دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
با صدور پیامی دکتر طهرانچی انتصاب نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد را تبریک گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 آذر 1399 ساعت 08:07

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی، انتصاب نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد را به وی تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد را به وی تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دکتر طهرانچی آمده است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ رضا نوری

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

با اهدای سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه شهر بجنورد را که نشان از اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی است را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امید است در سایه الطاف خداوند متعال و رهنمودهای معظم له همچون گذشته در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی آن استان و دانشگاه آزاد اسلامی موفق و سربلند باشید.

از درگاه خداوند متعال مزید عزت و توفیق جنابعالی را خواستارم.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 23 دی 1399 ساعت 08:22
 
دستورالعمل بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان بازمانده از تحصیل رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 15:23

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل «بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان بازمانده از تحصیل رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی» را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل «بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان بازمانده از تحصیل رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل، ادامه تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند از جمله ترک تحصیل کرده، عدم مراجعه داشته و یا در صورت قبولی ثبت نام نکرده اند و یا انصراف داده اند، در صورت مراجعه از تاریخ 1400/7/1 تا 1401/6/31، با ثبت مرخصی بدون احتساب در سنوات در نیمسال یا نیمسال های عدم مراجعه، بلامانع است.

این دستورالعمل شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فقط پایان نامه و رساله آنها باقی مانده، نمی شود، لذا برای این دانشجویان برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه (درخصوص آقایان) تصمیم گیری به عمل می آید

 

 
رئيس واحد بجنورد عنوان كرد/ ارتقاء سطح آگاهی و دانش مردم عامل مهم عدم گرايش به سوء مواد مخدر است PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 13 ارديبهشت 1394 ساعت 14:21

  خبرگزاري آنا: دكتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد گفت: ارتقاء سطح آگاهی، دانش، فرهنگ و اطلاعات افراد می تواند از عوامل مهم عدم گرايش به سوء مصرف مواد مخدر باشد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دكتر علي فيروزنيا ريس واحد بجنورد در مراسم افتتاحيه چهارمين نمايشگاه مواد مخدر كه با عنوان "كدام راه؟ راه يا بي راه" كه با حضور فرمانده نيروي انظامي خراسان شمالي، مسئولين استاني، اساتيد و دانشجويان برگزار شد گفت: یکی از عوامل اصلی گرایش به اعتیاد در بين اقشار جامعه خصوصا جوانان عدم آگاهی و شناخت افراد از مواد مخدر است که ارتقاء سطح آگاهی، دانش، فرهنگ و اطلاعات افراد می تواند از عوامل مهم عدم گرايش به سوء مصرف مواد مخدر باشد.

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 ساعت 03:39
ادامه مطلب...
 
نماينده مجلس شوراي اسلامي: كسب تقواي الهي با تحصيل در مدرسه شهدا ميسر مي شود PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 12:31

 

خبرگزاري آنا: نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: دانشجويان با تحصيل در مدرسه شهدا و رزمندگان تقواي الهي را مي آموزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در بجنورد؛ دكتر قاسم جعفري نماينده مردم بجنورد،گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي در مراسم بدرقه دانشجويان اعزامي واحد بجنورد به مناطق جنگ تحميلي تحت عنوان راهيان نور گفت: شما جوانان و دانشجويان اين مرز و بوم در مدرسه رزمندگان و شهدا تحصيل مي كنيد و تقواي الهي را در مدرسه عشق مي آموزيد.

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 11:50
ادامه مطلب...
 
افتخارآفريني دانشجويان واحد بجنورد در مسابقات كشتي دانشجويان كشور PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 21 ارديبهشت 1394 ساعت 06:04

مهدي علي ياري مسئول تربيت بدني استان خراسان شمالي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آناگفت:مسابقات كشتي آزاد و فرنگي دانشجويان پسر دانشگاه هاي آزاد اسلامي كل كشور به ميزباني واحد ساري برگزار شد.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 21 ارديبهشت 1394 ساعت 06:30
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL