دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر ولایتی خبر داد: معرفی اعضای جدید هیأت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 05:52

در جلسه هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی که چهارشنبه گذشته به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی برگزار شد، اعضا، سه نفر از نمایندگان هیأت موسس در هیأت امنا را تأیید مجدد کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه که بر اساس بند 2 ماده 10 اساسنامه اصلاحی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، حضور سه نفر از نمایندگان هیأت موسس در هیأت امنا مورد تایید مجدد قرار گرفتند.

بر این اساس دکتر علی اکبر ولایتی، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی و دکتر عبدالله جاسبی، سه نماینده تاییدشده هیأت موسس در هیأت امنا خواهند بود.

 

ادامه مطلب...
 
با امضای تفاهم‌نامه؛ واحد بجنورد با اداره كل استاندارد خراسان شمالی همکاری می‌کند PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 02 بهمن 1395 ساعت 08:01

به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود دانشگاهي تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و اداره كل استاندارد خراسان شمالي منعقد شد.

دكتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در نشستي كه با حضور مدير كل استاندارد خراسان شمالي و جمعي از مسئولان دانشگاهي برگزار شد ضمن اشاره به سابقه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با ديگر ارگان ها و سازمان هاي استان گفت: از اهداف مهم انعقاد اينگونه تفاهم نامه ها مي توان به کارگیری دانش فنی و فناوری روز در اجرای طرح‌های پژوهشی، توسعه و ارتقا زمینه های همکاری مشترک، بهره مندی از ظرفیت های موجود دانشگاه از لحاظ تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي و توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه های مخاطب اشاره كرد.

 

ادامه مطلب...
 
در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی مطرح شد آیت‌الله هاشمی پیوند دهنده نسل اول و چهارم انقلاب بود/ خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 28 دی 1395 ساعت 12:10

با حضور دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، نماینده وزیر علوم و وزیر بهداشت در هیات امنای این استان، معاونان دانشگاه و سایر اعضای هیات امنا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هیات امنای استان خراسان شمالی با سوگ پدر معنوی دانشگاه آزاد اسلامی توام بود و شرایط روحی مناسبی بر جلسه حاکم نبود. دکتر فریدون رهنمای‌رودپشتی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این جلسه با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، مواردی را که اعضای هیات امنا برای بررسی بودجه باید به آنها توجه کنند، اعلام کرد و گفت: براساس روال سه سال گذشته در نیمه دوم مهر، بخشنامه بودجه به واحدها ابلاغ می‌شود و بعد از انجام مراحلی نهایتا در کمیسیون دائمی، بودجه تلفیقی ارائه می‌شود و این سیاست سال‌های دانشگاه آزاد اسلامی بوده است

ادامه مطلب...
 
انتصاب رئیس جدید هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با حکم رهبر معظم انقلاب PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 02 بهمن 1395 ساعت 04:23

رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی دکتر علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعضای محترم هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی

با عنایت به فقدان تأثرانگیز رئیس محترم هیأت مؤسس و هیأت امناء دانشگاه و سکوت اساسنامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در چگونگی انتخاب رئیس هیأت مؤسس و ضرورت تسریع در انتخاب فرد عهده‌دار این مسئولیت، جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی از اعضای آن هیأت را به‌عنوان رئیس هیأت مؤسس منصوب میکنم تا هیچگونه وقفه‌ای در تمشیت قانونی امور آن دانشگاه- که نقش مؤثری در امر آموزش عالی کشور دارد- بوجود نیاید.

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 02 بهمن 1395 ساعت 08:09
ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري چهاردهمين جلسه هيات امناي استان خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 28 دی 1395 ساعت 04:14

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 28 دی 1395 ساعت 04:55
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL