دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
مهندس صبوري عنوان كرد/ كاهش تلفات شبكه توزيع برق با همكاري دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد/ واحد بجنورد از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی بالايي برخوردار است. PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 01 تیر 1395 ساعت 09:35

 

مديرعامل شركت توزيع  برق خراسان شمالي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد نيز جز قديمي ترين دانشگاه هاي استان است كه توانسته است با پتانسيل و توانمنديهاي ويژه مديريتي و همچنين حضور اساتيد مجرب هيات علمي از نظر كمي و كيفي علمي در استان تاثيرگذار باشد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا مهندس عليرضا صبوري مدير عامل شركت توزيع برق خراسان شمالي در نشست مشترك واحد بجنورد با شركت توزيع برق خراسان شمالي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي اولين و بزرگترين مجموعه دانشگاهي است كه در يك محيط كاملا علمي و بدون وابستگي به دولت توانسته است به خوبي اداره شود و اين نشان از مديريت خوب دانشگاه آزاد اسلامي در سطح كلان است.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 02 تیر 1395 ساعت 08:08
ادامه مطلب...
 
كاظمي :تلاش دانشگاه بر تربیت نیروهای انقلابی نخبه است PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 08:29

 

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد بر هم افزايي و تعامل مشترك دانشگاه و ناجا در ايجاد امنيت آحاد جامعه تاكيد كرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استاني خبرگزاري آنا از بجنورد، به مناسبت هفته نیروی انتظامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد به همراه هيات رئيسه با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی بجنورد با سردار سعید مطهری زاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی دیدار و هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی وپرسنل خدوم ناجا تبریک گفتند.

در اين ديدار رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي ضمن بيان توضيحاتي درباره وضعيت واحدهاي دانشگاهي استان خراسان شمالي اظهار كرد: دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي با توجه امكانات آموزشي و پژوهشي مجهز و مناسب داراي رشته هاي متعددي براي علاقمندان به تحصيل است كه با افزايش رشته هايي همچون علوم قضايي، حقوق، مديريت اداري و ... شرايط تحصيل براي پرسنل ناجا فراهم شده و دانشگاه همواره در تلاش است تا شرايط مناسبي را براي ادامه تحصيل كادر خدوم نيروي انتظامي فراهم آورد و قطعا از هيچ تلاشي دريغ نخواهد كرد.

كاظمي افزود: دانشگاه ها به مثابه جامعه كوچك كشوري هستند كه با توجه به رسالت خطير آموزش و پژوهش همواره در تلاش است تا با ايجاد بستري مناسب براي پرورش دانشجويان، نيروهايي انقلابي، زبده و نخبه تربيت كند.

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 24 مهر 1400 ساعت 04:59
ادامه مطلب...
 
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد: به‌کارگیری فناوری نانو در علوم کشاورزی و صنایع غذایی ضروری است PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 04 خرداد 1395 ساعت 07:56

به همت معاونت پژوهش و فناوري واحد بجنورد دو كارگاه كاربرد نانو در رشته برق و كشاورزي برگزار شد.

دكتر محمد ضميريان معاون پژوهش و فناوري واحد بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: با استفاده از این فن‌آوری امکان ساخت و تولید نیازهای صنعت برق با خواص بهتر و هزینه کمتر وجود دارد و با توجه به کاهش ذخایر نفتی و افزایش نیاز جهانی برای تامین انرژی، بکارگیری فن‌آوری نانو در حوزه برق و انرژی مورد توجه فراوان قرار گرفته است.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 05 خرداد 1395 ساعت 14:06
ادامه مطلب...
 
معاون پارلماني دانشگاه آزاد اسلامي در واحد بجنورد عنوان كرد/ فرهنگ سرمايه ارزشمند تحولات در جوامع است PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 30 فروردين 1394 ساعت 10:39

خبرگزاري آنا: معاون پارلماني دانشگاه آزاد اسلامي گفت: فرهنگ و دستمايه هاي فرهنگي در تحولات اجتماعي، سياسي و اقتصادي مي تواند به عنوان يك سرمايه مهم و ارزشمند نقش ويژه و تاثير گذاري داشته باشد.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 30 فروردين 1394 ساعت 11:06
ادامه مطلب...
 
مرکز رشد فناوری های نوین در صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت کرد. PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 20 مهر 1400 ساعت 11:37

مدير مركز رشد واحد بجنورد از دريافت مجوز مرکز رشد فناوری های نوین در صنایع از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

ملیحه صمدی‌کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در بجنورد از اخذ مجوز مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در صنایع از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ابلاغ شاخص بندي معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی شاخص های ارزیابی و سطح بندی شامل سه بخش شاخص های کمی و کیفی مرکز رشد، شاخص های هسته‌ها/ واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان و شاخص های مالی است كه هر کدام این بخش ها به ترتیب دارای 22، 13 و 3 زیر شاخه است

عضوهيات علمي واحد بجنورد افزود: مراکز رشد سطح ۱ و ۲ برای صدور مجوز به وزارتخانه معرفی شدند كه مركز رشد داتشگاه آزاد اسلامي بجنود با توجه به كسب سطح 2 موفق به دریافت مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

مدير مركز رشد واحد بجنورد خاطرنشان كرد: بر اساس نتایج ارزیابی ها، مراکز رشدی که امتیاز 600 و به بالا را اخذ کرده اند موفق به کسب سطح یک شده اند كه مرکز رشد واحد اصفهان، قزوین، مرکز رشد گیاهان دارویی واحد اصفهان ، مشهد، اراک، تهران جنوب، اهواز، علوم و تحقیقات تهران و مرکز رشد واحد اردبیل مراکز رشدي هستند كه در سطح یک قرار گرفتند.

وی افزود: مراکز رشدی که امتیاز 300 و به بالا را اخذ کرده اند نيز موفق به کسب سطح دو شده اند که مرکز رشد واحد رودهن، کرج، دورود، تهران شمال، زنجان، رشت، ساری، نجف آباد، سنندج، ایلام، سیرجان، دزفول، قائم شهر، زاهدان، بجنورد و واحد قوچان در اين سطح قرار گرفتند.

وي گفت: همچنین مراکز رشدی که کمتر از 300 امتیاز را کسب کرده اند در سطح سه قرار می گیرند.

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 06:37
 
<< ابتدا < قبلی 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL