دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي از واحد اسفراين و ساختمان آموزشي در آستانه افتتاح مركز جاجرم بازديد كرد. PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 19 دی 1394 ساعت 10:32

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در بجنورد؛ دكتر علي فيروزنيا رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به همراه دكتر ابوالحسن مبين رئيس دبيرخانه هيات امناي استاني از واحد اسفراين و ساختمان در آستانه افتتاح مركز آموزشي جاجرم بازديد كرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی ضمن بازديد از بخش هاي مختلف آموزشی، پژوهشی، و اداری واحد اسفراين در نشست هاي جداگانه با اعضاي هيات علمي و كاركنان واحد اسفراين از مسائل و مشكلات آنها آگاه و پيشنهادات لازم در جهت حل مشكلات و ارتقا رضايتمندي كاركنان و اعضاي هيات علمي واحد بجنورد ارائه كرد.

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 19 دی 1394 ساعت 11:46
ادامه مطلب...
 
كارگاه زنان- بهداشت و سلامت در واحد بجنورد برگزار شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 11:54

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا به همت شوراي زنان فرهيخته خراسان شمالي کارگاه آموزشی زنان- بهداشت و سلامت به منظور ارتقاء سطح سلامت جسمي كاركنان و اساتيد خانم واحد بجنورد برگزارشد.

دكتر مليحه صمدي كاظمي رئيس شوراي زنان فرهيخته استان خراسان شمالي و عضو هيات علمي واحد بجنورد با تاكيد بر اهميت سلامت زنان گفت: ارتقاء و توجه به سلامت زنان به عنوان نيمي از جمعيت جامعه در ابعاد مختلف جسمي، روحي و رواني در دوره هاي مختلف زندگي كه پرورش فرزندان را بر عهده دارند و به تبع آن سلامت خانواده و جامعه در گروه آن مي باشد از اهميت ويژه اي برخوردار است.

 

ادامه مطلب...
 
کانال خبری دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در شبکهtelegram راه اندازی شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 09 دی 1394 ساعت 10:49

کانال رسمی واحد بجنورد به همت بخش مجازی روابط عمومی این واحد دانشگاهی با هدف ارتباط و تعامل مطلوب با اساتید، دانشجویان کارکنان و مخاطبان راه اندازی شد.

 

از کلیه علاقمندان دعوت مي شود با پیوستن به کانال واحد بجنورد در تلگرام از آخرین اخبار و اطلاعات دانشگاه مطلع شوند.

لینک پیوستن به کانال رسمی واحد بجنورد در تلگرام:

https://telegram.me/bojnourdiau

توجه : لطفا دقت داشته باشید که حتما تلگرام شما بروزرسانی شده باشد.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 03 بهمن 1394 ساعت 06:26
 
بيانيه كانون اسلامي- سياسي اساتيد معرفت واحد بجنورد در محكوميت اعدام عالم برجسته آيت الله شيخ نمر PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 13 دی 1394 ساعت 11:51

 

كانون اسلامي- سياسي اساتيد معرفت واحد بجنورد با صدور بيانيه اي جنایات رژیم مستبد آل سعود در به شهادت رساندن عالم برجسته شيعي را محكوم كردند.

 

هيات رئيسه، استادان، کارکنان و دانشجويان واحد بجنورد با تجمع در مسجد امام رضا(ع) واحد و مراسم سخنراني، جنایات رژیم مستبد آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ محمد نمر روحاني و عالم برجسته شيعي را محكوم و خواستار رسيدگي مجامع بين الملل به اين جنايت شدند.

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 13 دی 1394 ساعت 12:25
ادامه مطلب...
 
تجليل از سه بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 09 دی 1394 ساعت 05:52

 

طي مراسمي با حضور هيات رئيسه، اساتيد و كاركنان از سه نفر از پرسنل واحد بجنورد كه به افتخار بازنشستگي نائل شدند تجليل به عمل آمد.

دكتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي ضمن تقدير و تشکر از خدمات و زحمات بي شائبه همكاران بازنشسته در طول دوران خدمت در باب منابع انساني و اهميت آن به عنوان سرمايه هاي اصلي  و ارزشي هر سازماني ياد نمود.

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 09 دی 1394 ساعت 11:08
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL