دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دانشجوي واحد بجنورد پيراهن تيم ملي هيماليانوردي را بر تن كرد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 06 ارديبهشت 1395 ساعت 09:52

دانشجوي مهندسي برق قدرت واحد بجنورد پس از پشت سر گذاشتن 9 اردو به تيم ملي اميد هيماليانوردي كشور راه يافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا حسام محمدي دانشجوي مهندسي برق قدرت واحد بجنورد پس از پشت سر گذاشتن 9 اردوي سخت و طاقت فرسا در طول يكسال، در تركيب تيم ملي اميد هيماليانوردي قرار گرفت.

محمدي از سال 89 كوهنوردي را در گروه كوهنوردي كوهيار شهرستان بجنورد آغاز و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته به صورت حرفه اي پا به عرصه كوهنوردي نهاد.

 

 

 

ادامه مطلب...
 
قابل توجه اساتيد محترم PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 11:55

به اطلاع  ميرساند به‌منظور انتخاب پژوهشگر برتر استاني و واحد لازم است  كليه اساتيد و پژوهشگران گرامي مطابق بخشنامه پيوستي، مستندات پژوهشي خود را در بازه زماني 5 سال منتهي به مهر 96  اماده نموده و ضمن تكميل فرم پيوستي ابتدا آن‌را به ادرس این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید اي ميل نمايند و سپس يك نسخه از فرم تكميلي به همراه مدارك و مستندات را حداكثر تا 21 ابان ماه به دفتر امور پژوهشي (اتاق 421 ساختمان اداري) تحويل دهند.

براي دريافت فايل هاي تكميلي به كانال تلگرامي  روابط عمومي واحد بجنورد به آدرس https://t.me/bojnourdre

 مراجعه نماييد

 
هدایت تحصیلی دانشجویان ورودی جدید 1400 PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 08:12

 دانشجویان ورودی جدید جهت هرگونه راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران تحصیلی که مشخصات و شماره تلفن آنها در فایل پیوست ذکر شده است می توانند تماس حاصل کنند

مشخصات اساتید و کارشناسان هدایت تحصیلی

آخرین به روز رسانی در شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 08:16
 
با صدور حکمی صورت گرفت؛ دو انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 06 دی 1399 ساعت 10:03

طي احكامي جداگانه خزانه دار كليه واحدهاي استان خراسان شمالي و سرپرست دانشكده فني و مهندسي واحد بجنورد منصوب شدند

به گزارش خبرنگارخبرگزاري آنا در واحد بجنورد؛ دكتر محسن مرادي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد، طي حكمي مهندس سعيد نداف را به عنوان سرپرست دانشكده فني و مهندسي(دانشكده سردار سليماني) منصوب كرد.

در بيستمين جلسه شوراي اداري دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي دكتر محسن مرادي با اهداي لوح تقدير از زحمات و  تلاش هاي دكتر جواد عبدي رئيس پيشين دانشكده فني و مهندسي قدرداني و مهندس سعيد نداف عضو هيات علمي گروه معماري را به عنوان سرپرست جديد دانشكده فني و مهندسي معرفي كرد.

همچنين در اين جلسه با حكمي از سوي دكتر مهدي طهرانچي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي حميدرضا آخرتي به عنوان خزانه دار كليه واحدهاي استان خراسان شمالي منصوب شد.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 23 دی 1399 ساعت 08:22
ادامه مطلب...
 
ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز می شود PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 04 آبان 1400 ساعت 10:29

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از  ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 5 آبان تا شنبه 8 آبان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس  edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته شدگان می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام  که در سامانه  این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته ، مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد 1400 (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org قرار گرفته است.

 
<< ابتدا < قبلی 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL