دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
كسب مدال نايب قهرماني رقابت های دوومیدانی بین المللی ارمنستان توسط دانشجوي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 07:32

دانشجوي واحد بجنورد توانست در  رقابت‌های جايزه بزرگ دوومیدانی در ماده نيمه ماراتن با كسب مدال نقره در سكوي دوم جاي بگيرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا علي اصغر صابري دانشجوي كارشناسي ارشد واحد بجنورد توانست در  رقابت‌های جايزه بزرگ دوومیدانی در رده سني زير 35 سال در ماده نيمه ماراتن(21كيلومتر) در سكوي دوم جاي گرفت.

در مسابقات جايزه بزرگ ارمنستان، 8000 هزار دونده از50 کشور مختلف با هم به رقابت پرداختند كه تیم ایران نيز با هفت نماینده شامل فرض الله رستمی، بهزاد شنوا، علی اصغر صابری و مهدی علی محمدی، محسن الهامی پور، نادر عبدی و حمید قمری حضور داشت.

مسابقه نیمه ماراتن، يك هزار متر، پنج هزارمتر و ده هزارمتر، در روز ۱۴ اکتبر برابر با ۲۵ مهر ماه در  خیابان جمهوری ایروان  برگزار  شد.

 

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 23 دی 1399 ساعت 05:53
ادامه مطلب...
 
در واحد بجنورد/ برپايي نمايشگاه آفتاب مهر در راستاي معرفي دستاوردهاي فرهنگي و هنري دانشجويان PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 07:28

 

مدير فرهنگي و اجتماعي واحد بجنورد گفت: نمايشگاه آفتاب مهر در راستاي معرفي دستاوردهاي فرهنگي و هنري دانشجويان  و نيز كشف استعدادهاي فرهنگي، هنري، علمي و ديني دانشجويان برپا شده است.

 

دكتر علي سليمان پور مدير فرهنگي و اجتماعي واحد بجنورد در گفت و گو با خبرگار خبرگزاري آنا گفت: نمايشگاه آفتاب مهر توسط كانون‌هاي فرهنگي و هنري با هدف معرفي دستاوردهاي فرهنگي و نمايش و عرضه آثار فرهنگي و هنري و  نيز كشف استعدادهاي فرهنگي، هنري، علمي و ديني دانشجويان گشايش يافت.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 08:02
ادامه مطلب...
 
امر مقام معظم رهبری توفیقی است که امیدوارم بتوانم در چنین سمت حساسی به کشور خدمت کنم/ به آرزوهای آیت الله هاشمی رفسنجانی عمل می کنیم/ تخصیص 12 درصد بودجه سال 96 برای پژوهش هدفمند و کاربردی/ تقدیر از برگزاری اجلاس شورای مرکزی دانشگاه PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 04:10
رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی را متعلق به نظام و مردم دانست و با تاکید بر ضرورت آغاز جذب نخبگان در این دانشگاه، گفت: باید در دانشگاه، پژوهش هدفمند و کاربردمحور داشته باشیم.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی در آیین افتتاحیه هفتادویکمین اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی برگزار شد، در ابتدای سخنانش گفت: برای من امر مقام معظم رهبری توفیقی است که امیدوارم شایستگی آن را داشته باشم و بتوانم در چنین سمت حساسی به کشور خدمت کنم.

با اشاره به برگزاری اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی از دکتر میرزاده به دلیل برگزاری مناسب آن و همچنین نظم و ترتیبی که در شکل‌گیری این مجموعه ارزشمند داشته است، قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه بدون تردید، تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و خود این دانشگاه در دنیا نظیری ندارد، گفت: تاسیس این دانشگاه کار مهمی است که در سایه انقلاب اسلامی، نفس گرم حضرت امام (ره)، پشتیبانی مقام معظم رهبری و همت والای مرحوم هاشمی رفسنجانی شکل گرفت.

رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امروز با تلاش‌های انجام شده، شاهد بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان هستیم، ادامه داد: روز گذشته جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد و اعضاء، مواردی را مطرح کردند که به حق بود؛ تاکنون اگر در کمیت تلاش کردیم باید در کیفیت تلاش کنیم، البته به این معنا نیست که اکنون کیفیت خوب نیست، بلکه کیفیت خوب است و باید آن را افزایش دهیم.

ولایتی با اشاره به مصوبه بودجه امسال دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کاری که امسال در مورد بودجه انجام شد و از دکتر میرزاده به خاطر پذیرش آن تشکر می‌کنیم، توجه به پژوهش است، به طوریکه حدود 12 درصد بودجه صرف پژوهش می‌شود، اما این بودجه باید بودجه هدفمند باشد، پیشنهاد دادیم در کنار پیشنهاد افزایش درصد بودجه برای پژوهش، پژوهش هدفمند و کاربرد محور داشته باشیم؛ لذا با وزارتخانه‌های بهداشت، نفت، صنعت، ارتباطات و ... باید همکاری کنیم تا نیازهای این دستگاه‌ها توسط پژوهش تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه جذب نخبگان در کشور هنوز سامان ندارد، گفت:

آخرین به روز رسانی در شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 10:15
ادامه مطلب...
 
دومين دوره آزمون جامع دکتری در 5رشته تحصيلي در واحد بجنورد برگزار شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 08:08

 

معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي از برگزاري دومين دوره آزمون جامع دكتري در 5 رشته تحصيلي در واحد بجنورد خبر داد.

دكتر محمدرضا حسين زاده معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: اولين گروه دانشجويان دوره دكتري تخصصي به صورت متمركز به مدت دو روز در شيفت صبح و عصر در 5 رشته تحصيلي روانشناسي عمومي، روانشناسي تربيتي، مشاوره، علوم باغباني و مديريت دولتي در دومين دوره آزمون جامع دكتري شركت كردند.

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 08:21
ادامه مطلب...
 
در مراسم اختتاميه هفته پژوهش عنوان شد/ پژوهش ضامن پيشرفت و توسعه پايدار در كشور است+ گزارش تصويري PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 09:28

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پژوهش ضامن پیشرفت و توسعه پایدار هر کشور و یکی از شاخص‌های اصلی توسعه جامعه، وجود دانش پویا و بالنده و حضور دانشمندان و پژوهشگران عرصه علم، دانایی و فناوری است.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علی فیروزنیا در مراسم اختتامیه برنامه‌های هفته پژوهش با قدردانی از زحمات حوزه پژوهش و فناوری در برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش و برپایی غرفه پژوهشی این واحد دانشگاهی در نمایشگاه پژوهش و فن‌آوری استان خراسان شمالی اظهار کرد: «بدون انجام پژوهش فعالیت‌های توسعه‌ای مثمر نخواهد بود و امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نیست.»

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 10:13
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL