دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
برگزاري بيست و دومين دوره مسابقات شفاهي قرآن و عترت مرحله استاني در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 04 مرداد 1396 ساعت 08:47

 

بيست و دومين دوره مسابقات شفاهي قرآن و عترت مرحله استاني دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به ميزباني واحد بجنورد  برگزار شد.

 

دكتر مليحه اختري معاون دانشجويي- فرهنگي واحد بجنورد ضمن تبريك دهه كرامت گفت: هدف از برگزاري اين مسابقات ترويج و توسعه فرهنگ قرآني و تشويق دانشگاهيان به ارتباط و انس با قرآن و اهل بيت(ع) و آشنايي با معارف قرآن است.

در بيست و دومين دوره از مسابقات قرآن و عترت مرحله استاني دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي 35 نفر از قاريان در بخش اساتيد، كاركنان و دانشجويان واحدهاي بجنورد، شيروان و اسفراين در رشته هاي اذان، ترتيل، تحقيق و حفظ با يكديگر به رقابت مپرداختند.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 04 مرداد 1396 ساعت 08:55
ادامه مطلب...
 
عضو هيات علمي واحد علوم و تحقيقات/ كشور ايران از نظر تعداد توليدات علمي در پايگاه علمي scopus در رتبه دوم جهاني قرار دارد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 06:48

 

حسين زاده لطفي گفت: كشور ايران در حال حاضر از نظر تعداد توليدات علمي در پايگاه علمي scopus  بعد از كشور چين در جايگاه دوم قرار دارد.

 

دكتر فرهاد حسين زاده لطفي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: علم تحليل پوششي داده ها در سال 1370 توسط پروفسور جهانشاهلو وارد ايران شد و پژوهشگران زيادي در اين رشته در كشور تربيت شدند.

حسين زاده لطفي اظهار كرد: كنفرانس ملي تحليل پوششي داده ها يكي از يادگارهاي مرحوم پروفسور غلامرضا جهانشاهلو است كه باني و موسس انجمن علمي و كنفرانس مربوطه مي باشد.

 

وي افزود: كشور ايران در حال حاضر از نظر تعداد توليدات علمي در پايگاه علمي scopus  بعد از كشور چين در جايگاه دوم قرار دارد.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 ساعت 10:20
ادامه مطلب...
 
کناره‌گیری دانشجوي واحد بجنورد از تورنمنت جودو آلمان به خاطر روبه‌رو نشدن با حریف اسراییلی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 05 اسفند 1396 ساعت 09:51

محمد محمدي بريمانلو دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد به خاطر روبه‌رو نشدن با حریف اسراییلی از مسابقات آلمان انصراف داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا تیم ملی جودو کشور براي حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ دوسلدورف آلمان با سه جودوکار راهی آلمان شد كه محمد محمدی بریمانلو دانشجوي رشته تربیت‌بدنی واحد بجنورد در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم در این رقابت‌ها در گروه سوم قرار داشت ، وي در دور اول باید با "دل پوپولو" از آمریکا مبارزه می‌کرد اما نماینده رژیم اشغالگر قدس بعد از استراحت در دور اول در دور دوم حریف برنده مبارزه بریمانلو و جودوکار آمریکایی بود و بریمانلو به خاطر روبه‌رو نشدن با حریف اسراییلی از اين مسابقات انصراف داد.

ادامه مطلب...
 
دكتر حسين زاده خبر داد/ آغاز پذيرش دانشجو بدون كنكور در بيش از 40 رشته در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 04 بهمن 1396 ساعت 07:40

معاون آموزش و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد از پذيرش دانشجو بدون كنكور در بزرگ‌ترین دانشگاه استان خراسان شمالي در نيمسال دوم سال تحصيلي 97-96 خبر داد.

دكتر محمدرضا حسين زاده، معاون آموزش و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا اظهار كرد: «هم‌زمان با سراسر واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي، در واحد بجنورد نيز به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه استان خراسان شمالي از بین دارندگان مدارک پیش‌دانشگاهی و نظام قدیم، دیپلم فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کاردانی پیوسته و ناپیوسته؛ برای نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 پذیرش دانشجو بدون کنکور خواهيم داشت و متقاضيان برای ثبت‌نام اوليه می‌توانند به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.»

ادامه مطلب...
 
سرپرست واحد بجنورد عنوان كرد/ بهره‌گیری از ظرفیت‌ و استعداد جوانان برای پیشبرد اهداف انقلابی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 11:18

سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي گفت: يكي از مخاطبان اصلي رهبري، جوانان هستند چراکه می‌توان از ظرفیت‌ها، استعدادها و پتانسیل‌های اين قشر از جامعه براي پيشبرد اهداف انقلابي بهره فراوان جست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دكتر رجبعلي وثوقي مطلق در نخستين نشست صميمانه با مسئولان کانون‌های دانشجويي فرهنگي واحد بجنورد اظهار كرد: «مصاحبت و هم‌نشینی با جوانان انقلابي و ارزشي نعمت بزرگي است ، رهبر معظم انقلاب نيز به اين امر مهم تأکید بسياري دارند و می‌توان گفت يكي از مخاطبان اصلي رهبري، جوانان هستند چراکه می‌توان از ظرفیت‌ها، استعدادها و پتانسیل‌های اين قشر از جامعه براي پيشبرد اهداف انقلابي بهره فراوان جست.»

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 08:42
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL