دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
طي حكمي از سوي دبيرهيات امناي خراسان شمالي/ سرپرست معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد منصوب شد. PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 10:41

خبرگزاري آنا: طي حكمي از سوي دبير هيات امناي خراسان شمالي، دكتر محمدرضا حسين زاده به عنوان سرپرست معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد منصوب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا طي حكمي از سوي دكترعلي فيروزنيا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و دبير هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي دكتر محمدرضا حسين زاده به سمت سرپرست معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي اين واحد دانشگاهي منصوب شد.

محمدرضا حسين زاده داراي مدرك دكتري تخصصي بیماری شناسی گیاهی- گرایش ویروس شناسی از  دانشگاه  فلوریدا- آمریکا و دانشگاه تربيت مدرس و عضو هيات علمي تمام وقت گروه كشاورزي مي باشد.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 05:37
ادامه مطلب...
 
تیم کوهنوردی دانشجويان واحد بجنورد به قله لاكمر صعود كردند. PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 08:49

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم پنج نفره دانشجویان پسر كوهنورد واحد بجنورد همراه با ساير دانشجويان دانشگاه هاي آزاد اسلامي سراسر كشور به قله 2750 كيلومتري لاکمر فيروزكوه با موفقيت صعود كردند.

دانشجویان کوهنورد واحد بجنورد به ارتفاع ۲۷۵۰متری قله لاکمر واقع در شهرستان سوادکوه از توابع استان مازندران را به همراه دیگر تیم‌های شرکت کننده صعود و پرچم دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد را مقتدرانه به اهتزاز درآوردند

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 08:56
ادامه مطلب...
 
دانشجوي واحد بجنورد در مسابقات جودو كارگران جهان طلايي شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 10:08

 

دانشجوي واحد بجنورد در رقابت های ورزشی کارگران جهان گردن آويز طلا را از آن خود كرد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا، حامد رشيدي دانشجوي تربيت بدني واحد بجنورد در پنجمین دوره مسابقات جودو كارگران جهان كه در لتوني برگزار شد توانست در وزن 100- كيلوگرم با كسب مقام قهرماني گردن آويز اين دوره از مسابقات را از آن خود نمايد.

رشيدي در مسابقات مختلف جهاني و آسيايي حائز مقام هايي همچون مقام سوم مسابقات آسيايي جوانان سال 2014 مي باشد.

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 03 مرداد 1396 ساعت 06:19
ادامه مطلب...
 
گاهنامه تخصصي "رهيافت هاي نوين در صنعت برق" در واحد بجنورد منتشر شد. PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 07:10

 

اولين شماره گاهنامه تخصصي برق با عنوان "رهيافت هاي نوين در صنعت برق" به همت معاونت معاونت پژوهش و فناوري واحد بجنورد منتشر شد.            

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در اولين شماره گاهنامه تخصصي برق كه به همت انجمن علمي برق و مهندسي پزشكي منتشر شده است به موضوعاتي همچون آشنايي با فدراسيون بين المللي انجمن هاي مخترعان، زندگي نامه نيكو تسلا، معرفي نيروگاه هاي تلمبه ذخيره اي در سيتم قدرت، اصول كلي، كاربردها و چالش هاي شبكه هاي حسگر بي سيم و بررسي اينورترها پرداخته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 07:30
ادامه مطلب...
 
اصغری در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛ حافظ؛ آینه‌دار طلعت و طینت فارسی‌زبانان | آیا شعر حافظ نیت صاحب فال را می‌خواند؟ PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 24 مهر 1400 ساعت 05:00

عضو هیئت علمی گروه ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: حافظ به دلیل اینکه سخن و شعر خود را از عشق و صدق تعلیم گرفته، آینه‌دار طلعت و طینت فارسی‌زبانان شده است.

گروه استان‌های خبرگزاری آنا؛ ۲۰ مهر در تقویم شمسی به نام بزرگ‌مرد شعر و ادب پارسی، خواجه شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی رقم خورده و هر سال در این روز برنامه‌های مختلفی در آرامگاه وی، شهر شیراز و سایر نقاط ایران و جهان برگزار می‌شود. عمده برنامه‌های این روز شامل شب‌شعر، گل‌افشانی آرامگاه حافظ، نمایش و رونمایی از دیوان‌های شعر حافظ و ... است.

خبرنگار خبرگزاری آنا به همین مناسبت به سراغ یکی از اعضای هیئت علمی گروه ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد رفته‌ و با توجه به تشکیل وبینار حافظ‌شناسی با همکاری دفتر تقریب مذاهب اسلامی این دانشگاه با وی به گفت‌وگو نشسته‌ است که در ادامه می‌خوانیم.

حسین اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در بجنورد با تشریح بخشی از زندگی‌نامه حافظ شیرازی اظهار کرد: اطلاعات چندانی از خانواده و اجداد خواجه حافظ در دست نیست و ظاهراً پدرش بهاءالدین نام داشته و مادرش نیز اهل کازرون بوده و در اشعار او که می‌تواند یگانه منبع موثّق زندگی او باشد اشاره اندکی از زندگی شخصی و خصوصی وی یافت می‌شود

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL