دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
چاپ مقاله عضو هیات علمی گروه شيمي دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در مجله Catalysis Letters PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 09:03

مقاله‌‌ عضو هيات علمي گروه شيمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد تحت عنوان "شبکه های یونی روتِنیم- سالِن پُل‌ دار تثبیت شده بر رویKCC-1 به عنوان یک کاتالیزور قابل استفاده مجدد برای حلقه زایی آمینهای پروپارژیلی و دی اکسید کربن"در مجله Catalysis Lettersبا ضریب تاثیر799/2به چاپ رسید.

دكتر سيدمهدي سعادتي عضو هيات علمي گروه شيمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: «دی اکسید کربن مهمترین گاز گلخانه‌ای است و به تنهایی حدود 82 درصد گازهای گلخانه‌ای را شامل می‌شود و به عنوان یک آلوده کننده ی هوا در غلظت بالا محسوب می گردد. با توجه به اینکه مقدار این گاز در اتمسفر به سرعت در حال افزایش است، کنترل میزان آن در اتمسفر بسیار ضروری است و طرح های پژوهشی در جهت کاهش آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. حال اگر این کاهش با تولید محصولی با جنبه صنعتی و با پتانسیل صادرات به خارج از کشور همراه باشد، اهمیتی چندین برابر پیدا می کند.»

ادامه مطلب...
 
كسب مدال برنز توسط دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي در بازی‌های آسیایی جاكارتا PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 04:15

 

محمد محمدی بریمانلو دانشجوي رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در هجدهمين دوره بازی‌های آسيايي جاكارتا صاحب گرد آويز برنز شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد؛ محمد محمدي بريمانلو دانشجوي كارشناسي تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و كوراش كار خوش‌نام و بااخلاق استان خراسان شمالي در اولين حضور خود در مسابقات آسيايي كوراش در كشور اندونزي جاكارتا توانست مدال برنز وزن 73- را به نام خود ثبت كند.

محمدي بريمانلو در دیدار رده‌بندی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بیست ثانیه آخر توانست بر رقيب خود از كشور كره شمالي غلبه كند و با قرار گرفتن بر سكوي سوم گرد آويز برنز را از براي ايرانيان به ارمغان آورد.

محمدي بريمانلو مدال برنز خود را به روح پدرش تقديم كرد، پدري كه بعد از كسب مقام سومي فرزندش در چهارمین مسابقات گرند پری ترکیه به علت هيجان و استرس مسابقات دچار ایست قلبی شد و جان به جان‌آفرین تسليم كرد.

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 03:23
 
با صدور حكمي صورت گرفت/ انتصاب سرپرست معاونت دانشجويي و فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 02 تیر 1398 ساعت 10:48

با حكمي از سوي دبير هيات امناي خراسان شمالي، دكتر علي مرجاني به‌عنوان سرپرست معاونت دانشجويي و فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد طي حكمي از سوي دكتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و دبير هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي، دكتر علي مرجاني به‌عنوان سرپرست معاونت دانشجويي و فرهنگي اين واحد دانشگاهي منصوب شد.

در بخشي از اين حكم آمده است:

نظر به‌مراتب تخصص و تجربه جنابعالي به‌موجب اين حكم به‌عنوان سرپرست معاونت دانشجويي و فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد منصوب می‌گردید. اميد است با توكل به خداوند متعال و باصداقت كاري، امانت‌داری و قانونمندي در انجام امور محوله موفق باشيد.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 02 تیر 1398 ساعت 10:57
ادامه مطلب...
 
در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا دکتر ولایتی: به عنوان یک عضو بسیج اساتید، افتخارم این است که سپاهی هستم PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 20 فروردين 1398 ساعت 11:06

 

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سپاه پاسداران نگین درخشان اقتدار و ثبات ایران و عامل صلح منطقه بوده و خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به اقدام اخیر آمریکا درخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پرافتخار ایران اسلامی همواره مدافع اسلام، نظام جمهوری اسلامی ایران و عامل شکست توطئه‌ها و خواب‌های شوم دشمنان منطقه و جهان اسلام بوده و هست و این اقدام ننگین دولت آمریکا نشان از ضعف، ناتوانی و توسل به هر اقدام نابخردانه‌ای در اوج استیصال و بی‌آبرویی در میان جهانیان است که البته با واکنش جدی ایران مواجه شده و خواهد شد

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 11:14
ادامه مطلب...
 
در پیامی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی انتصاب امام جمعه بجنورد را تبریک گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 07:15

به گزارش روابط عمومی واحد بجنورد، دکتر محسن مرادی در پیامی انتصاب امام جمعه جدید بجنورد را تبریک گفت.
متن کامل این پیام به این شرح است
:

بسمه تعالي

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رضا نوری نماينده معزز ولي فقيه در استان خراسان شمالی و امام جمعه محترم بجنورد

انتصاب جنابعالی که با درايت و حسن انتخاب مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه‌ای (مدظله العالي) به عنوان نماينده ولي فقيه و امام جمعه جديد که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

رجاء واثق داریم حضور حضرتعالی منشا خیرات و برکات فراوان برای مردم این استان و بالاخص خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

جا دارد که از زحمات ارزنده آیت الله ابوالقاسم یعقوبی مسئولیت نمایندگی محترم ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه شهر بجنورد را بر عهده داشتند تشکر و قدردانی نماییم و از خداوند متعالی عزت و سربلندی را برای ایشان آرزو دارم.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج ) و زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) موفق و مؤید باشید، توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواهانیم.

آخرین به روز رسانی در شنبه 22 آذر 1399 ساعت 08:03
 
<< ابتدا < قبلی 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL