دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
مدال برنز گرند پری ترکیه بر گردن دانشجوي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 19 فروردين 1397 ساعت 07:55

محمد محمدی بریمانلو دانشجوي واحد بجنورد و جودوکار خراسان شمالی در چهارمین گرند پری 2018 در آنتالیا ترکیه توانست صاحب گردن‌آویز برنز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا محمد محمدي بریمانلو پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف نماینده فرانسه رفت که مقابل او به برتری دست‌یافت سپس در گام دوم بر نماینده انگلستان پیروز شد و در مرحله یک‌چهارم نهایی مغلوب حریفی از آذربایجان شد و به جدول شانس مجدد رفت.

نماینده جودو ایران در دور سوم به مصاف ئنیل ویلیامز از بریتانیا رفت و مقابل او نیز به برتری رسید. 

جودوكار خوش‌نام خراسان شمالي در دور چهارم مقابل هدایت حیدراوف، نفر پنجم رنکینگ این وزن شکست خورد تا به جدول شانس مجدد راه پیدا کند. وی در اولین دیدار خود در جدول شانس مجدد مقابل آکیل گاکووا از کوزو به برتری رسید تا به دیدار رده‌بندی راه یابد و برای کسب نشان برنز نیز به مصاف داوید لیما از برزیل رفت و در دیدار سنگین با برتری مقابل او بر سكوي سوم ايستاد و مدال برنز را از آن خود كرد.

 
مسئول بسيج دانشجويي كشور/ بهترين مبلغ و مؤلفه اثربخش از بسيج، رفتار و سبك زندگي بسيجي است. PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 ساعت 10:26

مسئول سازمان بسيج دانشجويي كشور در جمع دانشجويان بسيجي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد گفت: بهترين مبلغ و مؤلفه اثربخش از بسيج و مجموعه علاقه‌مندان به انقلاب شخصيت، رفتار و منش و سبك زندگي بسيجي است.

محمدجواد نیک‌روش مسئول بسيج دانشجويي كشور در جمع دانشجويان بسيجي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد اظهار كرد: «بهترين مبلغ و مؤلفه اثربخش از بسيج و مجموعه علاقه‌مندان به انقلاب شخصيت، رفتار و منش و سبك زندگي بسيجي است كه به برنامه ابلاغيه، بودجه‌بندی و مباحث اداري و دستگاهی نيازي ندارد.»

نیک‌روش خاطرنشان كرد: «به بركت تلاش‌ها و نیت‌های خالص بسيجيان قطعاً مسير براي تحقق امت سازي محقق خواهد شد.»

 

ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري چهارمین دوره آزمون جامع دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 12 تیر 1397 ساعت 10:15

ادامه مطلب...
 
مؤلف کتاب الگوهای مدیریت دانش در گفت‌وگو با آنا: مدیریت دانش فرایندی تسهیل‌گر است PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 08:11

مؤلف کتاب الگوهای مدیریت دانش عنوان کرد که مدیریت دانش فرایندی تسهیل‌گر است که به ایجاد، ذخیره، انتقال و بازیابی و استفاده از دانش می‌پردازد.

به گزارش آنا، کتاب «الگوهای مدیریت دانش» از سوی دکتر مصیب سامانیان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد چاپ و منتشر شد.

مؤلف کتاب الگوهای مدیریت دانش اظهار کرد: «رشد دانش در زمان‌های اخیر بسیار سریع بوده به‌گونه‌ای که در قرن بیستم 80 درصد یافته‌های فناوری و دانش و نیز 90 درصد تمام دانش و اطلاعات فنی در جهان تولیدشده است و هر پنج سال و نیم حجم دانش دو برابر می‌شود، این در حالی است که عمر متوسط آن کمتر از چهار سال است به‌این‌ترتیب این تحول باعث ایجاد نگرش جدیدی در مدیریت کسب و کار و علم اطلاعات و دانش شناسی به نام مدیریت دانش شده است.»

ادامه مطلب...
 
دانشجوي سما بجنورد در بازی‌های آسيايي طلايي شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 04:17

 

الياس علی‌اکبری دانشجوي سما بجنورد توانست مدال طلاي بازی‌های آسيايي كوراش جاكارتا را از آن خود كند

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد الياس علی‌اکبری دانشجوي تربیت‌بدنی سما بجنورد توانست در وزن 81- كيلوگرم در ديدار نهايي با شكست دادن حربف تاجيكستاني خود صاحب گردن‌آویز طلاي بازی‌های آسيايي جاكارتا شود.

الياس علی‌اکبری كاپيتان تيم ملي كوراش كشورمان با پيروزي بر رقباي سرسخت خود از كشورهاي اندونزي، مغولستان، تركمنستان، ازبكستان فيناليست شد و در مرحله نهايي نيز با پيروزي بر خوجازودای تاجیکستانی در سكوي قهرماني هجدهمین دوره بازی‌های آسيايي جاي گرفت.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 03:23
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL