دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
نمايشگاه از كربلا تا شام افتتاح شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 11:20

 نمایشگاه فرهنگی" از کربلا تا شام" به منظور زنده نگهداشتن و بازخوانی حماسه تاریخ ساز محرم و عاشورا  با حضور حجت الاسلام و المسلمين يعقوبي امام جمعه بجنورد و جمعي از مسئولان استاني، اساتيد، كاركنان و دانشجويان واحد بجنورد افتتاح شد.

 

"حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی" قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن تقدير از دست اندركاران برپايي نمايشگاه گفت: اينگونه كارهاي ابتكاري و خلاقانه و تجسمي كه در قالب هنر، ارزش هاي ديني و تاريخ اسلام را ترسيم مي كند بسيار اثر گذار و ماندگار خواهد بود و فضاي جامعه رنگ عشق به اهل بيت و معنويت خواهد گرفت.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 12 آبان 1394 ساعت 11:43
ادامه مطلب...
 
كارگاه"مهارت هاي زندگي در خوابگاه دانشجويي دختران واحد بجنورد برگزار شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 10:54

به گزارش خبرگزاري آنا به همت حوزه دانشجويي و فرهنگي اولين كارگاه مشاوره گروهي تحت عنوان "مهارت هاي زندگي در خوابگاه دانشجويي دختران" واحد بجنورد برگزار شد

در اين جلسه ضمن تبيين جايگاه مركز مشاوره و راهنمايي واحد بجنورد در امر خدمت رساني به دانشجويان در حوزه هاي مختلف تحصيلي، تربيتي، خانوادگي و ... به اهميت ايجاد و تقويت زمينه هاي روانشناختي دانشجويان در بدو ورود به جامعه و بازار كار مباحثي پرداخته شد.

همچنين با حضور استاد مشاوره مليحه شيردل مسائلي از قبيل سازگاري هاي  اجتماعي، همكاري جمعي و ... مورد بحث و بررسي قرار گرفت و در پايان كارگاه، جلسه پرسش و پاسخي با حضور دانشجويان غير بومي ساكن در خوابگاه برگزار شد.

 
معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد منصوب شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 09:34

دكتر فيروزنيا رئیس واحد بجنورد، معاون دانشجویی فرهنگی این واحد دانشگاهي را منصوب کرد.

 

به گزارش خبرنگار آنا با حکم دکتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي، حجت الاسلام والمسلمين رضا نوري به سمت معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه منصوب شد.

در اين حكم آمده است:

احتراما به استناد نامه معاون محترم دانشجويي دانشگاه، به مدت يك سال به عنوان معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد منصوب مي شويد. اميد است در پيشبرد سياستهاي فرهنگي و دانشجويي دانشگاه كه در راستاي اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است، موفق و مؤيد باشيد.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 09:37
ادامه مطلب...
 
با حضور رئیس مرکز آمار ایران صورت می‌گیرد/واحد بجنورد ميزبان "نهمین کنفرانس ملی تحلیل پوشش داده ها-توسعه ملی" PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 05 شهریور 1396 ساعت 10:52

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، 15 و 16 شهریور جاری میزبان نهمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی داده‌ها-توسعه ملی با حضور رئیس مرکز آمار ایران خواهد بود. 250 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دكتر علي فيروزنيا رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به ميزباني واحد بجنورد براي برگزاري نهمین کنفرانس ملی تحلیل پوشش داده ها-توسعه ملی گفت: «واحد بجنورد در پانزدهم و شانزدهم شهریورماه ميزبان نهمین کنفرانس ملی تحلیل پوشش داده ها-توسعه ملی، خواهد بود»

فيرزونيا اظهار كرد: «این همایش با همکاری استانداری، پارک علم و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و با حضور عادل آذر، رئیس مرکز آمار ایران برگزار می شود.»

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 ساعت 10:22
ادامه مطلب...
 
تجديد ميثاق دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد با شهيد امربه‌معروف و نهي از منكر PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 10:44

 

دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد با اولين دانشجوي شهيد امربه‌معروف و نهي از منكر دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد تجديد ميثاق كردند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در شانزدهمين سالگرد شهادت فرخ رضا فقيهي فر شهيد امربه‌معروف و نهي از منكر دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد كاركنان، استادان و دانشجويان براي تجدید میثاق با این شهید دانشجو و دیدار با خانواده شهيد عازم مشهد مقدس شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوروزی نماینده ولی‌فقیه در سپاه بسیج ناحیه حر استان خراسان رضوي در مراسم يادبود شهيد امربه‌معروف و نهي از منكر با اشاره به جایگاه والاي شهيد در نزد خداوند متعال گفت: «امربه‌معروف و نهی از منکر از شریف‌ترین فرایض الهی است که به‌وسیله آن تمام فرایض الهی بر پا داشته می‌شود و درآیات و روایات بی‌شمار با تعبیرات گوناگون بر وجوب و اهمیت آن تأکید شده است.»

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 11:00
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL