دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
کاظمی تشریح کرد؛ دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه خراسان شمالی چه نقشی داشته است؟+ گزارش تصويري PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 11 آبان 1400 ساعت 04:30

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي گفت: مسیر  تربيت نيروهاي انساني بسيار خوب وارد عمل شده و اقتصاد شهر و استان  را به خاطر حضور دانشجويان اعم از بومي و غيربومي متحول كرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد غلامرضا كاظمي در نشست صميمي با اعضاي ستاد توسعه استان خراسان شمالي اظهار كرد: دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي داراي امكانات و تجهيزات بسيار خوب و پيشرفته اي است كه مي تواند در صنعت، پژوهش، و .... استان مورد استفاده بهينه قرار گيرد.

رئيس واحد بجنورد افزود: واحدهاي انشگاهي استان بيش از 400عضو هيات علمي و كارمند دارد و حدود 8 هزار دانشجو مشغول تحصيل هستند ، اگر بخواهيم دانشگاه ها با قدرت و قوت هميشگي پذيراي دانشجو باشد براي توسعه هرچه بيشتر ، قطعا كمك و ياري بزرگان شهر و استان را مي طلبد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي خاطرنشان كرد: فعاليت واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي در  بين مردم  امید، شور و توسعه علمی، فرهنگی،  اقتصادی و..... را شعله ور ساخت و به حق در اين سال ها، تحولات مثبتی نیز  ایجا د كرده است؛ اين دانشگاه كه بزرگترين دانشگاه حضوری جهان به شمار می آيد  در مسیر  تربيت نيروهاي انساني بسيار خوب وارد عمل شده و اقتصاد شهر و استان  را به خاطر حضور دانشجويان اعم از بومي و غيربومي متحول كرده است.

وي افزود: واحدهاي دانشگاهي اين استان دانش آموخته بسيار زيادي داشته كه تعداد قابل ملاحظه اي از اين افراد در پست ها، مسئوليت ها و جايگاه هاي ويژه مشغول خدمت می باشند.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 11 آبان 1400 ساعت 10:10
ادامه مطلب...
 
همايش بزرگ پياده روي دانشجويي در واحد بجنورد برگزار شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 01 خرداد 1395 ساعت 06:18

 

در راستاي سیاست معاوت ورزش دانشگاه در خصوص تعمیم نشاط و توسعه فرهنگ ورزش همگانی همزمان با سراسر كشور، به مناسبت سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی همایش بزرگ پیاده روی در واحد بجنورد برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا به همت اداره تربيت بدني واحد بجنورد و در راستاي سیاست معاوت ورزش دانشگاه در خصوص تعمیم نشاط و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در بین دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان و به منظور تامین سلامت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی برنامه همزمان با سراسر كشور، به مناسبت سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی همایش پیاده روی در روز جمعه 31 ارديبهشت ماه در واحد بجنورد برگزار شد.

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 01 خرداد 1395 ساعت 06:36
ادامه مطلب...
 
برگزاري پنجمين دوره طرح «رمضان، بهار قرآن» و کارگاه تفسیر سوره حجرات در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 10:39

 

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پنجمین دوره طرح «رمضان، بهار قرآن» و کارگاه تفسیر سوره حجرات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در حال برگزاري است.

حجت الاسلا والمسلمين حسن فروتن مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا با اعلام اين خبر گفت: «کارگاه تفسير سوره حجرات با حضور آیت الله رحمانی سبزواری نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از اساتید بنام تفسیر و فقه، قبل از نماز ظهر و عصر در سالن دفاعيه برگزار مي شود.»

ادامه مطلب...
 
رقابت بيش از سه هزار و 700 داوطلب در آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي در واحد بجنورد/ پذيرش دانشجو در28 رشته كارشناسي ارشد در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 05 خرداد 1395 ساعت 04:47

معاون آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از رقابت بيش از سه هزار و 700 داوطلب در آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در این دانشگاه خبرداد.

دكتر محمدرضا حسين زاده معاون آموزش و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ششم، هفتم و هشتم خردادماه در شش نوبت صبح و عصر روزهاي پنج شنبه، جمعه و شنبه با حضور بيش سه هزار و 700 داوطلب در دانشكده فني و مهندسي در واحد بجنورد برگزار خواهد شد.

 

 

ادامه مطلب...
 
گرامیداشت شهید مدافع حرم خراسان شمالی در سالروز تولدش PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 01 آبان 1395 ساعت 11:50

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا، جمعي از مسئولان واحد بجنورد با حضور در منزل شهيد حميدي زاده ياد و خاطره اولين شهيد مدافع حرم استان خراسان شمالي را در سالروز تولدش گرامي داشتند و با آرمان های امام راحل و شهداي هشت سال دفاع مقدس، تجدید میثاق کردند. شهید فیروز حمیدی زاده، نخستین شهید مدافع حریم اهل بيت، 30 مهرماه 1357 در بجنورد به دنیا آمد و 12بهمن ماه 94 در راه حفاظت از حریم آل ا... به درجه رفیع شهادت نائل شد

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 11:12
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL