دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دیدار هیات رئیسه واحد بجنورد با خانواده شهید فيروز حميدي زاده مدافع حريم اهل بيت PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 07:40

رئیس، اعضاي هیات رئیسه واحد بجنورد و رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي واحد بجنورد با حضور در منزل شهید فيروز حميدي زاده دانشجوي رشته مديريت بازرگاني این واحد دانشگاهی و از مدافعان حريم اهل بيت با والدين و خانواده این شهید دیدار و مقام شامخ شهید والامقام را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار آنا، دكتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي ضمن عرض تسليت به خانواده شهيد فيرز حميدي زاده گفت: شهيد حميدي زاده و همرزمان او با شهامت، شجاعت و سلحشوري و با روحيه از خودگذشتگي و شهادت طلبي كه از مكتب اهل بيت آموختند جان خود را فدا كردند و وظيفه ماست كه از آرمان هاي شهدا و امام شهدا پاسداري كرده و در تداوم اين راه و صيانت از خون شهدا ثابت قدم باشيم.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 11:20
ادامه مطلب...
 
درحكمي از سوي رئيس واحد بجنورد/ مدیر امور پژوهشي منصوب شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 16 مهر 1396 ساعت 10:05

 

در حکمی از سوي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد، دکتر حامد خراساني طرقي به سمت مدیر امور پژوهشي این دانشگاه منصوب شد.

 

به گزارش خبرگزاری آنا دکتر علی فیروزنیا، رئیس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد خراسان شمالی بنا به پيشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوري واحد، در حکمی دکتر حامد خراساني طرقي عضو هیات علمی تمام وقت گروه مديريت دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد بجنورد را به سمت مدیر امور پژوهشي این دانشگاه منصوب کرد.

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 16 مهر 1396 ساعت 10:14
ادامه مطلب...
 
معاون فرهنگي اجتماعي عنوان كرد: ماه مبارك رمضان فرصتي برای گسترش و تعمیق ارزش ها و باورهای اسلامی است. PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 01 تیر 1394 ساعت 06:07

ماه مبارك و پر خير و بركت رمضان فرصت مناسبی برای گسترش و تعمیق ارزش ها و باورهای اسلامی است و انسان های مومن و خداجو بايد بتوانند از این فرصت و رحمت بی نظیر خداوند متعال بهره كافي و وافي را ببرند

حجه الاسلام والمسلمين محمود حق به جانب معاون فرهنگي اجتماعي واحد بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا ضمن بيان حديثي ز حضرت محمد(ص) درباره فيوضات ماه مبارك رمضان گفت: حضرت محمد(ص) مي فرمايند: هُوَ شَهْرٌ أَوَّلُهُ رَحْمَةٌ وَ أَوْسَطُهُ مَغْفِرَةٌ وَ آخِرُهُ الْإِجَابَةُ وَ الْعِتْقُ مِنَ النَّار  رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه ‏اش مغفرت و پايانش اجابت و آزادى از آتش جهنم مي باشد بنابراين ماه مبارك و پر خير و بركت رمضان فرصت مناسبی برای گسترش و تعمیق ارزش ها و باورهای اسلامی است و انسان های مومن و خداجو بايد بتوانند از این فرصت و رحمت بی نظیر خداوند متعال استفاده كافي و وافي را بنمايند.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 08 تیر 1394 ساعت 10:09
ادامه مطلب...
 
هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 05:05

هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت رونمایی از سند «تحول و تعالی دانشگاه» در قالب برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی طی دو روز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان، مدیران و رؤسای مراکز سازمان مرکزی و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها در سالن اجتماعات کتابخانه مرحوم دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین روز از برگزاری این جلسه در سخنانی با اشاره به تدوین سند تحول و تعالی دانشگاه در قالب برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی، گفت: خداوند در سوره ملک می‌فرماید "ما ابزار کسب علم را به انسان داده‌ایم" و این آیات دارای مقدمه و مؤخره است. اگر انسان چارچوب اخلاقی را در نظر نگیرد و نظام تربیتی صحیح نباشد، به سعادت نمی‌رسد، بنابراین در اسلام یک نظام فراگیر در کسب و توسعه علم به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه محیط یک‌سویه علم نیست، بلکه محیط آموزش و پرورش است، تصریح کرد: دانشگاه محیطی برای فراگیری، نظریه‌پردازی و پژوهش خلاقانه است که منجر به تولید، ترویج و بهره‌گیری از علم می‌شود و در آن «دانشِ آموخته»، «تأثیر در منافع اجتماعی- اقتصادی»، «فناوری‌ها» و «برون‌دادهای علمی» با نگاه فرهنگی است

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 12:47
ادامه مطلب...
 
در مسابقات كشوري دانشجويي/دو نشان طلا و برنز گردن آویز دوميداني كارهاي واحد بجنورد شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 26 آبان 1394 ساعت 08:43

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در واحد بجنورد دانشجويان واحد بجنورد توانستند در ماده پرتاب وزنه و دو5 هزارمتر صاحب مدال هاي رنگين شوند.

مهدي علي ياري مربي تيم دوميداني واحد بجنورد با اعلام اين خبر گفت: مسابقات دووميداني دانشجويان پسر دانشگاه آزاد اسلامي با حضور 22تيم كشوري در واحد بوشهر برگزار شد كه دانشجويان واحد بجنورد توانستند در ماده پرتاب وزنه و دو 5 هزار متر صاحب دو مدال طلا و برنز اين دوره از مسابقات شوند.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 08:33
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL