دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد: بصيرت و ايمان مردم در روز 9 دي ستودني است PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 09 دی 1396 ساعت 08:38

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد گفت: بصيرت و ايمان مردم در روز 9 دي ستودني است؛ عبرت تاريخي 9 دي بايد هميشه بازگو شود تا در روز و سالي دگر و درصحنه‌ای دگر شاهد تكرار اين فتنه‌ها نباشيم.

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام نوري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا اظهار كرد: «حادثه 9 دي، حادثه‌ای عظيم و فراموش‌نشدنی است كه به تعبير مقام معظم رهبري بدون آنكه از مردم دعوت شود، مردم فهيم و انقلابي با برنامه‌ریزی كامل به صحنه آمدند و توانستند فتنه‌ای كه قريب9 ماه جامعه را درگير خودکرده بود خاموش سازند.»

ادامه مطلب...
 
سرپرست دانشكده علوم انساني واحد بجنورد منصوب شد. PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت 06:52

طي حكمي از سوي دبير هيات امناي خراسان شمالي، دكتر حسين اصغري به عنوان سرپرست دانشكده علوم انساني واحد بجنورد منصوب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا طي حكمي از سوي دكتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و دبير هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي دكتر حسين اصغري به سمت سرپرست دانشكده علوم انساني اين واحد دانشگاهي منصوب شد.

دكتر حسين اصغري داراي مدرك دكتري زبان و ادبيات فارسي از پرديس دانشگاه تهران، استاديار و عضو هيات علمي تمام وقت گروه ادبيات فارسي است.

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 29 ارديبهشت 1397 ساعت 06:56
ادامه مطلب...
 
شرايط و زمان ثبت نام دوره هاي دكتري تخصصي و كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 17 آذر 1394 ساعت 11:06

ثبت نام متقاضيان بدون آزمون و با آزمون دوره دكتري تخصصي و همچنين داوطلبان بدون آزمون و با آزمون دوره كارشناسي ارشد ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامي از روز دوشنبه ۱۶ آذر ماه آغاز خواهد شد .

دكتر علوي فاضل با اعلام اين خبر گفت: «داوطلبان ادامه تحصيل مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي مي توانند از روز دوشنبه ۱۶ آذر ماه تا پايان روز چهارشنبه ۹دي ماه با مراجعه به سامانه اين مركز به نشاني www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنماي ثبت نام را دريافت و پس از مطالعه وكسب آگاهي هاي كامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمايل و داشتن شرايط لازم نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. »

رئيس مركز سنجش و پذيرش با تاكيد بر اين نكته كه داوطلبان مي بايست قبل از تهيه كارت اعتباري تصميم خود را مبني بر شركت درنوع آزمون مورد نظر گرفته باشند گفت: « داوطلبان مقاطع دكتري تخصصي و كارشناسي ارشد در صورت داشتن شرايط لازم مطابق مندرجات دفترچه راهنماي ثبت نام هيچگونه محدوديتي در ثبت نام دوره هاي مختلف آن مقطع نخواهندداشت. به عبارت ديگر داوطلب به طور همزمان امكان ثبت نام در دوره هاي با آزمون و بدون آزمون در مقاطع دكتري تخصصي و كارشناسي ارشد را خواهد داشت. »

وي ادامه داد:

ادامه مطلب...
 
مديركل حراست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي/ گفتمان¬سازي لازمه اجراي صحيح آراستگي در محيط دانشگاه است PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 15 آبان 1400 ساعت 06:26

ديركل حراست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان­شمالي گفت: اجراي صحيح موضوع آراستگي و شئون فرهنگي-اجتماعي در محيط دانشگاه مستلزم گفتمان­سازي در مجموعه دانشگاه است به نحوي كه همه در تمامي عرصه­هاي دانشگاه اين موضوعات را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، سيدجواد محجوب در كارگاه آموزشي تبيين شيوه هاي اجرايي آيين نامه آراستگي و شئون فرهنگي-اجتماعي اظهار كرد: با توجه به بازخواني بخشنامه آراستگي و شئون فرهنگي و رفتاري دانشگاه و تغيير رويكرد دانشگاه آزاداسلامي در سال­هاي اخير و توجه به مسائل فرهنگي و اجتماعي به صورت زيربنايي و ساختاري نه به شكل ظاهري و گزارش­دهي و ضمن تاكيد مقام معظم رهبري و تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي براي رساندن دانشگاه به يك دانشگاه در تراز انقلاب اسلامي نياز است كه تمامي بدنه دانشگاه اعم از استادان، كاركنان و دانشجويان با همت مضاعف براي اجرايي كردن شئون فرهنگي، اجتماعي تلاش كنند.

مديركل حراست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي خاطرنشان كرد: لازمه اين كار تبيين درست دستورالعمل و آگاهي­دادن به دانشجويان، كاركنان و استادان و همچنين برگزاري جلسات و كارگاه­هاي توجيهي، اقناع سازي و تبيين نياز اساسي و اجراي صحيح آن است.

وي ضمن اشاره به ضوابط و قوانين پوشش در دانشگاه هاي اروپايي و آمريكايي افزود: ضوابط و قوانين پوشش در دانشگاه هاي اروپايي و آمريكايي نشان مي­دهد كه دانشگاه در جامعه اسلامي بايد در اين موضوع پيشگام بوده و فعالانه عمل كند.

 

ادامه مطلب...
 
بهمنش در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد: تقویت بیش از پیش ورزش دانشجویی با تشکیل شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 06:55

رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تشکیل این شورا باعث تقویت بیش از پیش ورزش دانشجویی و تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای از محل فعالیت‌های ورزشی می‌شود.

علیرضا بهمنش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره تجهیزات ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی اظهار کرد: «واحد بجنورد دارای دو سوله ورزشی در ابعاد 30 در 50 مترمربع است که یکی از این سوله‌ها دو سوله جانبی دارد که در آن سالن کشتی، تنیس روی میز، دیواره صخره نوردی و زمین چمن آموزشی قرار دارد

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL