دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
صعود بهاره دانشجويان دختر واحد بجنورد به قله يامان داغي PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 18 ارديبهشت 1395 ساعت 11:15

 

دانشجويان دختر واحد بجنورد به مناسبت بزرگداشت هفته معلم به قله 2800 متري يامان داغي صعود كردند.

فاطمه فرخي كارشناس تربيت بدني و سرپرست تيم كوهنوردي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به همت معاونت دانشجويي و فرهنگي و اداره فوق برنامه تربيت بدني واحد بجنورد 40 نفر از دانشجويان دختر اين واحد دانشگاهي و به سرپرستي و همراهي عليرضا بهمنش مسئول تربيت بدني واحد و غلامرضا قافله باشيان كارمند حوزه اداره دانش آموختگان به قله 2800 متري يامان داغي صعود كردند.

 

ادامه مطلب...
 
دانشگاه آزاد اسلامی نقش خوبی در ارتقاء رتبه علمی کشور داشته است PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 06:23
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقاء رتبه علمی کشور خوب بوده است، دستاوردهای این دانشگاه را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از آنا، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه سراسری پر امکان است.»

وزیر علوم گفت: «این دانشگاه در زمینه‌هایی بسیار خوب کار کرده و دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و تولیدی خوبی هم داشته است.»

او افزود: «همین‌طور دانشگاه آزاد اسلامی دستاوردهای خوبی هم در حوزه انتشارات داشته و من هم از این امر خبر دارم و می‌توان گفت این دانشگاه نقش خوبی در ارتقاء رتبه علمی کشور داشته است.»

براي اطلاع بيشتر  مقاله تاثير دانشگاه آزاد اسلامي در كسب رتبه هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران را مطالعه فرماييد

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 06:51
 
دو عضو هيات علمي واحد بجنورد پژوهشگر برتر استان خراسان شمالي شدند PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 11 آذر 1396 ساعت 12:57

دو عضو هيات علمي گروه علوم پايه و كشاورزي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در هفته پژوهش به‌عنوان پژوهشگران برتر استان خراسان شمالي معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دكتر مليحه صمدي عضو هيات علمي گروه شيمي و دكتر مليحه اختري دانشيار و عضو هيات علمي گروه كشاورزي در مراسم اختتاميه هفته پژوهش استان خراسان شمالي به‌عنوان پژوهشگران برتر حوزه علوم پايه و منابع طبيعي معرفي و با حضور مسئولان استاني و دانشگاهي تجليل شدند.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 12 آذر 1396 ساعت 11:50
ادامه مطلب...
 
معرفي منتخبان بيست و دومين دوره مسابقات قرآن و عترت واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت 09:22

منتخبان مرحله مقدماتی بيست و دومين دوره مسابقات سراسری شفاهی قرآن و عترت در واحد بجنورد معرفي شدند

دكتر علي سليمان پور مدير فرهنگي و اجتماعي واحد بجنورد در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: «بيست و دومين دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی با حضور 40 نفر از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این واحد در رشته های حفظ، قرائت قرآن كريم، اذان، تواشيح در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد که با داوری اساتید استانی،16 نفر به عنوان منتخبان واحد معرفي شدند»

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 ساعت 10:49
ادامه مطلب...
 
به ریاست دکتر طهرانچی جلسه تبیین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد+گزارش تصويري PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 05 آبان 1400 ساعت 06:33

 

جلسه تبیین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با برنامه ۵ ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه به ریاست دکتر طهرانچی به صورت مجازی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه تبیین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با برنامه 5 ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه صبح امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان، روسای مراکز سازمان مرکزی و روسای تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی برگزار شد.

دکتر طهرانچی با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، گفت: مدتها بود به دلیل شیوع ویروس کرونا چنین جلسه‌ای با حضور تمامی رؤسای واحدهای دانشگاهی برگزار نشده بود و خدا را شاکرم که فرصتی به دست آمد تا در این نشست ضمن تبیین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، شرایط اجرای تحولات در دانشگاه را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، سندی برای اجراست، تأکید کرد: این سند به هیچ‌وجه نمایشی و به منظور داشتن سند و برنامه صرف نیست، بلکه تمامی اجزای این سند با هدف اجرا تدوین و آماده و کاملاً قابل کنترل و ارزیابی است

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 08 آبان 1400 ساعت 04:11
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL