دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای ابلاغ کرد تعهد خدمت تا پایان بازنشستگی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 15 تیر 1395 ساعت 05:20

دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی بخشنامه‌ای را ابلاغ کرده است؛ بخشنامه‌ای که براساس آن قرار است دوره تعهد بورس آن دسته از اعضای هیات‌علمی این دانشگاه که بیش از 20 سال سابقه خدمت دارند تا سقف 30 سال خدمت در نظر گرفته شود. طبق بخشنامه «میزان درصد بورس اعضای هیات‌علمی پذیرفته‌شده در دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 20 سال سابقه خدمت» که از سوی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است، اعضای هیات‌علمی این دانشگاه با 20 سال سابقه خدمت در دوره دکتری تخصصی بورس رایگان می‌شوند.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 15 تیر 1395 ساعت 10:34
ادامه مطلب...
 
رئيس شوراي شهرستان بجنورد عنوان كرد تخصيص 20درصدي سهم مديريتي در سطح عالي و مياني به زنان در 20سال گذشته PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 06 تیر 1395 ساعت 08:56

 

اعظم السادات افشين فر گفت: در 20 سال گذشته اغلب كشورها براي توسعه اقتصادي، اجتماعي و سياسي و فرهنگي سهم بيشتري را به مديريت زنان اختصاص داده اند كه مي توان گفت در 80 كشور دنيا حدود 20 درصد سهم مديريتي در سطح عالي و مياني به زنان اختصاص داده شده است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در چهارمين جلسه شوراي راهبردي زنان فرهيخته دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي اعظم السادات افشين فر رئيس شوراي شهرستان بجنورد با تاكيد بر حفظ جايگاه زنان در مديريت هاي مختلف سازمان ها گفت: «در 20 سال گذشته اغلب كشورها براي توسعه اقتصادي، اجتماعي و سياسي و فرهنگي سهم بيشتري را به مديريت زنان اختصاص داده اند كه مي توان گفت در 80 كشور دنيا حدود 20 درصد سهم مديريت هاي عالي و مياني به زنان اختصاص داده شده است».

ادامه مطلب...
 
توصیه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به کارکنان دانشگاه: با روی گشاده خواسته های مراجعان را پاسخ دهید PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 05 تیر 1395 ساعت 11:09

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به تمام همکاران دانشگاه آزاد اسلامی از آنها خواست با روی گشاده به خواسته های ارباب رجوع پاسخ دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این پیام آمده است:

همکاران محترم دانشگاه آزاد اسلامی

حضرت امام حسین (ع) یکی از کریمان عصر خود بودند و فرمودند:

نیازها و ارجاعات مردم به شما از نعمت های خداوندی به شماست.پس از نعمت ها ملول نشوید و حاجات مردم را برآورده سازید و الا این نعمت ها از دست شما می رود.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 06 تیر 1395 ساعت 05:05
ادامه مطلب...
 
پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی جان باختن تعدادی از سربازان وطن در حادثه جاده ای جامعه دانشگاه آزاد اسلامی در سوگ تعدادی از فارغ التحصیلان PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 05 تیر 1395 ساعت 11:14

دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، جان باختن تعدادی از سربازان وطن در حادثه جاده ای را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دلخراش جان باختن جمعی از جوانان این مرز و بوم در یک سانحه جاده ای مردم ایران را در سوگ سربازان وطن داغدار کرده است

 

ادامه مطلب...
 
دکتر حسین زاده لطفی تشریح کرد شرایط مهمان شدن دانشجویان سایر دانشگاه ها در دانشگاه آزاد اسلامی/جزییات ترم تابستانه سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 05 تیر 1395 ساعت 11:06

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ترم تابستانه سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی مشابه ترم تابستانه این دانشگاه در سال 94 است، گفت: دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی، علوم پایه و دام پزشکی می توانند تا سقف 10 واحد، انتخاب واحد کنند.

دکتر حسین زاده لطفی در گفت و گو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه ترم تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی طی8 هفته آموزشی برگزار می شود، گفت: از آنجایی که طول ترم تابستان نسبت به نیمسال های معمولی کوتاه تر است، ساعت آموزشی هر واحد، دو برابر در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال برای هر 2 واحد نظری 4 ساعت کلاس آموزشی برگزار می شود تا این ترم نیز معادل 16 هفته آموزشی شود.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL