دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
مدير امور اداري و منابع انساني واحد بجنورد منصوب شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 16 ارديبهشت 1397 ساعت 07:23

 

با حكم دكتر وثوقي مطلق، مدير امور اداري و منابع انساني واحد بجنورد منصوب شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا؛ طي حكمي از سوي دكتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي سيدعلي حريري به سمت مدير امور اداري و منابع انساني اين واحد دانشگاهي منصوب شد.

سيد علي حريري پیش از این مسئوليت هايي همچون كارشناسي امور آموزشي، مديريت امور دانشجويي، مسئوليت بخش تداركات، كارشناسي سنجش و نظارت، رئيس اداره امور آموزشي و دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات خراسان شمالي، مسئوليت امور آموزشي دانشكده علوم انساني واحد بجنورد را عهده دار بوده است.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 ساعت 10:07
 
نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي: دانشجو بايد فعال و پويا در برابر مواجهه با حوادث پا در ركاب خدمت به جامعه باشد+ گزارش تصويري PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 11 آبان 1400 ساعت 10:04

 

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي گفت: دانشجو بايد فعال و پويا باشد و در برابر مواجهه با حوادث گوناگون هميشه آماده و پا در ركاب خدمت به جامعه باشد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد حجت الاسلام رضا نوري در مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مرکز استان خراسان شمالی ضمن گراميداشت سيزدهم آبان ماه اظهار كرد: امروزه پرچم مبارزه با استكبار برافراشته شده و بسيج و نيروهاي خدوم آن بايد بتوانند مردم جامعه را در اين مسير گرد هم آورد و مطالبه گري كنند.

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي گفت: دانشجويان در كنار مباحث علمي بايد مباحث فرهنگي، اجتماعي، بصيرتي، سياسي و ... را بياموزند و در تمامي صحنه ها حضوري پرشور داشته باشند.

وي افزود: آينده متعلق به جوانان است؛ بنابراين بايد جوان انقلابي بياموزد براي ورود به عرصه هاي گوناگون جامعه چه اقدامات موثري را انجام دهد.

حجت الاسلام نوري با اشاره به پويايي و نقش آفريني دانشجويان در جامعه اظهار كرد: دانشجو بايد فعال و پويا باشد و در برابر مواجهه با حوادث گوناگون هميشه آماده و پا در ركاب خدمت به جامعه باشد.

امام جمعه بجنورد با شاره به وظيفه خطير بسيج در جامعه افزود: بسيج بايد بتواند دانشجويان و قشر جوان جامعه را زير علم مستحكم بسيج گرد هم آورد، سعه صدر داشته باشد و جذابيتي براي حضور پرشور و هميشه در صحنه براي جوانان كه در نهايت به ممقام ولايت مي رسند، به وجود آورند.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 11 آبان 1400 ساعت 10:10
ادامه مطلب...
 
رئیس واحد بجنورد: روابط عمومی، عنصر اصلی جذب دانشجو PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 05:36

علی فیروزنیا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: «روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی نقشی مهم و تاثیرگذار دارد.»

دکتر علی فیروزنیا در گفت و گو با خبرنگار آنا به مناسبت برگزاری همایش سراسری روابط عمومی ‏های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: «روابط عمومی عنصر اصلی جذب دانشجو برای دانشگاه است. اقناع مخاطب و پاسخگویی به ارباب رجوع و انتقال دیدگاه‏ های دانشجویان و اساتید و کارکنان به مسئولان از وظایف مهم هر روابط عمومی در دانشگاه ‏های آزاد اسلامی سطج کشور است.»

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 07:18
ادامه مطلب...
 
شرایط و زمان ثبت نام دکتری تخصصی پژوهش محور دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 14 آذر 1394 ساعت 10:01

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام دوره دکتری تخصصی پژوهش محور همراه با ثبت نام متقاضیان سایر دوره های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد از روز دوشنبه ۱۶ آذر ماه آغاز می شود.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبرگفت: متقاضیان دوره دکتری تخصصی پژوهش محور می توانند از روز دوشنبه ۱۶ آذر ماه تا پایان روز چهارشنبه ۹ دی ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دستورالعمل ثبت نام را مطالعه و پس از کسب آگاهی های کامل در مورد دوره دکتری پژوهش محور و رشته مورد نظر ، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود:

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 17 آذر 1394 ساعت 11:08
ادامه مطلب...
 
حضور دانشجوي واحد بجنورد در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد رقابت های جام جهانی آمریکا PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 11:01

دانشجوی تربیت بدنی واحد بجنورد در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد رقابت های جام جهانی 2016آمریکا  قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا رقابت های جام جهانی کشتی آزاد 2016 میلادی با حضور 8 تیم برتر جهان، در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد.

تیم ‌ملی کشتی آزاد ایران با 16 کشتی‌گیر در هشت وزن در هجدهم خرداد ماه برای حضور در ر‌قا‌بت‌های جا‌م جها‌نی عازم آمریکا خواهد شد تا در این ر‌قا‌بت‌ها که در تاریخ 22 و 23 خرداد ماه برگزار می‌شود، شرکت کند.

امير حسين محمدي دانشجوي خوشنام و توانمند دوره كارشناسي تربيت بدني در وزن 96 كيلوگرم به مصاف رقيبان خود خواهد رفت.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL