دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
صمدی کاظمی در گفت‌وگو با آنا: پارک علم و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 23 آبان 1400 ساعت 06:00

رئیس مرکز رشد فناوری‌های نوین در صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در آینده نزدیک خبر داد.

گروه استان‌های خبرگزاری آنا؛ مطابق تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز رشد این دانشگاه، ابتدا مجوز اولیه و راه‌اندازی را از دانشگاه و وزارت علوم، دریافت می‌کنند، سپس براساس ۳۸ شاخص ارزیابی شده در سه سطح قرار می‌گیرند.

نتایج سطح‌بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد به تأیید رسیده و مراکز رشد سطح یک و ۲ برای صدور مجوز به وزارت علوم معرفی می‌شوند.

به‌تازگی در راستای حمایت و با توجه به ارزیابی و سطح‌بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و تأیید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت همه مراکز رشد سطح یک و ۲ صادر شد و مراکز رشد اصفهان ( دو مرکز رشد)، اراک، مشهد، واحد علوم و تحقیقات تهران، واحد تهران جنوب، ایلام، بجنورد، واحد تهران شمال، دزفول، زاهدان، نجف‌آباد، زنجان، ساری، قائم‌شهر، کرج، قوچان، اهواز، اردبیل، رودهن، سنندج، دورود و الیگودرز موفق به اخذ مجوز فعالیت شدند

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 23 آبان 1400 ساعت 06:03
ادامه مطلب...
 
آیین نامه آموزش های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسید. PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 09:55

(بخشنامه را دريافت كنيد)

دکتر فریدون رهنمای رودپشتی در گفتگو با خبرنگار مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تصویب آیین نامه آموزش های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی ، که از طریق دفتر توانمندسازی و آموزش­های کاربردی این معاونت پیگیری و به نتیجه رسیده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان که تا کنون موفق به تاسیس نزدیک به 400 واحد دانشگاهی و مرکز آموزشی در سراسر ایران شده، با نگاه به اصل 44 قانون اساسی و با توجه به پتانسیل های موجود در دانشگاه اقدام به تدوین آیین نامه آموزش های تخصصی و کاربردی کوتاه مدت کرده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان افزود:

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 10:03
ادامه مطلب...
 
10اصله درخت در جوار مزار شهداي گمنام واحد بجنورد غرس شد. PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 11:52

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ و والاي شهدا بالاخص دو شهيد گمنام اين واحد دانشگاهي 10 اصله درخت به رسم يادبود در جوار مزار شهداي گمنام غرس شد.

كاركنان و اساتيد واحد بجنورد به همراه رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي پس از گلباران مزار دو شهيد گمنام خفته در اين واحد دانشگاهي با كاشت 10 اصله درخت ياد و خاطره شهداي والا مقام را گرامي داشتند.

 

 

 

ادامه مطلب...
 
استاد مشاوره عنوان كرد: توجه به مهارت هاي برقراري ارتباط، عامل موثر حل تعارض و سوء تفاهم ها است PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 15 آذر 1394 ساعت 11:50

 

دكتر موسوي بجنوردي گفت: توجه به مهارت هاي برقراري ارتباط مي تواند اختلاف نظر، سوء تفاهم و آغاز هر تعارضی را پیشاپیش از بين ببرد و حمايت، توافق و دلگرمي را در فرد مقابل به وجود آورد.

به همت معاونت دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد كارگاه آموزشي مهارتهاي ارتباطي با هم اتاقي در خوابگاه با حضور دانشجويان خوابگاه مركزي خواهران برگزار شد.

دكتر موسوي بجنوردي استاد مشاوره و مدرس كارگاه آموزشي مهارتهاي ارتباطي با هم اتاقي در خوابگاه ضمن اشاره به مهارت هاي ارتباطي كلامي و غير كلامي گفت: ارتباط کلامی همان کلمه هایی هستند که فرد برای تشویق رفتارها و یا فعالیت های دیگران بر زبان می آورد که بایستی در زمان مشخص بیان شود بنابراين در زمان بندی رفتار اهمیت زیادی دارد كه ما باید بتوانيم از رفتارهای ماهرانه در مواقع مناسب استفاده كنيم و درک بهتر ما از ارتباط کلامی و استفاده از واژگان بیشتر توانایی مان را در تفکر و نگرش نسبت به جهان کامل می کند و زبان رفتار که بخش عمده‌ ارتباطات غیرکلامی را تشکیل می‌دهد، شامل رفتارهایی است که به کمک آن‌ها بهتر می‌توانیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم و در مقايسه با كلماتي كه به زبان جاري مي كنيم از نيروي بيشتري برخوردار هستند.

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 15 آذر 1394 ساعت 12:01
ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري اعتكاف دانشجويان دختر/حضور معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد در جمع دانشجويان معتكف خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 23 فروردين 1396 ساعت 09:44

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 23 فروردين 1396 ساعت 09:54
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL