دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
حضور آزادكار واحد بجنورد در رقابت هاي انتخابي تيم ملي PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 21 فروردين 1395 ساعت 08:12

 

دانشجوي تربيت بدني واحد بجنورد در رقابت هاي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد در وزن 97 كيلوگرم براي حضور در رقابت هاي المپيك 2016 برزيل به مصاف رضا يزداني خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا امير حسين محمدي دانشجوي تربيت بدني واحد بجنورد در رقابت هاي انتخابي تيم ملي كشتي آزاد در وزن 97 كيلوگرم براي حضور در رقابت هاي المپيك 2016 برزيل به مصاف رضا يزداني خواهد رفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 11:18
ادامه مطلب...
 
در بخش خواهران؛ تیم استان خراسان شمالي نايب قهرمان مسابقات بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 03 آذر 1398 ساعت 08:39

تیم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالي در مسابقات كشوری بدمینتون به مقام نايب قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، مسابقات بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی در بخش خواهران (جام وحدت) با حضور ۱۰۰  نفر شرکت‌کننده در قالب ۱۴ استان از ۲۵ تا ۲۸ آبان جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

تیم‌های شركت‌‌كننده در این رقابت‌ها از دانشگاه‌های آزاد اسلامی یادگار امام(ره)، علوم و تحقیقات تهران، سازمان مركزی، آذربایجان‌‌شرقی، كرمان، اراك، خراسان ‌شمالی، فارس، گلستان، قم، همدان، یزد و چهارمحال و بختیاری بودند كه تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام مقام نخست، تیم خراسان‌شمالی مقام دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تبریز و اراك به‌طور مشترك مقام سوم را كسب كرد.

در بخش انفرادی  نيز دكتر رؤیا افراسیابی عضو هيات علمي گروه علوم تربيتي واحد بجنورد از دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد مقام سوم اين دوره از مسابقات را از آن خود كرد.

مراسم اختتامیه و اهدای مدال‌ها و جوایز تیم‌های برتر این مسابقات با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.

از واحد بجنورد فاطمه فرخي، رويا افراسيابي، بيتا محمدعلمي و نجمه شجاعيان و به مربیگری فاطمه برومند در این مسابقات شرکت کردند.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 23 دی 1399 ساعت 05:52
ادامه مطلب...
 
نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 04 مهر 1400 ساعت 12:30

نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1400 اعلام شد.

داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org با درج کد ملی و کد دسترسی نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

پذیرفته شدگان قطعی می توانند  از ساعت 10 صبح سه شنبه 6 مهر لغایت پایان روز شنبه 10 مهر با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس  edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

شایان ذکر است آن دسته از داوطلبانی که نتایج آن ها به صورت ذخیره اعلام شده است، لازم است  از ساعت 14 روز یکشنبه 4 مهر ماه لغایت ساعت 24 روز شنبه 10 مهر ماه با مراجعه به سامانه  www.azmoon.org  نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت نمایند. عدم مراجعه به سامانه فوق  در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام می باشد و هیچگونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد. پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل نموده اند اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان رشته های با آزمون  1400 دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام  که در سامانه  این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir  قرار گرفته است مراجعه کنند.

لازم به توضیح است با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان محترم ازمراجعه حضوری به مرکزسنجش،پذیرش وفارغ التحصیلی خودداری نمایند. داوطلبان می توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه  ticket.azmoon.iau.ac.ir   مراجعه نمایند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم ( کارنامه و......) ، ثبت کنند.

سامانه فوق جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواستها است.  داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون سراسری و دوره های بدون آزمون  از طریق تلفن گویا 4743_021 و یا  سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس  faq.azmoon.iau.ac.ir  سوال خود را مطرح نمایند تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و از مراجعه حضوری به مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی اکیداً خودداری کنند.

پذیرفته شدگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به " راهنمای پذیرفته شدگان نهایی رشته های با آزمون مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی"  مراجعه کنند.

 

 
نخستین همایش ملی «علوم‌ انسانی و حکمت ‌اسلامی» PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 ساعت 06:11

همایش ملی «علوم انسانی و حکمت اسلامی» در سیزده کمیسیون با هدایت معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد با مشارکت گسترده واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری دانشگاه‌های مختلف و مراکزی همچون مجمع عالی حکمت اسلامی، مجمع عالی علوم انسانی اسلامی و مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه در آبان ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. مقالات این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه، دبیر علمی این همایش در زمینه ضرورت و اهداف عالیه برگزاری این همایش گفت: «حکمی‌سازی از مؤلفه‌های اساسی تعالی علوم انسانی است؛ دو مؤلفه روزآمدی و بومی‌سازی نیز از آثار حکمی‌سازی می‌باشد. در علوم انسانی حکمی مبانی هستی‌شناختی، معرفت‌شناختی، دین‌شناختی، روش‌شناختی و ارزش‌شناختی حکمت و معارف اسلامی در برنامه‌های علوم انسانی و هنر اشراب می‌گردد و علم نافع و کارآمد در دستورکار فعالان علمی قرار می‌گیرد. این امر نیازمند ایجاد فضای تضارب آراء و ارتقای پژوهش‌های جامعه علوم انسانی و جریان‌سازی فرهنگی و تقویت عزم ملّی است. از اهداف عالیه این همایش سوق دادن پژوهش‌های علوم انسانی حکمی به اولویت‌های بومی و مسائل کابردی، کشف استعدادها و محققین برتر و ایجاد ارتباط میان محققان یک زمینه پژوهشی، زمینه‌سازی برای انتشار پژوهش‌های به‌روز در حوزه علوم انسانی حکمی و کارآمد و بهره‌‌گیری از ظرفیت متخصصین و صاحب‌نظران ذی‌ربط است». در این همایش،

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 ساعت 06:19
ادامه مطلب...
 
مراسم تقدير از فعالان كتاب PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 07 آذر 1394 ساعت 06:41

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL