دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
پیام تسلیت دکتر میرزاده به مناسبت شهادت تنی چند از آتش نشانان غیور کشور PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 02 بهمن 1395 ساعت 04:21

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور پیامی شهادت آتش نشانان غیور کشور در حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده در متن پیام خود آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران که موجب شهادت تنی چند از بهترین فرزندان این مرز و بوم و آتش نشانان جان بر کف شد، مصیبت بزرگی است که ملت شریف ایران را عزادار ساخته است.
در این سانحه دردناک شکوه ایثار و فداکاری آتش نشانان شجاع ایرانی در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشته شد و این قهرمانان ملی با بذل جان از عهده مراقبت مسئولانه از مردم و حفظ جان آنان سربلند و موفق بیرون آمدند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به عموم ملت ایران و خانواده این عزیزان به ویژه خانواده آتش نشانانی که دانشجوی رشته مدیریت بحران دانشگاه آزاد اسلامی بوده اند برای بازماندگان و مجروحان آرزوی صبر و سلامت و برای همه درگذشتگان از درگاه احدیت طلب علو درجات دارم.
حمید میرزاده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

آخرین به روز رسانی در شنبه 02 بهمن 1395 ساعت 04:29
 
منتخبان بیست‌و سومين دوره مسابقات قرآن و عترت واحد بجنورد معرفي شدند+ گزارش تصويري PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 07 آذر 1396 ساعت 04:11

 

منتخبان مرحله مقدماتی بیست‌و سومين دوره مسابقات سراسر شفاهی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد معرفی شدند.

 

دكتر علي سليمان پور مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد بجنورد در گفت‌و‌گو با روابط عمومي دانشگاه اظهار کرد: «بیست و سومين دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی با حضور اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهي در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد که با ارزيابي داوران و استادان استانی، 25 نفر به‌عنوان منتخبان واحد معرفی شدند.»

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 07 آذر 1396 ساعت 04:37
ادامه مطلب...
 
كسب مقام نايب قهرماني كشتي پهلواني توسط دانشجوي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 08 آبان 1400 ساعت 06:20

امير محمدي دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور نايب قهرماني اين دوره از مسابقات را از آن خود كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد؛ امير محمدي دانشجوي كارشناسي ارشد فيزيولوژي ورزشي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور با عنوان "بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی" در وزن 100+ كيلوگرم پس از مغلوب شدن در برابر جابر صادق زاده به مقام دوم اين دوره از مسابقات دست يافت.

رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور در سالن ورزشی ۱۲ هزار نفری با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از مدعیان کسب عنوان برتری و قهرمانی از ۳۱ استان کشور و ۳۳ تیم در مجموعه ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

در كارنامه درخشان ورزشي امير محمدي مي توان به عضويت ثابت تیم ملی ایران در جام های جهانی کشتی آزاد در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، قهرمان دانشجویان جهان ۲۰۱۷، نائب قهرماني ارتش های جهان ۲۰۱۸ ، كسب مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۲۰۱۷ باکو

، مدال نقره قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۱ جاکارتا،  قهرماني مسابقات جام جهانی کشتی۲۰۱۶ آمریکا، كسب مدال برنز مسابقات قهرمانی باشگاهای جهان در ۴دوره و ... اشاره كرد

امير محمدي دانشجوي كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد هم اکنون عضو باشگاه دانشگاه ازاد اسلامی در لیگ برتر كشوري است.

 

 

 

 

 
درخشش واحد بجنورد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت 10:27

غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان شمالی به عنوان غرفه برتر معرفی شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با اعلام این خبر اظهار کرد: «غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان شمالی با در نظر گرفتن شاخص‌های ارزیابی مانند نوآوری و به‌روز بودن دستاوردهای پژوهشی، دستاوردهای مشترک ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی، فصلنامه‌های پژوهشی، نشریات ادواری، کتب تألیفی یا ترجمه و گزارش‌ها تحلیلی در قالب کتاب، پژوهشی بودن غرفه، ارائه سخنرانی و یا برگزاری کارگاه آموزشی و پژوهشی در نمایشگاه و جذابیت غرفه، موفق به کسب مقام اول غرفه بین دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان شد.»

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت 12:16
ادامه مطلب...
 
رقابت بيش از 700 داوطلب دوره دكتراي تخصصي در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 08 بهمن 1394 ساعت 05:14

 

براي نخستين بار همزمان با سراسر کشور بيش از 700 داوطلب در آزمون دكتراي تخصصي دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بجنورد به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا؛ دكتر محمدرضا حسين زاده معاون آموزش و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد با اعلام این خبر گفت: همزمان با سراسر کشور، براي نخستين بار آزمون دكتراي تخصصي دانشگاه آزاد اسلامی در روز جمعه نهم بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر با حضور بيش 700 داوطلب در دانشكده فني و مهندسي واحد بجنورد برگزار خواهد شد.

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL