دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
چهارمين نشست رؤسا و معاونان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 03:43

چهارمين نشست رؤسا و معاونان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي خراسان شمالي با حضور دكتر نيستاني مديرگروه نظارت و ارزيابي آموزش عالي وزارت علوم و دكتر يعقوبي مديركل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد برگزار شد

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...
 
با تصویب هیات رئیسه دانشگاه؛ ادامه تحصیل تا کارشناسی برای دانش‌آموزان فنی حرفه ای و کار و دانش در دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 10:21

 

دانش آموزان فنی حرفه ای و کار و دانش پس از ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند تا مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی ادامه تحصیل دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به موجب مصوبه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به اینکه پذیرش در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و نیز کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی به صورت بدون آزمون است، مقرر شد به اطلاع دانش آموزان فنی حرفه ای و کار و دانش و داوطلبان و دانشجویان مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته رسانده شود که با ورود به دوره کاردانی، تا مقطع کارشناسی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه تحصیل خواهند داد.

گفتنی است انتخاب رشته بدون آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه تا آغاز نیمسال جدید تحصیلی ادامه خواهد داشت.

 

 
سخنراني عضو هيات علمي واحد بجنورد در كنفرانس Time frequency Analysis and Related Topics PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 08:12

مقاله علمي-پژوهشي دکتر فاطمه اسماعيل زاده عضو هيات علمي تمام وقت واحد بجنورد در كنفرانس Time frequency Analysis and Related Topics كشور اتريش پذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فاطمه اسماعيل زاده عضو هیات علمی گروه رياضي واحد بجنورد مقاله خود را تحت عنوان

The related between the square integrable representation on homogeneous spaces and groups به شكل سخنراني ارائه داد.

 

 

 

 

ادامه مطلب...
 
دکتر دانشیان خبر داد؛ اعلام نتایج آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی؛ پنجشنبه 25 شهریور PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 03:30

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در روز 5 شنبه 25 شهریورماه از طریق سایت آزمون به نشانی www.azmoon.com  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همچنین نتایج دکترای تخصصی بدون آزمون و پژوهش محور روز شنبه 27 شهریورماه از طریق سایت آزمون www.azmoon.com اعلام می شود.

 

 

ادامه مطلب...
 
دانش آموخته واحد بجنورد بهورز نمونه كشوري شد/1044نفر تحت نظر يك بهورز PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 07:52

 

تلخ‌ و شیرین‌های یک بهورز نمونه؛ به تنهایی در مرکز بهداشت روستایی با جمعیت 1044 نفر مشغول خدمتم

ناهيد عمادپور دانش آموخته رشته روانشناسي واحد بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت:  جذب در رشته بهورزی بر اساس بومی بودن است و برای ورود به این کارتخصص خاصی نمی خواهد، با اعلام نیاز در روستاها من هم با مدرک تحصیلی دیپلم در آزمون شرکت کردم و بعد از پذیرفته شدن و گذراندن چند مرحله مصاحبه در سال 79 به صورت رسمی بعد از گذراندن دو سال آموزش کارم را آغاز کردم

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 03:26
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL