دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دانشجو، مهارت، اشتغال (۲۶)/ گوهری در گفت‌وگو با آنا تشریح کرد؛ دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی چه وظایفی دارند؟/ جزئیات تفاهم‌نامه با مراکز تولیدی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 06 مهر 1400 ساعت 09:34

سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با تشریح وظایف دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی گفت: برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و برپایی کسب و کارهای نوین ازجمله این وظایف است.

گروه استان‌های خبرگزاری آنا، دوازدهم بهمن ۹۹ با صدور بخشنامه‌ای، نظام‌نامه «نظام آموزش فنی، حرفه‌ای و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی» -که به تصویب شورای گسترش دانشگاه رسیده بود - ابلاغ شد که براساس آن، آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی براساس رویکردهای «تدوین استانداردهای آموزشی مبتنی بر شایستگی‌های حرفه‌ای»، «برنامه‌ریزی گسترش انواع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی بر اساس تقاضای بازار کار»، «توسعه رشته‌ها در قالب خوشه‌های حرفه‌ای، متناسب با آمایش ملی و استانی»، «گنجاندن پرورش روحیه کارآفرینی در تمامی شئون برنامه‌های آموزش» و «آموزش توأمان نظری و عملی برای افزایش توانایی سرمایه انسانی» برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

خرداد ۱۴۰۰ «آیین‌نامه نحوه تأسیس و اداره امور دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی» به رؤسای استانی و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ و تأکید شد؛ این آیین‌نامه که به تفصیل دراختیار واحدهای دانشگاهی قرار گرفته، شامل مواردی از جمله مقدمه و تعاریف، تأسیس دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی، اداره امور دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی، آموزش‌های کوتاه مدت و... است.

واحدهای دانشگاهی براساس بندهای این آیین‌نامه و بنا به مقتضیات سند مأموریت و آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی دانشگاه و شرایط ناحیه‌ای با تأمین امکانات می‌توانند دانشکده مهارت و کارآفرینی تأسیس کنند. در این راستا طبق مصوبه شورای دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی در واحدهای دانشگاهی راه‌اندازی شدند و آموزشکده‌های فنی‌حرفه‌ای سما در این دانشکده ادغام و وظایف جدیدی برعهده گرفتند

ادامه مطلب...
 
دبير كميته علمي جشنواره كارآفريني/ رسالت مهم دانشگاه ها رسيدن به نسل چهارم دانشگاه است PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 17 آذر 1394 ساعت 11:29

 

معاون پژوهش و فناوري واحد بجنورد اظهار كرد: رسالت مهم دانشگاه ها گذر از نسل اول و دوم يعني آموزش و پژوهش و رسيدن به نسل سوم و چهارم کارآفرینی، ثروت آفريني و فن آفرینی مي باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دكتر محمد ضمیریان، معاون پژوهش و فناوری واحد بجنورد در نشست ستاد خبری نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و کارآفرینان برتر استان خراسان شمالي كه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد گفت: رسالت مهم دانشگاه ها گذر از نسل اول و دوم دانشگاه ها يعني آموزش و پژوهش و رسيدن به نسل سوم و چهارم کارآفرینی، ثروت آفريني و فن آفرینی است.

 

ادامه مطلب...
 
قهرماني تيم كشتي آزاد دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد در المپياد دانشجويي استان خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت 09:20

 

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد از قهرماني تيم كشتي آزاد اين واحد دانشگاهي در دومين المپياد دانشجويي استان خراسان شمالي خبر داد.

 

علي مرجاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا در بجنورد اظهار كرد: دومین المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان  خراسان شمالي در رشته کشتی آزاد و فرنگی با حضور ۱۲۰ کشتی‌گیر در قالب ۱۷ تیم به ميزباني خانه کشتی بجنورد برگزار شد.

معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد خاطرنشان كرد: در نتایج تیمی بخش آزاد دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد با ۳۰ امتیاز، دانشکده فنی و حرفه‌ای با ۲۷ امتیاز و دانشگاه بجنورد با ۱۵ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 23 دی 1399 ساعت 05:51
ادامه مطلب...
 
در کشتی آزاد جام سرکیسیان/ دانشجوي واحد بجنورد نقره اي شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 12 تیر 1395 ساعت 07:55

در کشتی آزاد جام سرکیسیان اميرحسين محمدي دانشجوي واحد بجنورد نقره اي شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا اميرحسين محمدي دانشجوي تربيت بدني واحد بجنورد در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استفان سرکسیان كه به ميزباني«واندازور» ارمنستان برگزار شد در وزن 97 كيلوگرم با غلبه بر رقباي خود توانست در جايگاه دوم قرار گيرد و مدال نقره اين دوره از رقابت ها را از آن خود كند.

امیرحسين محمدی در دور اول لستر اینریگز از گواتمالا را با نتیجه 10 بر 0 شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر 0 آرگیشتی آبگاریان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

محمدی در این مرحله با نتیجه 16 بر 5 از سد عمر گوسوشویلی، قهرمان مسابقات زیر 23 سال اروپا از گرجستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 11:16
ادامه مطلب...
 
دکتر كاظمي درگذشت کارمند دانشگاه آزاد اسلامی شيروان را تسلیت گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 06 مهر 1400 ساعت 06:49

دکتر كاظمي با صدور پیامی، درگذشت مرحوم حجت الاسلام قربان سيناييان رئيس اداره فرهنگ اسلامي دانشگاه آزاد اسلامی شيروان را تسلیت گفت.

در متن پيام آمده است:

عزیزان قدر یکدیگر بدانید            اجل سنگ است و آدم مثل شیشه

به نام خالق بی همتا که هستی ما از اوست.

خبر ضایعه دردناک در گذشت همکار عزیز جناب حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا سیناییان قلب همه ما را به درد آورد و آه و افسوسی بی امان بر روح و روان ما جاری گردانید و باری دیگر بی ارزش و فانی بودن این دنیا را به رخ ما کشاند.

بدین وسیله این مصیبت عظیم را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و علی الخصوص استان خراسان شمالی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم گرامی و شریف و صبر جزیل برای بازماندگان ایشان مسالت می نماییم .

                                                   دکتر غلام رضا کاظمی

                                 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 06 مهر 1400 ساعت 06:53
 
<< ابتدا < قبلی 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL