دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
كسب مقام دوم و سوم مسابقات ملي سازه هاي ماكاروني توسط دانشجويان واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 01 خرداد 1395 ساعت 07:13

 

دانشجويان واحد بجنورد با ثبت ركورد 600 و 593 در گرایش راندمانی سومين دوره از مسابقات ملي سازه هاي ماكاروني در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. 

دكتر محمد ضميريان معاون پژوهش و فناوري واحد بجنورد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا در خصوص برگزاري سومين دوره مسابقات ملي سازه هاي ماكاروني گفت: سومين دوره از مسابقات ملي سازه هاي ماكاروني به ميزباني موسسه آموزش عالي خزر با حضور 16 تیم از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور برگزار شد.

 

 

ادامه مطلب...
 
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع واحد بجنورد منصوب شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 12 شهریور 1399 ساعت 04:44

با حكمي از سوي دبير هيات امناي خراسان شمالي، دكتر  احمد متقي راد به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد طي حكمي از سوي دكتر محسن مرادي سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و دبير هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي، دكتر احمد متقي راد  به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع اين واحد دانشگاهي منصوب شد.

در بخشي از اين حكم آمده است:

نظر به‌مراتب تخصص و تجربه جنابعالي به‌موجب اين حكم به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد منصوب می‌گردید. اميد است با توكل به خداوند متعال و باصداقت كاري، امانت‌داری و قانونمندي در انجام امور محوله موفق باشيد.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 23 دی 1399 ساعت 08:20
ادامه مطلب...
 
كسب مقام نخست عضو هيات علمي واحد بجنورد در همايش كشوري علوم پزشكي PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت 11:14

 

جميله رمضاني عضو هيات علمي گروه پرستاري واحد بجنورد در بخش ارائه پوستر در هفدهمين همايش كشوري آموزش علوم پزشكي و جشنواره آموزشي شهيد مطهري رتبه نخست را كسب كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا جميله رمضاني عضو هيات علمي گروه پرستاري واحد بجنورد در هفدهمين همايش كشوري آموزش علوم پزشكي و جشنواره آموزشي شهيد مطهري با محوريت "تحول و نوآوري در آموزش علوم پزشكي" با ارائه پوستر تحت عنوان "مقايسه سه روش آموزشي سخنراني،يادگيري الكترونيكي،نقشه مفهومي در تدريس پرستاري كودكان" رتبه نخست را از آن خود كرد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...
 
بازديد سرزده رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد از محل ثبت‌نام دانشجويان ورودي جديد +گزارش تصويري PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 20 مهر 1400 ساعت 11:47

رئیس دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي  و واحد بجنورد به صورت سرزده از محل ثبت‌نام دانشجويان ورودي جديد اين واحد دانشگاهي بازديد كرد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي از محل ثبت نام دانشجويان ورودي جديد واحد بجنورد مستقر در دانشكده فني و مهندسي بازديد و از تلاش هاي شبانه روزي كارشناسان و مسئولان آموزشي تشكر و قدرداني  و خواستار تسريع در روند ثبت نام و تكريم داوطلبان و خانواده هايشان شد.

كاظمي ضمن بازدید از مراحل مختلف ثبت‌نام با معاون آموزشي دانشگاه در رابطه با روند ثبت‌نام گفت‌وگو و با خانواده‌ دانشجويان در خصوص رفع برخي مشكلات در روند ثبت نام از جمله دريافت تاييده تحصيلي از اداره آموزش و پرورش و نحوه تعامل دانشگاه جهت تسريع در ثبت نام فرزندانشان به صحبت پرداخت.

در اين بازديد رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد با دانشجويان فعال در غرفه های برپا شده برای مشاوره و راهنمایی دانشجویان ورودی جدید، رابطان فرهنگی، انجمن های علمی، بسيج دانشجويي و کانون های دانشجویی گفت وگو و از حضور هميشه در صحنه اين دانشجويان قدرداني كرد.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 20 مهر 1400 ساعت 11:57
ادامه مطلب...
 
آويز طلاي مسابقات جهاني هنرهاي رزمي بر گردن كوراش كار واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 10:28

تربيت بدني واحد بجنورد گردن آويز طلاي نخستین دوره مسابقات جهانی هنرهای رزمی را از آن خود كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در اولین دوره رقابت های کوراش مسابقات جهانی هنرهای رزمی كه به ميزباني شهر چیونگ جوی کره جنوبي برگزار شد تيم جمهوری اسلامی ایران با 6 مدال طلا و 1مدال برنز مقتدرانه سکوی قهرمانی اولین دوره رقابت های کوراش مسابقات جهانی هنرهای رزمی را از آن خود کردند و تیم های کره جنوبی و چین تایپه به ترتیب در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 11:13
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL