دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا ۷ آبان ماه تمدید شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 04 آبان 1400 ساعت 10:35

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا روز جمعه ۷ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس  edu.iau.ac.ir  و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحددانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام  که در سامانه  این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته، مراجعه کنند.

لازم به توضیح است با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان از مراجعه حضوری به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری کنند. داوطلبان می توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه  ticket.azmoon.iau.ac.ir  مراجعه کنند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (کارنامه و......)، ثبت کنند.

سامانه فوق جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواست هاست. داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون کارشناسی ارشد از طریق تلفن گویا 4743ـ021 و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس faq.azmoon.iau.ac.ir  سوال خود را مطرح کنند تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و از مراجعه حضوری به مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اکیداً خودداری کنند.

 
تصويب رشته جديد مهندسي پزشكي با سه گرايش در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 04 مهر 1394 ساعت 08:24

معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از تصویب  رشته جدید مهندسي پزشكي در سه گرايش در مقطع کارشناسی پيوسته اين واحد دانشگاهي خبر داد.

دكتر محمدرضا حسين زاده معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از تصویب و پذیرش دانشجو در  رشته جدید اين واحد دانشگاهي در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: رشته مهندسی پزشكي در سه گرايش مهندسي پزشكي- بيومكانيك، مهندسي پزشكي-بيوالكتريك و مهندسي پزشكي-بيومتريال در مقطع كارشناسي پيوسته در واحد بجنورد تصویب و آماده پذیرش دانشجو برای نیمسال اول سال تحصيلي 94 مي باشد.

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 04 مهر 1394 ساعت 08:37
ادامه مطلب...
 
نشست صمیمی بانوي تازه مسلمان ژاپني با دانشجويان واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 اسفند 1394 ساعت 12:01

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا، فاطمه هوشينو بانوي تازه مسلمان ژاپني در جمع دانشجويان واحد بجنورد ضمن بيان خاطراتش درباره روي آوردن خود به دين اسلام گفت: «در خانواده بودایی بزرگ شدم و در معبد بودایی زندگی مي كردم، از دوران كودكي به عالم معنوی علاقه وافري داشتم و برحسب همين علاقمندي بيشتر وقتم را در معبد مي گذراندم».

وي افزود: «زماني كه حادثه یازده سپتامبر اتفاق افتاد و صحنه وقوع حادثه را ديدم احساس كردم كه برخورد هواپيماها به برج هاي دوقلو كاملا غيرطبيعي است. پس از اين حادثه، مسلمان ها را عامل وقوع اين پيامد معرفي كردند و من بر حسب كنجكاوي خود شروع به تحقيق كرده و چون كتاب قرآن كريم را به زبان ژاپني نداشتم به سايت هاي زيادي مراجعه كردم».

هوشيونو از تصورات غلط خود قبل از مسلمان شدنش درباره اسلام گفت و اظهار كرد:« بعد از تحقيقاتم متوجه شدم كه تصوراتي كه درباره اسلام داشتم همه به دروغ بوده مثلا فك مي كردم زنان در دين اسلام هيچ جايگاهي ندارند و مسلمانان افرادي عقب مانده هستند و اسلام ديني تروريستي است».

ادامه مطلب...
 
ديدار دانشگاهيان واحد بجنورد با خانواده شهدا و جانبازان PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 11:46

 

معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد به همراه تني چند از كاركنان با حضور در منزل شهيد يزداني و جانباز 25 درصد با خانواده آن بزرگواران ديدار و گفتگو كردند.

 

همزمان با هفتمين روز از دهه مبارك فجر،  معاون دانشجويي فرهنگي واحد بجنورد به همراه تعدادي از كاركنان با حضور در منزل شهيد يزداني و دانشجوي جانباز عباس ريحاني ضمن تجدید پیمان با شهید والامقام و جانباز گرانقدر، از صبر و مقاومت آن بزرگواران تقدير كردند.

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 11:20
ادامه مطلب...
 
اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص آمار نادرست واحدهای زیان ده / چگونه ممکن است دانشگاه آزاد اسلامی با 574 میلیارد تومان اندوخته مثبت در سال 93، 270 واحد زیان ده داشته باشد؟! PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 06:02
 
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به انتشار برخی آمارهای نادرست از رسانه های جمعی درخصوص تعداد واحدهای زیان ده این دانشگاه، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در بخش هایی از این اطلاعیه آمده است:

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 17 فروردين 1395 ساعت 09:52
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL