دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
استاندار خراسان شمالي عنوان كرد/ پژوهش‌ها نباید صرفاً به ‌صورت تئوری باقی بماند/ یکی از مبانی اقتصاد درون‌زا و برون‌گرا بودن آن است PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 13 آذر 1395 ساعت 13:41

 

استاندار خراسان شمالي گفت:پژوهش‌ها نباید صرفاً به ‌صورت تئوری باقی بماند بلکه ايده ها و نوآوري ها باید به تولید و محصول جديد تبديل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار با حضور استاندار خراسان شمالي و جمعی از مسئولان و مديران استاني در محل سالن ورزشی شهید فقیهی فر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افتتاح شد.

محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالي در آيين افتتاحيه نمايشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و فن بازار  گفت: در پازلي به نام ايران اسلامي كه هر استاني قسمتي از اين پازل را تشكيل مي دهد بايد ببينم در مسير پژوهش چه اقداماتي را انجام داده ايم و ارزيابي كنيم كه اقدامات انجام شده در سال جديد نسبت به سال قبل بر مبناي علمي استوار بوده يا فقط بر اساس روزمرگي صورت گرفته است.

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 14 آذر 1395 ساعت 09:16
ادامه مطلب...
 
فیروزنیا به آنا خبر داد آغاز کار انجمن اسلامی دانشجویان واحد بجنورد همزمان با روز دانشجو و حضور صادق خرازی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 09 آذر 1395 ساعت 11:34

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از آغاز کار تشکل انجمن اسلامی دانشجویان واحد بجنورد همزمان با روز دانشجو خبر داد.

دکتر علی فیروزنیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی در سال تحصیلی 95-96 اظهار کرد: «مهمترین برنامه این دانشگاه در نیمه دوم سال 95 همایش دستاوردهای پژوهشی و فناورانه استان خراسان شمالی است که قرار است به میزبانی واحد بجنورد برگزار شود. در حاشیه این همایش نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود

 

 

ادامه مطلب...
 
دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد ميزبان نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن‌آوری و فن بازار استان خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 03 آذر 1395 ساعت 05:45

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فن‌آوری و فن بازار استان خراسان شمالی از چهاردهم تا هیجدهم آذرماه در محل سالن ورزشي شهيد فقيهي فر دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد داير خواهد شد.

دكتر علي فيروزنيا رييس واحد بجنورد و دبير نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي، فناوري و فن بازار استان خراسان شمالي در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري آنا گفت: مسئول برگزاري نمایشگاه دستاوردهاي پژوهشي، فناوري و فن بازار استان خراسان شمالي بر عهده دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد است كه با رياست استانداري خراسان شمالي و با حضور دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي، دستگاه هاي اجرايي،سازمان ها، شركتهاي استان و.... در قالب 60 غرفه از 14 آذرماه در محل سالن ورزشي سرپوشيده شهيد فقيهي فر دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد افتتاح خواهد شد

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 03 آذر 1395 ساعت 07:08
ادامه مطلب...
 
رییس واحد بجنورد: فعالیت های اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی در اشتغال زایی تاثیر چشم گیری داشته است PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 06 آذر 1395 ساعت 08:30

رییس واحد بجنورد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با استخدام بیش از60 هزار نفر کارمند و عضو هیات علمی در سراسر کشور توانسته است نقش موثر  و مستقیمی را در اشتغال زایی کشور ایفا کند.

دکتر علی فیروزنیا رييس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی در گفت و گو با آنا با اشاره به فعالیت های امور اقتصادی و سرمایه گذاری اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: پژوهش و نوآوری در جامعه‌ای توسعه می‌یابد که نظام آموزشی بتواند زمینه و بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی استعدادها و نوآوری‌های افراد فراهم سازد؛ بنابرین دانشگاه می‌تواند با در اختیار گذاشتن منابع انسانی، علمی و پژوهشی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی و نیز منابع مالی در راستای شکوفایی حقیقی استعدادها پیشگام باشد.

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 06 آذر 1395 ساعت 10:50
ادامه مطلب...
 
آزموده: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیازمند جلوگیری از تحجر و تعصب هستیم PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 29 آبان 1395 ساعت 11:20

 

حجت الاسلام والمسليمين آزموده استاد حوزه و دانشگاه گفت: با توجه به فرمايشان مقام معظم رهبري تحقق اهداف انقلاب اسلامي 5مرحله دارد كه مرحله نهايي آن ايجاد تمدن نوين اسلامي مي باشد.

به گزارش خبرگار خبرگزاري آنا؛ حجت الاسلام والمسليمين آزموده استاد حوزه و دانشگاه در نشست هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع "آزاد انديشي در قرآن كريم" که باحضور اساتید هیات علمی این واحد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري براي تحقق اهداف انقلاب اسلامي گفت: مرحله‌ی اول در این فرآیند، شکل‌گیری انقلاب اسلامی است مرحله اي كه در آن نظام طاغوتي و غير اصيل و انحصارگرايانه بركنار و با رهبري مقام امام راحل نظام مقدس جمهوري اسلامي شكل گرفت.

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 01 آذر 1395 ساعت 04:34
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL