دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
رئيس مركز مشاوره واحد بجنورد: ارائه خدمات مشاوره، پيشگيري و ارتقاي سلامت دانشجويان سه كاركرد مهم مركز مشاوره PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 07 خرداد 1397 ساعت 06:45

رئيس مركز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد گفت: سه نقش اساسي مركز مشاوره در دانشگاه در ارائه خدمات مشاوره، پيشگيري، حمايت و ارتقاي سلامت دانشجويان است.

يكي از نيازهاي اساسي انسان براي زندگي موفقیت‌آمیز برخورداري از آرامش و امنيت خاطر در زمینه‌های تربيتي، رواني و اجتماعي است. هدف اصلي راهنمايي و مشاوره تسهيل رشد شخصي و رواني فرد به سمت بلوغ اجتماعي و تعالي بخشيدن آن است.

با توجه به گستردگي و وسعت اطلاعات متعدد و تنوع گزینه‌های مورد انتخاب براي تصمیم‌گیری  و وجود عوامل متعددي كه در ابعاد شخصي، خانوادگي، تحصيلي شغلي و ارتباطات بين فردي نقش دارد بهره‌مندی از خدمات راهنمايي و مشاوره در مراكز آموزشي امري اجتناب آميز است.

ادامه مطلب...
 
آغاز ویرایش انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون سراسری PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 03:34
با توجه به درخواستهای مکرر متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری، ویرایش رشته محلهای انتخابی از روز چهارشنبه 31 مرداد آغاز و تا ساعت 24 جمعه 2 شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، با عنایت به درخواستهای مکرر متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 97 ، ویرایش رشته/محلهای انتخابی از روز چهارشنبه 31 مرداد آغاز و تا ساعت 24 جمعه 2 شهریور ادامه خواهد داشت.

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می­­­ باشند می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org و با توجه به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی ، نسبت به انتخاب 100 رشته / محل اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب کرده اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده اند، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره مند شوند. داوطلبانی که رشته/محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی کنند ، توجه داشته باشند پذیرش بخش اعظم رشته/ محل های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی می باشند که درصورت تمایل با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نتایج انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاداسلامی نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 03:41
 
دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد فارغ‌التحصیلی خود را جشن گرفتند PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 08:47

جشن دانش‌آموختگی جمعي از دانشجويان رشته‌های فني و مهندسي، علوم انساني و پرستاري - مامايي بجنورد با حضور جمعی از مسئولان، استادان و خانواده ‌دانش‌آموختگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، دكتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي  واحد بجنورد با تبریک به دانش‌آموختگان و خانواده‌های آنان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري اظهار كرد: «دانشگاه محلي براي پرورش انساني الهي و معنوي است و در آموزه‌های اسلامي به مسائل تربيتي توجه ویژه‌ای شده است.»

 

 

 

ادامه مطلب...
 
تقویم آموزشی سال تحصیلی 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 07 شهریور 1397 ساعت 05:32
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای تقویم آموزشی سال 98-97 را به واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا رهایی با صدور بخشنامه‌ای، تقویم آموزشی سال 98-97 را به واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه ابلاغ کرد.

بر اساس این بخشنامه صادره، سال تحصیلی 98-97 در دانشگاه آزاد اسلامی از 24 شهریور سال 97 آغاز و 24 مرداد سال 98 پایان می‌یابد.

در این بخشنامه تاکید شده که به منظور وحدت رویه، واحدهای مجری باید بر اساس این تقویم عمل کنند و هرگونه برنامه‌ریزی خارج از تقویم یادشده، قابل پذیرش نخواهد بود.

شرح کامل زمان ثبت‌نام، شروع و پایان نیم‌سال و زمان امتحانات سال تحصیلی 98-97 در جدول زیر آمده است:



آخرین به روز رسانی در شنبه 04 اسفند 1397 ساعت 05:13
 
كسب رتبه برتر فرهنگي توسط آموزشكده سما بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 12:00

آموزشکده سما بجنورد در ارزیابی فرهنگی سازمان سما در سال تحصیلی 97-96 رتبه اول را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، آموزشکده سما بجنورد توانست رتبه اول را در ارزيابي فرهنگي سال تحصيلي 97-96 آموزشكده سما(درجه كوچك) را از آن خود كند.

در متن تقدير دكتر  عليرضا منظري توكلي معاون دانشگاه و رئيس سازمان سما آمده است:

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL