دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
فاني در جمع اعضاي تشكل هاي اسلامي سياسي اساتيد واحد شيروان: حمایت از فعالیت تشکل های اساتید و دانشجویان عامل موثر در توسعه پايدار كشور است. PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 10:10

 

نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت تشکل های اسلامی_سیاسی خراسان شمالی گفت: حمایت از فعالیت تشکل های اساتید و دانشجویان در راستای اهداف نظام برای توسعه پایدار کشور مي باشد و حضور فعال و پررنگ اساتيد در اينگونه تشكل ها مي تواند نقش بسزايي در حل مشكلات دانشگاه و همفكري علمي و فرهنگي با دانشجويان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در واحد بجنورد دكتر علي فاني نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت تشکل های اسلامی_سیاسی خراسان شمالی، در جلسه تجدید انتخابات تشکل اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان كه با حضور رئيس واحد و اعضاي هيات علمي اين واحد دانشگاهي برگزار شد ضمن تاكيد بر نقش تشكل اساتيد در جهت مشاركت هر چه بيشتر اساتيد گفت: حمایت از فعالیت تشکل های اساتید و دانشجویان در راستای اهداف نظام برای توسعه پایدار کشور مي باشد و حضور فعال و پررنگ اساتيد در اينگونه تشكل ها مي تواند نقش بسزايي در حل مشكلات دانشگاه و همفكري علمي و فرهنگي دانشجويان داشته باشد.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 10:29
ادامه مطلب...
 
پیام تسلیت دکتر میرزاده به خانواده دانشجویان شهید مدافع حرم PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 04:48

در پی شهادت دو تن از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای بجنورد و اندیمشک، دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیام های جداگانه ای، به خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن پیام های تسلیت آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون»

خانواده محترم شهید فیروز حمیدی زاده

شهادت شجاعانه مدافع حریم اهل بیت (ع) فیروز حمیدی زاده، دانشجوی واحد بجنورد که در راه مبارزه با تروریستهای تکفیری به دیار حق تعالی شتافت، موجب تأسف و تألم گردید.

اینجانب این عروج سرافرازانه را به آن خانواده محترم و مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن شهید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

حمید میرزاده

«رییس دانشگاه آزاد اسلامی»

 

 
گزارش تصويري بازديدهيات رئيسه از ساختمان در حال احداث مركز رشد واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 10:21

ادامه مطلب...
 
پيام تسليت رئيس واحد بجنورد به مناسبت شهادت دانشجوي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 10:09

دکتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد و استان خراسان شمالي طی پیامی شهادت فيروز حميدي زاده دانشجوي مدافع حريم اهل بيت را به جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي تسلیت گفت.

شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادي وصولشان" عند ربهم يرزقون اند(امام خميني ره)

سلام بر آنانیکه در آخرین فراز زیارت نامه خود به سبزترین سیرت و سرخ ترین صورت تاریخ نائل شدند. سلام بر آنانیکه لباس خاکی شان لباس احرام در میقات بود. سلام به اشکهای جاری مناجات، بر گونه های خاکی و خونین شان که خط فردای جوانان این سرزمین را با زیبا ترین مرکب عشق بر دیدنی ترین تابلو و تصویر هستی به تماشا می گذارد.

ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري يك روز با امتحانات PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 05:15

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL