دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
مدرس طرح شميم معرفت در واحد بجنورد عنوان كرد: دين يك سيستم كلان تمدن ساز است PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 09 بهمن 1396 ساعت 10:26

مدرس طرح شميم معرفت در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد گفت: دين موضوع کم‌عمق و مستقل در گوشه‌ای از زندگي و يا مسئله‌ای تخيلي و آرماني نيست بلكه دين يك سيستم كلان تمدن ساز است كه آثار و اهداف تعیین‌شده‌ای را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام سيد جواد شريعتي محقق و پژوهشگر موسسه مطالعات راهبردي علوم و معارف اسلام و مدرس كارگاه طرح شميم معرفت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: «در بسياري از موارد، انسان‌ها به دليل كاربردي نبودن شناخت و ناتواني در به كار بستن آگاهی‌ها، در عمل و عينيت زندگي با مشكلات عديده و پیش‌بینی‌نشده‌ای روبرو می‌شوند كه قادر به استفاده از معلومات خود در زندگي نيستند و اين مسئله به خاطر عدم شناخت صحيح از مفاهيم ديني و معرفتي است.»

ادامه مطلب...
 
طی حکمی از دکتر طهرانچی؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین منصوب شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 06 آبان 1397 ساعت 04:52

دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر حامد خراسانی طرقی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین» منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئون دانشگاه نمایید.

ادامه مطلب...
 
كتاب سلامت روان و تفكر مثبت در بارداري توسط كارمند واحد بجنورد به چاپ رسيد. PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 10:25

  "كتاب مراقبت هاي دوران بارداري(ضرورت كلاس هاي آموزشي پيش از بارداري) توسط ويدا موحد كارشناس دانشكده پرستاري و مامايي  واحد بجنورد به چاپ رسيد.

 ويدا موحد كارشناس مامايي و كارشناس ارشد روانشناسي گروه پرستاري-مامايي واحد بجنورد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: توجه به دوران جنيني و به طور اساسي توجه به آگاهي و شناخت مادران از نقش خود، سلامت رواني آنان و نگرش مثبت به مادرشدن از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وي با توجه به اهميت آرامش دوران بارداري مادران اظهار كرد: مادر موثرترين فرد در زندگي فرزند است كه ارتباط بسيار نزديك مادر و جنين در دوران بارداري دارد بنابراين اولين ذهنيتي كه انسان به زندگي پيدا مي كند در دوران جنيني شكل مي گيرد و اين ذهنيت در نهايت مي تواند باعث موفقيت يا ناكافي باشد.

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 04:33
ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري آيين تكريم و معارفه مسئولان و دبيران كانون هاي فرهنگي و هنري و دانشجويي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 16 آبان 1400 ساعت 08:42

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 18 آبان 1400 ساعت 07:38
ادامه مطلب...
 
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد مقام نخست ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالي را از آن خود كرد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 آبان 1395 ساعت 11:33

  در ارزيابي هاي به عمل آمده توسط ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در گروه علمي-پژوهشي و آموزشي دستگاه هاي اجرايي استان، مقام نخست ستاد اقامه نماز را از آن خود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دكتر مليحه اختري معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد با اعلام اين خبر گفت: براساس ارزيابي نهايي هیات ارزشيابي ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالي، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در بین دستگاه هاي اجرايي استان خراسان شمالي در گروه علمي_ پژوهشي و آموزشي موفق به کسب مقام نخست شد.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 03 آبان 1395 ساعت 11:54
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL