دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
ديدار رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي با پرسنل مدارس سما بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 12 ارديبهشت 1395 ساعت 12:37

  به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ معلم و گراميداشت ياد و خاطره استاد مرتضي مطهري دكتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به همراه حجت الاسلام والمسلمين محمود حق بجانب معاون سما بجنورد از مدارس دخترانه و پسرانه كليه ي مقاطع تحصيلي سما بجنورد بازديد و از پرسنل مدارس و معلمان قدرداني كردند.

 

فيروزنيا در جمع معلمان دوره ابتدايي گفت: تاثيري كه يك معلم در دوره ابتدايي مي تواند بر روي دانش آموزان بگذارد در هيچ دوره اي قابل تكرار نيست و كودكان در هر زماني معلمان اين دوره را هميشه به  خوبي به ياد دارند و خاطرات خوش اين دوران هيچ گاه فراموش نخواهد شد.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 ساعت 06:13
ادامه مطلب...
 
واحد بجنورد ميزبان دانشجويان معتكف استان خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 01 ارديبهشت 1395 ساعت 04:56

دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد طبق سنوات گذشته هم‌زمان با ایام البیض ميزبان دانشجويان پسر معتكف استان خراسان شمالي مي باشد.

حجت الاسلام والمسلمين حسين يوسفي فر رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي با اشاره به شروع آیین معنوی اعتکاف در دانشگاه هاي سراسر كشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد طبق سنوات گذشته هم‌زمان با ایام البیض امسال نيز ميزبان دانشجويان معتكف استان مي باشد.

يوسفي فر ضمن اشاره به استقبال خوب دانشجويان از مراسم پرفيض اعتكاف اظهار كرد: ثبت‌نام اعتکاف دانشجویان دانشگاه هاي خراسان شمالی از طريق آدرس اينترنتي nkh.nahad.ir از ۱۴ فروردین به مدت دو هفته آغاز شد كه 418 دانشجوي خواهر و برادر براي اين مراسم باشكوه ثبت نام كردند.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 01 ارديبهشت 1395 ساعت 08:31
ادامه مطلب...
 
قابل توجه فعالان دانشجویی 31اردیبهشت، پایان ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره نشریات دانشجویی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 21 فروردين 1395 ساعت 08:20

نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تبریز آغاز به کار کرده است و دانشجویان فعال در این حوزه تا آخر اردیبهشت سال جاری فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش خبرنگار آنا، این جشنواره در مقاطع و رشته‌های مختلف از جمله مقاله، تیتر، سرمقاله، گزارش، مصاحبه، طراحی گرافیک و ... و نشریات برتر برگزار می شود و از همه دانشجویان مدیرمسئول نشریات دانشجویی، سردبیر، عضو هیات تحریریه، نویسنده، طراح و ... دعوت شده تا در این جشنواره شرکت کنند.

مهلت ثبت نام در جشنواره تا آخر اردیبهشت سال جاری است و در پایان از آثار برتر، با جوایز نفیس تقدیر خواهد شد

 

 

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 21 فروردين 1395 ساعت 08:38
ادامه مطلب...
 
در بازدید سرزده از واحد شیروان عنوان شد تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و ارایه راهکارهای عملی برای درآمدزایی غیرشهریه PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 23 فروردين 1395 ساعت 10:34

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت:‌ «برای اثربخشی بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی باید برای نگارش و چاپ مقالات علمی و پژوهشی در مجلات معتبر ISI کوشش جدی به خرج داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی فیروزنیا در بازدید سرزده از واحد شیروان، در جلسه‌ای با حضور سرپرست و معاونان واحد شیروان، نکات مهم مطرح در ششمین نشست هماهنگی و پایش امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی را یادآور شد و از هیات رئیسه این واحد خواست تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است، کمر همت بسته و در راستای عملی شدن اقتصاد مقاومتی، گام‌‌های موثر بردارند

ادامه مطلب...
 
ایجاد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی از جنس اقتصاد مقاومتی و مصداق اصل 44 قانون اساسی است / تدوین شیوه نامه عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 18 فروردين 1395 ساعت 09:41

ششمین نشست هماهنگی و پایش امور استان های دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با ریاست دکتر میرزاده و حضور معاونان، روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده در این جلسه با سلام و درود به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب، سال جدید را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

میرزاده با بیان اینکه شروع سال 95 مزین به تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و انتهای سال نیز مزین به نام این بانوی بزرگوار است، ابراز امیدواری کرد در سال هلال کوثر فاطمی، حال مردم کشور ما به احسن الحال تبدیل شود.

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL