دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
معرفي برگزيدگان بيست و يكمين جشنواره هنر و ادبياتديني و پژوهشي و فرهنگي قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 02 آبان 1395 ساعت 05:35

بيست و يكمين جشنواره هنر و ادبيات ديني و پژوهشي و فرهنگي قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي در مهر ماه 95 در واحد همدان برگزار گرديد . در اين جشنواره كه هر ساله برگزار مي گردد آثار ديني و فرهنگي اساتيد و كاركنان و دانشجويان در رشته هاي مختلف هنري و پژوهشي اعم از عكاسي – خطاطي – نقاشي – تذهيب – سياه قلم –وبلاگ نويسي – مقالات – پايان نامه ها و..... مورد داوري قرار ميگيرد . كه برگزيدگان جشنواره هنر و ادبيات ديني و پژوهشي واحد بجنورد در بخش اساتيد – كاركنان و دانشجويان به شرح ذيل مي باشد.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 02 آبان 1395 ساعت 05:39
ادامه مطلب...
 
صعود پاييزه دانشجويان دختر واحد بجنورد به قله 2800 متري يامان داغي PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 04 آبان 1395 ساعت 07:28

 به همت معاونت دانشجويي و فرهنگي و اداره فوق برنامه تربيت بدني واحد بجنورد دانشجويان دختر واحد بجنورد به مناسبت هفته تربيت بدني به قله يامان داغي صعود كردند.

عليرضا بهمنش رئيس تربيت بدني واحد بجنورد و سرپرست اجرايي تيم كوهنوردي با اعلام اين خبر گفت: به همت معاونت دانشجويي و فرهنگي و اداره فوق برنامه تربيت بدني واحد بجنورد، به مناسبت هفته تربيت بدني 40 نفر از دانشجويان دختر اين واحد دانشگاهي به قله 2800 متري يامان داغي صعود كردند.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 04 آبان 1395 ساعت 07:39
ادامه مطلب...
 
مدیر مرکز رشد واحد بجنورد تشریح کرد/ جزئیات طرح سنتز نانو ذرات نقره با تکنیک سبز در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 26 آذر 1396 ساعت 11:48

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد جزئیات طرح سنتز نانو ذرات نقره با تکنیک سبز را تشریح کرد.

ملیحه صمدی کاظمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «گروه تحقیقاتی نانو مواد سبز، گروهی پویا در حوزه فناوری نانو است که با هدف تهیه و سنتز نانو مواد نقره توسط عصاره‌های گیاهی و استفاده از تخصص اعضای هیأت علمی دانشگاه‌‌های استان خراسان شمالی تشکیل‌ شده و توانسته است با استفاده از گیاهان هرز و قسمت‌‌های دورریز تعدادی از گیاهان همچون یونجه زرد، شنگ، ریواس، پونه وحشی و گیاه چمن نانو مواد نقره را در مقیاس زیر 40 نانومتر تهیه کند.»

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 26 آذر 1396 ساعت 11:54
ادامه مطلب...
 
کمیسیون‌های تخصصی هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 04:13
در هفتادویکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، عصر امروز کمیسیون‌های تخصصی با حضور اعضای این کمیسیون‌ها و روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان برگزار و دستورالعمل‌های تعیین‌شده به بحث گذاشته شد که برنامه‌های آتی حوزه‌های مربوطه، در کمیسیون‌ها مطرح و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شد.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر زرهانی، رئیس سازمان سما در کمیسیون تخصصی این سازمان که در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، گفت: امیدواریم اجلاس هفتادویکم نیز مانند سایر اجلاس‌ها، زمینه تعامل و تفاهم را برای سال آینده فراهم کند.

وی با بیان اینکه در کمیسیون تخصصی سما اهم مسائل موردنیاز در سال آینده مطرح و بررسی می‌شود، اظهارکرد: هدف از تشکیل این کمیسیون، نیم‌نگاهی به گذشته و در نهایت بررسی سیاست‌ها و رئوس برنامه‌های مدارس و آموزشکده‌های سما در سال آینده است.

رئیس سازمان سما با بیان اینکه پشتوانه این سازمان، دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: در تمام دنیا مدارسی که موفق به ایجاد تحول شده‌اند، مدارس وابسته به دانشگاه‌ها بوده‌اند.

تمرکز بر مهارت آموزش و کارآفرینی در آموزشکده‌ها، تدوین سبک مدرسه داری سما به صورت یک سند، آموزش یک حرفه تخصصی در مدارس سما، ایجاد و ترویج حداقل یک رشته تربیت بدنی در مدارس سما، ایجاد پرونده سلامت الکترونیک و ... از جمله موارد مطرح شده در کمیسیون تخصصی سازمان سما بود.

همچنین در این کمیسیون، دموی نرم‌افزار اطلاعات جامع املاک به نمایش درآمد.

 

کمیسیون تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی / بررسی شیوه نامه برگزاری دوره های دکتری

در کمیسیون تخصصی آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر علوی فاضل رئیس ‌مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی و جمعی از مدیران حوزه آموزش و امور جذب هیات علمی حضور یافته و به بحث و تبادل نظر درخصوص مسائل جاری و برنامه‌های آتی این حوزه پرداختند.

دکتر حسین زاده لطفی در این جلسه با بیان اینکه هیچ رشته غیر مصوبی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد، تاکید کرد:

ادامه مطلب...
 
تجليل از چهره هاي برتر بیست‌ و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 10 دی 1396 ساعت 10:50

نفرات برتر مرحله مقدماتی بیست‌ و سومین دوره مسابقات سراسري شفاهی قرآن و عترت بخش (شفاهي) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تجليل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا؛ نفرات برتر بخش شفاهي بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت با حضور رئيس هيات نظارت منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامي، رئيس و معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد و رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي تجليل شدند.

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL