي سراسر كشور با وجود دانشجويان عزيز محيطي پويا، با نشاط و پر از سرزندگي گردد.

در پایان با استعانت از خداوند متعال، برای تمامی دانشجویان، اعضای هیات علمی و همه کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه، آرزوی سلامتي، سعادتمندي و توفیق روزافزون در تمامی عرصه ها خواستارم.

دكتر غلامرضا كاظمي

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد

آخرین به روز رسانی در شنبه 03 مهر 1400 ساعت 06:38
 
<< ابتدا < قبلی 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL